فروش خرید سازه های چوبی پیکر تراشی و ساخت انواع مجسمه ها و دکوری های چوبی دست ساز هنرکده مانی در خمین مرکزی

✳️معرق کاری 

💫پاره‌چینی یا مُعَرَّق‌کاری یکی از صنایع دستی است که در آن قطعه‌های کوچک کاشی، چوب، فلز و مانند آن‌ها را بر اساس طرح و نقشه‌ی قبلی، در کنار هم روی یک سطح می‌چسبانند. ‎ نتیجه معرق‌کاری معمولاً تصویری است که با چیدن منظم و هموار قطعات کوچک سنگ‌های یا چوب‌های رنگی یا سفال در کنار هم ساخته می‌شود.

✳️منبت کاری 

💠ریشهٔ کلمهٔ منبت از کلمهٔ نبات گرفته شده و به معنی رویانیده می‌باشد؛ و به این دلیل بوده‌است که برجستگی گل و گیاه بر روی چوب، سنگ، و مانند روئیدن گیاه بر روی آن بوده‌است. هنر منبت که در آن حکاکی و کنده کاری روی چوب می‌باشد قدیمی‌ترین اثر منبت یک لنگه در چوبی متعلق به مسجد جامع عتیق شیراز است.

✳️پیکرتراشی چوب 

🔺کنده کاری چوب، یک شکل از نجاری است. که با استفاده از یک ابزار برش مانند چاقو و یا با استفاده از قلم مو در یک دست و پتکی در دست دیگر و یا با استفاده از قلم درز در هر دو دست ایجاد می شود. و در نهایت یک مجسمه و یا تندیسی از یک شیء چوبی به دست می آید.

✳️انواع مجسمه سازی با چوب 

🔸🔹ویتلینگ 

🔸🔹حکاکی ورقه‌ای 

🔸🔹نقش‌برجسته 

🔸🔹پیروگرافی 

🔸🔹حکاکی با اره‌ برقی 

به مدیریت:جواد آسترکی

 

 

🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰

 

 

 

مجسمه چوبی , پیکر تراشی , منبت چوب , معرق چوب , معرق حجم , دکوراسیون چوبی , دکوری چوبی , مجسمه غزال , تابلو سیمرغ , پیکره , هنرکده مانی در خمین , مجسمه چوبی در خمین , منبت در خمین , معرق در خمین , دکوراسیون چوبی در خمین ,