مصنوعات چوبی نرده چوبی و استارت پله عباسی

ساخت استارت پله رویال و نرده چوبی عباسی در اصغر آباد اصفهان

✔️استارت پله عقیق
✔️استارت پله نگین
✔️تولید و فروش محصولات چوبی
آدرس اصفهان اصغر آباد خمینی شهر میدان امام علی خیابان سلمان فارسی ضلع شمالی کانال آب

✳️نرده چوبی 

✨یکی از انواع نرده راه پله که برای فضای داخلی بسیار مناسب بوده، استفاده از نرده چوبی و نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی است.چوب به دلیل نوع متریال و ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد در همه فضاها به بهترین شکل ظاهر می‌شود. آنچه در مورد نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، ترکیب متریال و قرار گیری آنها در کنار چوب است.

✨پله هایی که از جنس چوب هستند. و نرده چوبی آن‌ها را محافظت می‌کند. می‌توان با فرشی زیبا جذاب تر کرد. قرار دادن فرش باریکی که روی راه پله جاری است، زیبایی راه پله و همین طور دکوراسیون منزل شما را افزایش می‌دهد.

✳️مزایای نرده‌ چوبی 

🔻نرده‌چوبی طول عمر بالایی دارد و طی استفاده در بلند مدت، تغییر شکل نمی‌دهد. از این محصول در راه‌پله، تراس یا پشت بام استفاده می‌شود.

🔻نرده‌چوبی شباهت زیادی به چوب دارد به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را با طراحی چوبی تطبیق داد.

🔻از این نوع نرده در طراحی فضای باز استفاده می‌شود. دلیل آن هم این است که جنس این محصول از پروفیل چوب پلاستیک بوده و مقاومت بالایی دارد.

✳️انواع نرده چوبی 

🔹🔸نرده‌چوبی با توجه به متراژ مساحت، نوع کاربرد، معماری ساختمان و فضای مورد نظر انواع متفاوتی دارد: 

🔹🔸نرده‌چوبی تراس 

🔹🔸نرده‌چوبی باغچه 

🔹🔸نرده‌چوبی پله 

🔹🔸نرده‌چوبی ویلا 

🔹🔸حصار چوبی 

به مدیریت:حیدر علی عباسی

 

 

 

 

 

ساخت انواع مصنوعات چوبی در اصفهان , طراحی انواع مصنوعات چوبی در اصفهان , مصنوعات چوبی عباسی در اصفهان , نرده چوبی در اصفهان ,   استارت پله در اصفهان , استارت پله عباسی , نرده چوبی عباسی , هزینه ساخت مصنوعات چوبی , هزینه ساخت نرده چوبی ,