Address & Contact

Our Address

تهران،ورامین

Telephone

بافت و تکمیل پارچه های تریکو فانریپ عباسی درورامین تهران

✔️بافت و تکمیل پارچه های،کش ،کریستال، دورس سه نخ،دورو ،دورس دو نخ ،گلکسی
✔️انواع پارچه های یک رو،با لاکرا، تیپ لاکرا ،بدون لاکرا، جودون ،سورن پارچه نخی عباسی
💥دورس سه نخ بانخهای صددرصد ایرانی پنبه شانه شده بافته میشود💥
همچنین مزد بافی هم انجام میشود
شماره های تماس:
09196255633
09363365340

✳️فروش پارچه نخی پارچه نخی عباسی

💠پارچه نخی صدها نمونه و مدل دارد. انواع مختلفی از پارچه نخی در عرض های مختلف آماده فروش می باشد. این پارچه مناسب دوخت انواع لباس مجلسی، لباس رسمی و…. می باشد. پارچه نخی مناسب برای لباس های تابستانی است و جزء پارچه های خنک می باشد.پارچه نخی عباسی

💠پارچه نخی هایی که با استفاده از الیاف پلی استر و پلاستیک تولید شده اند معمولا ظاهری براق دارند، با این حال تقریبا تمام الیاف پنبه ای دارای رنگی مات می باشند، که این نوع در شیراز از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

بافت و تکمیل پارچه تریکو نخ ویکسوز و پنبه عباسی در ورامین تهران

💠در این میان مرسریزه یک نوع پنبه است که ظاهری براق دارد. و در واقع این ماده منحصر به فرد تنها پنبه ای است که خاصیت براق یا به اصطلاح شاین دارد.

💠پارچه نخی همان پارچه پنبه ای است که در زبان عامیانه میان مردم به آن پارچه نخی گفته می شود. از جمله خصوصیات پارچه می توان به مواردی همچون عبور هوا از میان تار و پود آن، خنک بودن، نرمی، گوله نشدن، عدم ایجاد حساسیت و انتقال حررات بدن به بیرون اشاره کرد.

💠به همین دلیل پارچه نخی برای فصول گرم، پارچه ی مناسبی است. نکته ی دیگری که در مورد پارچه نخی باید به آن اشاره کنیم این است که پارچه نخی دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است که شما می توانید از میان این همه رنگ و طرح، رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از پارچه های نخی

🔰افرادی که از پارچه های نخی استفاده می کنند می توانند از مزایای استفاده از این پارچه بهره مند شوند که این مزایا شامل موارد زیر می شوند:

🔻با پوست سازگار هستند.
🔻به دلیل این که این نوع پارچه جریان هوا را از خود عبور می دهد نسبت به سایر الیافی که انسان استفاده می کند کمتر باعث ایجاد تعرق می شود.
🔻اگر فرد در هنگام پوشیدن لباس نخی عرق کند، این لباس خیلی دیرتر نسبت به لباس های دیگر، بوی بد بدن را به خود جذب می کند.

🔻حساسیت ایجاد نمی کنند.
🔻خنک بودن
🔻مقاومت و عمر بالایی دارند.
🔻شستشو و لکه گیری آسان نیز یکی از مزایای پارچه نخی است.
🔻یکی دیگر از مزایا، لطافت آن است.

بافت و تکمیل پارچه تریکو نخ ویکسوز و پنبه عباسی در ورامین تهران

و در نهایت این که لباس هایی که از الیاف پنبه ای تولید می شوند ضخیم تر و البته گرم تر هستند به همین دلیل می توانند در سرما از بدن انسان محافظت کنند.

✳️پارچه ویسکوز

🌀الیاف ویسکوز دارای پایه ای طبیعی و گیاهی است. یعنی از دل طبیعت گرفته می‌شود و منشا آن سلولز است. نام دیگر الیاف ویسکوز، ریون است. در انگلیسی نیز با نام Viscose Fabric یا Rayon Fabric شناخته می‌شود. برای تولید این الیاف همانند تولید کاغذ، از چوب درختان استفاده می‌شود. آن را خمیر می‌کنند و سپس الیاف اولیه آن را به صورت الیافی مصنوعی آماده سازی می‌کنند.

مزایای پارچه ویسکوز

🌀پارچه ویسکوز دارای مزایای خوبی است که باعث جذابیت آن در صنعت نساجی و پوشاک شده است. پارچه ویسکوز جزو پارچه هایی با قابلیت تنفس و یا بهتر بگوئیم دارای خاصیت تنفسی است. خاصیت تنفسی به معنای این است که عبور بخار از بافت پارچه براحتی صورت می‌گیرد. بنابراین، پارچه های ویسکوز خنک بوده و برای فصل تابستان نیز مناسب می‌باشند.

معایب پارچه ویسکوز

🌀از جمله عیوب پارچه ویسکوز در مدل های اولیه مثل مودال، این است که در برابر چین و چروک مقاوم نیستند. البته در نوع لیوسل پارچه ویسکوز که نسخه برتر پارچه های ریون به شمار می آید، این مشکل برطرف شده است.

🌀مشکل دیگر پارچه ویسکوز مقاوم نبودن در برابر اسیدهاست. از طرفی، همانطور که گفته شد این پارچه ها قابلیت جذب آب خوبی دارند، به طوریکه در مقایسه با پنبه از قابلیت جذب بهتر و بالاتری برخوردارند. اما عیب اصلی آنها این است که در حالت مرطوب، آسیب پذیر می‌شوند. به همین دلیل، شستشوی آنها از حساسیت بالایی برخوردار است. به طوری که شستشوی برخی از آنها، تنها از طریق خشکشویی امکان پذیر است.

بافت و تکمیل پارچه تریکو نخ ویسکوزیته و پنبه عباسی در ورامین تهران

✳️پارچه تریکو

🌀در پارچه تریکو نخ به صورت تار و حلقوی گره خورده و از کنار هم قرار گرفتن تعداد زیادی از تارها، پارچه تریکو یا گردباف تشکیل می‌شود. مدل بافت حلقوی پارچه تریکو نرمی و لطافت خاصی به آن می‌دهد و به همین دلیل بافت تریکو از محبوبیت بسیار بالایی در بین خانم‌ها برخوردار است.

مهم‌ترین کاربرد پارچه تریکو یا گردبافت چیست؟

🌀پارچه تریکو به دلیل بافت عمودی که دارد علاوه‌بر لطافت از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. از انواع تریکو برای دوخت لباس و محصولاتی استفاده می‌شود که نیاز به دوام و استحکام بالایی دارند. برای دوخت انواع لباس زیر، لباس شنا، جوراب و کلاه می‌توان از پارچه و دوخت تریکو استفاده کرد.

بافت و تکمیل پارچه تریکو نخ ویکسوز و پنبه عباسی در ورامین تهران

آشنایی با انواع پارچه تریکو و الیاف آن

1.پارچه پلی استر؛ پارچه‌ای با دوام و استحکامی فوق العاده 2.پارچه ملانژ؛ پر استفاده در تولید پوشاک بانوان3.پارچه پنبه تریکو و تولید کالای خواب با کیفیت 4.پارچه تریکو ویسکوز؛ پارچه‌ای نازک با کاربردهای فروان 5.پارچه لاکرا تریکو؛ پارچه‌ای خاص و بسیار کاربردی 6.پارچه تریکو جودون؛ پارچه‌ای خاص با بافتی خاص‌تر

 مدیریت:عباسی

 

 

 

فروش پارچه نخی ویسکوز تریکو عباسی

پارچه طرح دار , تریکو چاپ دار ,  فروش پارچه عمد , خرید پارچه ویسکوز عباسی در ورامین تهران , نخی ساده ,  کارخانه پارچه نخی مانتویی , جدیدترین پارچه تریکو تابستانی , فروش پارچه نخی ویسکوز تریکو عباسی ,