Address & Contact

Our Address

گیلان لنگرود


نمایندگی چگینی در لنگرود

✨ فروش عمده آب معدنی برند داماش✨

💠 به صورت پخش مویرگی درکل استان گیلان  و ارسال

عمده به سراسر کشور به قیمت کارخانه💠

🚛ارسال به سراسر کشور 🚛

پخش آب معدنی داماش گیلان

پخش آب معدنی داماش گیلان

 

 

💦 آب معدنی داماش با بالاترین سطح کیفی تولید و به بازار فروش عرضه می‌شود. این محصول از دل طبیعت و از آّب چشمه داماش به دست می‌آید که سرشار از املاح معدنی مختلفی چون کلسیم، منیزیم، سدیم و پتاسیم است که سیستم عملکرد بدن انسان را تنظیم می‌کند تا به بهترین نحو ممکن کار کند. بنابراین اگر به دنبال راهی ساده و ارزان برای افزایش و ارتقای سطح سلامتی خود و خانواده‌تان هستید خرید آب معدنی داماش یکی از بهترین راه‌ها است.

💦 نوشیدن آب سالم رابطه مستقیمی با سلامتی انسان دارد بنابراین قبل از نوشیدن آب مصرفی در قالب بطری‌های معدنی باید ابتدا از کیفیت آن مطمئن شوید. از این رو در این بخش ما به بررسی ویژگی‌ها و کیفیت آب معدنی داماش پرداخته‌ایم.
چشمه داماش از دسترس عموم دور است و به همین دلیل آب‌های معدنی داماش نیترات بسیار پایینی و به میزان 6/2 میلی گرم بر لیتر دارند. با توجه به اینکه حد استاندارد نیترات آب بین 0 تا 50 است می‌توان نتیجه گرفت که آب معدنی برند داماش در مقایسه با دیگر آب معدنی‌های کشور کمترین میزان آلودگی به نیترات را دارد.

پخش آب معدنی داماش گیلان

 

 

💦 حد استاندارد سختی آب بین 80 تا 180 است که بیشتر از این میزان موجب ایجاد سنگ کلیه در افراد می‌شود و کمتر از این میزان نیز نشان از نبود املاح کافی در آب است. میزان سختی کل آب معدنی‌های داماش 100 میلی گرم بر لیتر می‌باشد بنابراین آب معدنی برند داماش از این لحاط نیز در گروه بهترین آب معدنی‌های کشور قرار می‌گیرد.

💦 یکی دیگر از فاکتورهای ارزیابی کیفیت آب، PH آن است که این واحد نشان دهنده مقدار اسیدی بودن آب است. حد مطلوب و استاندارد PH بین 7 تا 5/8 می‌باشد یعنی هر چه به عدد 7 و پایین‌تر از آن نزدیکتر شویم آب اسیدی می‌شود که عوارضی چون پوکی استخوان و پوسیدگی دندان‌ها را با خود به همراه دارد و اما زمانی PH آب در حد مطلوب و عادی باشد موجب خون رسانی به سلول‌های بدن می‌شود. PH آب معدنی داماش 9/7 است و از این نظر در سطح مطلوبی قرار دارد.

مدیریت : چگینی
09194391170
09386932528
آب معدنی ۳۳۰سی سی فانتزی داماش

 

آب معدنی داماش گیلان , نمایندگی پخش آب معدنی داماش گیلان , آب معدنی , آب معدنی داماش , پخش کننده آب معدنی داماش , آب معدنی سالم داماش , آب معدنی چشمه های داماش ,