مجری سازه های شیشه ای پنجره ۲و۳جداره ترمال بریک و upvc

🔹🔸جان پناه شیشه ای🔹🔸

♻️جان پناه شیشه ای یکی از سیستم های مدرن محافظ شفاف تمام شیشه ای است که با هدف افزایش ایمنی و زیبایی در بالکن ها و تراس ها نصب می شود. جان پناه شیشه ای به دلیل داشتن قابلیت تلفیق و هماهنگی با سبک های مختلف معماری و ساخت یک سازه شیشه ای شفاف و یکدست توجه بسیاری از مهندسین و ساختمان سازان را به خود جلب کرده است.

♻️جان پناه شیشه ای طرح های متنوع ای دارد و به دلیل استفاده از یراق آلات و اتصالات مقاوم و ضد فرسایش آلومینیومی و استیل ایمنی بسیار بالایی دارد از طرف دیگر شیشه به کار رفته در جان پناه شیشه ای از دو نوع شیشه سکوریت و لمینت است که به افزایش امنیت در این محصول کمک بسیار زیادی کرده است. جان پناه شیشه ای بر اساس متراژ محل اجرای کار و ارتفاع مورد نیاز به سه سیستم شیشه ای تقسیم می شود که به ترتیب ایمنی و زیبایی عبارتند از:

  • جان پناه شیشه ای فیکس پوینت
  • جان پناه شیشه ای اکسپوز
  • جان پناه شیشه ای اسپیگات

♻️شیشه های استفاده شده در ساخت جان پناه که از دو نوع شیشه ایمن سکوریت و شیشه ضد ضربه لمینت است که مقاومت بسیار خوبی در برابر تغییرات ناگهانی دمای اطراف دارد و از طرف دیگر در برابر فشار های وارده به ساختار بیرونی شیشه توان تحمل وزنی زیادی را دارند. در مجموع جان پناه شیشه ای در برابر فشار و ضربه ایمنی مناسبی دارد و می توان جایگزین نرده و حفاظ ها قدیمی شود.

🔹🔸انواع مدل های نرده شیشه ای رادگلس

1 نرده شیشه ای اسپیگات (اسپیگوت)
2 نرده شیشه ای فیکس پوینت
3 نرده شیشه ای اکسپوز
4 نرده شیشه ای دفنی
5 نرده شیشه ای فین گلس
6 نرده شیشه ای و استیل

پنجره upvcونرده های شیشه ای رادگلس

🟦استفاده های معمول از شیشه های لمینت :

اسکای لایت
نمای شیشه ای
سقف های شیشه ای
نرده های شیشه ای

متریال استفاده شده از بهترین برندها و با گارانتی می باشد.
شیشه ها 16میل لمینت سکوربت سوپرکلیر می باشد.

🔹🔸کابین دوش🔹🔸

استفاده از کابین یک انتخاب بی نظیر برای استفاده افراد در حمام می باشد.
کابین دوش های شیشه ای دارای انواع مختلفی می باشند که هر کدام از آن ها از متریال متفاوتی ساخته شده اند. برخی از کابین دوش های شیشه ای از ورق های آلومینیومی و استیل ساخته می شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرنیته شدن زندگی، افراد به ساخت کابین های شیشه ای با شیشه های فریم لس تمایل بیش تری دارند. این نوع از کابین دوش ها مناسب افراد با سلیقه های متفاوت می باشد.

🔹🔸 جام بالکن و اسلایدینگ🔹🔸

سیستم های ریلی جمع شو می توانند بالکن را در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از جمله برف و باران و بادهای شدید محفوظ نگه دارند. همچنین از ورود گرد و خاک و سر و صداهای ناهنجار و حشرات وغیره جلوگیری می کنند.

این شیشه ها، مانع لانه گذاری پرندگان و سایر حیوانات موذی در محیط بالکن می شوند. از دیگر عواملی که سبب رونق شیشه متحرک بالکنی می شود، نمای یکدست مدرن آن است زیرا هیچ ستون یا مانع دیدی وجود ندارد و چشم انداز زیبایی دارد.

 

 

 

مدیریت :علی سلیمانی راد
نرده شیشه ای – بالکن شیشه ای – اسلایدینگ-کابین دوش-پارتیشن شیشه ای و توری پلیسه ای رادگلس رشت گیلان

 

🔹🔸پنجره دوجداره upvc و آلومینیوم ترمال بریک و نرمال 🔹🔸

 

 

 

upvc مزایای بسیاری دارد و از بهترین مواد برای قاب پنجره‌ها استفاده می‌شود به همین دلیل است که بالاترین سطح راحتی حرارتی را ارائه می‌دهد و نیز بسیار با دوام است و عمر طولانی دارد.

در و پنجره آلومینیومی در ۲ نوع: نرمال و ترمال بریک قابل اجرا است.

پنجره ترمال بریک به دلیل وجود لایه پلی‌آمید با ضریب حرارتی پایین، گزینه بسیار خوبی برای اجرای پنجره عایق است.
پروفیل آلومینیوم با توجه به سیستم رنگ‌آمیزی، به ۳ دسته تقسیم می‌شود:
پروفیل آلومینیوم با رنگ پودری
پروفیل آلومینیوم آنادایز
پروفیل آلومینیوم دکورال
در و پنجره های آلومینیومی، سبک، با دوام و سازگار با محیط زیست هستند. آن‌ها در برابر زنگ‌زدگی مقاوم‌تر هستند و بر اثر گرما دچار ترک‌خوردگی نمی‌شوند.

مدیریت :علی سلیمانی راد

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

پنجره دوجداره , پنجره , درب دوجداره , پنجره ضدصدا , شیشه سکوریت , شیشه در رشت , شیشه لمینت , نرده شیشه ای ,هندریل در رشت , کابین دوش , حمام شیشه ای , کرتین وال , سقف شیشه ای , شیشه نما , فرم لس , جام بالکن , اسلایدینگ , شیشه بالکنی , جان پناه شیشه ای , پنجره upvc و نرده های شیشه ای رادگلس , علی سلیمانی راد , درب و پنجره دو و سه جداره upvc , درب و پنجره , قیمت درب و پنجره upvc , درب و پنجره upvc , اجرای نرده های شیشه ای , فیکس پوینت ,