واردات کالاهای صنعتی فشار ضعیف و اتوماسیون زیمنس و اشنایدر دفتر فنی مهندسی احترامی 

⚡️ دفتر فنی مهندسی احترامی⚡️

⚡️ فروش و تامین کننده ی مستقیم انواع کنتاکتورها و کلیدهای حرارتی و کلیدهای بیمتال و مینیاتوری های زیمنس و اشنایدر فرانسه⚡️

 

 

 

⚡️ کلید حرارتی زیمنس چیست

کلیدهای حفاظت موتور یا همان کلیدهای حرارتی برای خاموش و روشن کردن الکترو موتورهای سه فاز کاربرد داشته و قابلیت قطع زیر بار را دارند. با توجه به مشخصات و قابلیت های مذکور می‌توان کلیدهای حرارتی را بعنوان بهترین محافظ موتور شناخت. این کلیدها در تابلو برق ها و همچنین فعال/غیرفعال سازی موتور مورد استفاده قرار می گیرد. زیمنس آلمان کلیدها را با پسوند ۳RV با رنج آمپر ۱۰۰ تولیn کرده است که امنیت موتور و تجهیزات را در برابر خطا و عوامل دیگر تضمین می کند.

کلید های حرارتی زیمنس 3RV2 به صورت کامل با مکانیزم روتاری سازگار است. بر روی کلید های حرارتی زیمنس یک مکانیزم قفل شو روتاری جهت تسهیل قصع و وصل کردن کلید بصورت دستی وجود دارد. در پروژه های بزرگ و حساس و در تابلو هایی که بصورت اصولی کار شده اند غالبا از کلید حرارتی زیمنس جهت محافظت از الکتروموتور ها استفاده می شود.

⚡️ ساختمان کلید های حرارتی برند زیمنس

دکمه ای برای قطع و وصل یا کلید ۰-۱
دارای سه فاز قدرت است که ورودی به برق و خروجی آن به موتور وصل می شود.
قابلیت درجه تنظیم جریان
کلید تست

⚡️ سیستم نوآوری شده چیدمان SIRIUS

یکی از مزیت های بزرگ محصولات زیمنس از جمله کلید حرارتی زیمنس، امکان استفاده از نرم افزار SIRIUS جهت پیکربندی تجهیزات در داخل تابلو برق است. این نرم افزار با در اختیار داشتن مدل تمامی تجهیزات برقی زیمنس، امکان شبیه سازی تابلو برق ها پیش از ساخته شدن را فراهم می سازد.

⚡️ حفاظت از اتصال کوتاه

کلید حرارتی یا راه انداز موتور در هنگام بروز خطای اتصال کوتاه، بار را از منبع جدا می کند و با این کار از خسارات احتمالی جلوگیری می نماید. این کلید های محافظ موتور ظرفیت قدرت قطع جریان اتصال کوتاه 50 و 65 و 100 کیلو آمپر در ولتاژ 400 ولت AC را دارند و در مواردی که خطای اتصال کوتاه به صورت پیش بینی نشده اتفاق می افتد، در یک زمان کوتاه مدار را قطع می کند.

میزان ظرفیت قطع جریان اتصال کوتاه در کلید های راه انداز موتوری یا حرارتی باید بیشتر از میزان جریان راه اندازی موتور در هنگام شروع به کار کردن موتور باشد تا در هنگام راه اندازی که موتور 8 تا 10 برابر جریان نامی جریان می کشد، کلید راه انداز مدار را قطع نکند.

 

مدیریت : سجاد احترامی

09372700490

021-33110956
021-33110932

 

 

 

 

وارد کننده  لوازم برق صنعتی زیمنس و اشنایدر , محصولات شرکت زیمنس المان , محصولات زیمنس ,کنترل بار زیمنس , اینورتر زیمنس ,