Address & Contact

Our Address

گرگان،چهار راه دانش،خیابان مطهری جنوبی،نرسیده به مطهری 32

Telephone

تولید کننده آبگرمکن خورشیدی تصفیه آب و پکیج رادیاتور خانه سبز

💠 آبگرمكن خورشیدی دستگاهی است که با جذب انرژی خورشیدی آب مورد نیاز را گرم می‌کند. استفاده از انرژی خورشیدی جهت گرم نمودن آب به جهت رایگان بودن این منبع عظیم انرژی، از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

🔰 سیستم‌های آبگرمکن خورشیدی دارای تقسیم بندی‌های مختلفی می‌باشند که عبارتند از:

🔻 ترموسیفون
🔻 پمپ دار تحت فشار
🔻 برگشت ثقلی

💠 این سیستم‌ها فاقد هرگونه پمپ جهت جابجایی آب می‌باشند و با استفاده از گرمای آفتاب عمل می‌کنند.مشکل عمده این سیستم پدیده یخ زدگی در فصول سرد سال می‌باشد.

💠 در این سیستم مدار بسته می‌باشد و برای جابجایی سیال از پمپ استفاده می‌کنند. تفاوت اصلی این نوع سیستم با آبگرمکن ترموسیفون در این است که آب داخل لوله های تحت خلا در این حالت تحت فشار به گردش در می آید. بدلیل اینکه لوله های تحت خلا از جنس شیشه هستند و تحمل فشار آب را ندارند، از لوله های هیت پایپ مسی بعنوان ناقل حرارت استفاده شده است. سر لوله های هیت پایپ در داخل مخزن آب قرار دارد، لوله های هیت پایپ که در داخل لول های تحت خلا قرار دارند، در اثر جذب انرژی خورشید گرم شده و گرمای خود را به آب درون مخزن آب منتقل می کنند.

✅ دستگاه تصفیه آب

💠 در خانه‌ها معمولا از دستگاه‌های تصفیه آب زیرسینکی استفاده می‌شود. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، این دستگاه زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شوند و آب تصفیه شده‌ی آشامیدنی از لوله‌ و شیرآب جداگانه خارج می‌شود. این نوع تصفیه‌کننده آب معمولا از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس بهره می‌برد و مجهز به چندین فیلتر است.

✅  پکیج دیواری

💠 پکیج دیواری ظاهری شبیه به آبگرمکن دیواری دارد و زمانی که آب گرم را باز می‌کنید سنسور‌های موجود درون آن آب را گرم می‌کنند.این نوع پکیج آب مصرفی شما برای حمام، دستشویی، ظرفشویی و … را و همچنین آب گرم مورد نیاز برای گرمای محیط به واسطه رادیاتور را تامین می‌کند و با استفاده از دود کش دود حاصل از آن را به بیرون منتقل می‌کند.

مدیریت :مسعود گری

 

تولید کننده آبگرمکن خورشیدی  ,  تصفیه آب ,  پکیج رادیاتور خانه سبز در گرگان , انواع پکیج , پکیج رادیاتور , قیمت پکیج , ارزانترین قیمت پکیج ایران رادیاتور ,