Address & Contact

Our Address

شعبه یک اصفهان، گز برخوار، منطقه صنعتی، کوره آجرپزی / شعبه دو اصفهان، حبیب آباد، جاده شالباف

آجر نیرومند 

🧱 کارخانه آجر نیرومند تولید کننده انواع آجر

🧱 آجر ۳ گل ، فشاری ، تیغه، سقفی ، لفتون و ۱۰‌ سوراخ

🧱 ارسال کننده به تمام نقاط کشور🧱
💠 پخش با قیمت عمده و به صرفه برای مشتری
💠 تحویل سریع کالا
💠 نازل ترین قیمت با کیفیت بالا
🌟آماده همکاری با تمامی‌سازندگان، فروشگاه ها، شرکت‌ها و ارگان ها🌟

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🧱 انواع آجر

🧱 آجر فشاری

🧱 آجر فشاری، از قدیمی ترین انواع تولیدات آجر می باشد که از آن به آجر های گری یا آجر زبره یا آجر توپر یاد می شود.ابعاد آجر فشاری ۲۲ × ۱۰ × ۵/ ۵ یا با همین طول و عرض ولى به ضخامت ۴ یا ۳ سانتی متری می باشد. از آن جایى که موقع خشت زدن با دست، گوشه هاى گل در قالب با انگشت فشار داده مى شد، این آجر به آجر فشارى مشهور شد. این نوع آجر براى گرى چینى ، استفاده مى شود.

🧱 از دیگر انواع آجر فشاری می توان به آجر فشاری قرمز و آجر فشاری ماشینی و آجر فشاری کوره ای اشاره کرد.

🧱 از آجر فشاری قبلا در نقش دیوار های باربر ساختمان ها ، طاق ضربى، دیوارهاى حمال، جدا کننده و هم چنین به صورت آبساب براى نماسازى به صورت وسیع مورد استفاده قرار می گرفت اما رفته رفته به علت وزن زیاد آن و نیز مرتفع شدن سازه ها از کاربرد در دیوار چینی به کاربرد در فونداسیون سازی تغییر کاربرد پیدا کرد و به تبع آن میزان مصرف آن نیز کاهش یافت .

آجر نیرومند

🧱 آجر ماشینی

این آجرها سوراخ دار هستند و در صورت استفاده، سوراخ ها با ملات پر می شود تا استحکام و مقاومت سازه بالا رود. تعداد سوراخ های تعبیه شده در آجر ماشینی 8 الی 10 عدد می باشد. اصولاً برای ساخت دیوار و در مرحله سفت کاری از آجر ماشینی به دلیل استحکام بالا استفاده می شود.

ملاتی که در سوراخ های این آجر ریخته می شود، مقاومت و استحکام آن را بالا می برد. این آجر قیمت مناسبی دارد و قابل استفاده در تمام پروژه های ساختمان سازی می باشد.

🧱 آجر نما

یکی از انواع آجرها، آجر نما است و همانطور که از نام آن پیداست، از آن برای طراحی نما استفاده می شود. از ویژگی هایی که آجر نما باید از آن برخوردار باشد می توان به مقاومت در برابر گرما، رطوبت و نفوذ آب اشاره کرد. آجر نسوز نمونه ای است که می توان از آن به عنوان آجر نما استفاده کرد.

🧱 آجر نسوز

آجر نسوز جدیدترین نوع آجر است که به علت مزایای زیاد، در ساختمان های امروزی مورد استفاده قرار می گیرد. این آجر یک عایق حرارتی است که علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، در برابر گرما و حرارت نیز مقاومت بالایی دارد.

آجر نسوز خصوصیات فیزیکی و شیمیایی خود را در درجه حرارت بالا از دست نمی دهد، به همین علت از آن برای پوشش دیوار داخلی شومینه استفاده می شود.

طول عمر بالا، دوام و استحکام، زیبایی و ثبات رنگ از ویژگی های ممتاز این آجر هستند که آن را به بهترین گزینه برای معماران و سازندگان تبدیل کرده است.

این نوع آجر در برابر فرسایش، خراشیدگی، حرارت، اشعه آفتاب، رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاوم است و به علت استفاده از مواد معدنی در ساخت آن یک آجر بی نظیر برای مصارف ساختمانی به شمار می آید. قیمت آجر نسوز در مقایسه یا سایر آجرها بالاتر است.

آجر نسوز انواع مختلفی دارد که از جمله آن می توان به آجرهای نسوز سیلیسی، آجر نسوز زیرکونیوم، آجر نسوز کروم و آجرهای نسوز قلیایی اشاره کرد. آجر نسوز دایره نیز نمونه ای از آجرهای دکوراتیو شناخته می شود.

مدیریت : نیرومند
09378603067
09132104290

 

 

تولیدی آجر نیرومند در اصفهان ،تولید آجر ۳گل در اصفهان  ،تولید آجر فشاری در اصفهان  ،تولید آجر تیغه ایی در اصفهان  ،تولید آجر سقفی در اصفهان ،تولید آجر لفتون در اصفهان ،تولید آجر در شیراز،تولید آجر در همدان،تولید آجر در خوزستان،تولید آجر در لرستان،تولید آجر در داراب،تولید آجر در کرمانشاه , انواع آجر , قیمت انواع آجر , انواع آجر فشاری , انواع آجر نسوز , انواع آجر سنتی , انواع آجر سفال , انواع آجر نما , مقایسه انواع آجر ,