آسانسور آسا

✅ گروه مهندسی صنعتی آسانسور و پله برقی آسا✅ 

آسانسور آسا

🔺 گروه مهندسی صنعتی آسانسور و پله برقی آسا🔺 
ASA Elevator & Escalator Industrial & Engineering Group

🔺 آسانسور آسا با کادری از متخصصین فنی کار آزموده و مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره به شما مشتریان گرامی میباشد:

🔺 مشاوره و کارشناسی در انتخاب انواع آسانسور و پله برقی متناسب با کاربری ساختمان

🔺 با انجام محاسبات ترافيکی و در نظر گرفتن محدوديتهای ابعادی و ملاحظات اقتصادی برای پروژه هايی که در حال انجام ميباشند، سعی مي شود مناسبترين آسانسور یا پله برقی (بهينه ترين از لحاظ تعداد، ظرفیت، سرعت و نوع) که هم ملاحظات ترافيکی و هم ملاحظات ابعادی را مد نظر قرار دهد انتخاب شود.

💠 ما برای آسایش خیال شما و صعودی مطمئن در کنار شما هستیم💠

💠 جهت ارتباط مستقیم با شماره ۹۸۹۱۲۸۰۶۶۲۸۴+ تماس بگیرید💠

 

کاتالوگ محصولات و خدمات آسانسور آسا ، کلیک کنید 👇🏻
ASA Elevator
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
✳️آسانسور 

🔸🔹آسانسور یک اتاقک با ابعاد مشخص می‌باشد که در طبقات تعریف شده به صورت عمودی جا به جا میشود و افراد و اشیا را انتقال میدهد.آسانسور‌ها معمولا به وسیله موتورهای الکتریکی کار می‌کند. آسانسور انواع متفاوتی دارند که با توجه به معیارهایی همچون نوع کاربری آسانسور، انواع دربهای طبقه و کابین نوع کابین و شکل آن، و همچنین نوع سیستم محرکه و موتور آسانسور، طبقه بندی می‌شوند.

 

✳️آسانسور هیدرولیکی 

🔸🔹آسانسورهای هیدرولیکی خود به دو دسته ی همراه چاهک و فاقد چاهک تقسیم می‌شوند.آسانسور هیدرولیک همراه چاهک دارای یک طناب قرقره در کف چاهک آسانسور است که با پایین آمدن آسانسور پیستون جمع شده را پذیرا می‌باشد.

🔸🔹اما آسانسور هیدرولیک فاقد چاهک دارای یک پیستون در دو طرف کابین می‌باشد که خود به سه دسته آسانسور هیدرولیکی طنابی، آسانسور هیدرولیکی تلسکوپی و آسانسور هیدرولیکی غیر تلسکوپی تقسیم می‌شود.

✳️کابین آسانسور 

🔸🔹آسانسورها بر اساس نوع کابین و اتاق به دو دسته ساده و پاناروما تقسیم می‌شوند. آسانسور هایی که دارای اتاقک شیشه‌ای و شفاف هستند پاناروما نامیده می‌شوند و افراد داخل آسانسور می‌توانند محیط اطراف را ببینند.

✳️مزایای آسانسور هیدرولیک 

💫مهم ترین نکته ای که در آسانسور هیدرولیک چیست باید بدانید این است که در این نوع آسانسور نیازی به چاه آسانسور نمی‌باشد و می‌توان این آسانسور را در نمای ساختمان به صورت پانارومیک یا شیشه ای نصب کرد.خرابی کمتر وحرکت نرم و بی صدای آسانسور هیدرولیکی نسبت به آسانسور کششی.

💫علت بی صدا بودن انواع آسانسور هیدرولیکی به این علت است که موتور فقط در حالت رفت کابین به سمت بالا روشن است و کار می‌کند و در هنگام پایین آمدن کابین موتور کاملا خاموش است.حذف موتورخانه در بالای ساختمان و کاهش هزینه ساخت این اتاق و فشاری که بر سازه ساختمان است کمتر می‌شود.

💫حذف موتورخانه در بالای ساختمان و کاهش هزینه ساخت این اتاق و فشاری که بر سازه ساختمان است کمتر می‌شود

💫در آسانسور هیدرولیک ۴۰ درصد مصرف آهن کشی کمتری نسبت به آسانسور کششی داریم و این یعنی هزینه کمتر برای کارفرما در یک پروژه بزرگ.

💫امکان افزایش یک طبقه به آسانسور (پشت بام) مناسب برای ساختمان هایی که روف گاردن یا هر نوع پشت بامی‌که از آن استفاده می‌شود.کاهش هزینه ساخت چاهک آسانسور افزایش ظرفیت کابین تا ۱۵ درصد نسبت به آسانسور کششی ایمنی بالا و طول عمر مفید بیشتر در محیط مرطوبدر مکان‌‌‌های رطوبتی ایران مانند شمال و جنوب، آسانسور‌‌‌های هیدرولیکی بسیار ایده آل اند.

💫مناسب برای اجرا در ساختمان‌‌‌های قدیمی‌و تاریخی مانند موزه‌ها و …

💫در ساختمان‌‌‌های قدیمی‌از سازه‌‌‌های خود ایستا، برای نصب انواع آسانسور هیدرولیکی استفاده می‌کنند.

💫جابجایی بار‌‌‌های فوق سنگین به وسیله این نوع آسانسورسهولت و سرعت عمل در عملیات نجات اضطراری

💫به دلیل نبود موتور در موتورخانه و نیاز نبودن برای رسیدن به طبقه آخر و اینکه هیچ نیازی نیست تا فک ترمز را رها کنید و بعد سیم بکسل‌ها را تا جایی که نشان گذاری شده است برسانید و به این نکته دقت کنید که اگر چنانچه سیم بکسل‌ها نشانه گذاری نشده باشند شما به هیچ عنوان توانایی رساندن کابین به سر طبقه را نخواهید داشت، اما در آسانسور هیدرولیک حتی اگر برق برود با تخلیه روغن و پایین آمدن جک آسانسور خودش به پایین ترین طبقه یعنی همکف می‌رسد.

💫 انواع آسانسورهای هیدرولیک

آسانسور های هیدرولیک در انواع مختلفی ساخته و نصب میشوند که نسبت به اینکه چه مقدار فضا برای عرض و عمق چاه موجود است یا توانایی کندن کف به چه مقدار است طراحی می شوند که میتوان در بین آن ها به موارد زیر اشاره کرد.

۱) مستقیم جک از زیر (جک مستقیم)
۲) مستقیم جک از بغل (۱:۱)
۳) غیر مستقیم جک از بفل (۲:۱)

۱) نوع مستقیم جک از زیر مناسب ساختمان هایی میباشد که که فضای مناسب و کافی برای در نظر گرفت عرض و عمق چاله ندارند، در آسانسور های کششی به دلیل وجود قاب وزنه فضای قابل توجهی از چاه برای نصب ریل های قاب، وزنه ریل ها، براکت ها و فواصل ایمنی استاندارد اشغال میگردد و این باعث کوچکتر شدن فضای کابین آسانسور میگردد، اما در آسانسور های هیدرولیک جک از زیر دیگر نیازی نه به نصب قاب وزنه و متعلقات آن و نه هیچ چیز دیگری در کنار کابین نخواهد بود و میتوان تمامی عمق یا عرض چاه را به کابین اختصاص داد و کابینی به مراتب بزرگ تر داشت اما باید این مورد را در نظر گرفت که برای نصب اسانسور هیدرولیک جک مستقیم نیاز به حفر زمین به اندازه نیم متر بیشتر از کورس حرکتی دارد حال اگر امکان کندن کف به این مقدار نباشد از نوع دوم یعنی مستقیم جک از بغل استفاده میشود.

۲) مستقیم جک از بغل: در این نوع آسانسور دیگر نیازی به حفر چاله عمیق برای قرار گیری جک نیست اما قسمتی از چاله را باید به خود جک اختصاص داد به این دلیل که جک دیگر در زیر کابین نبوده و به کنار کابین انتقال پبدا کرده.

آسانسور هیدرولیک مستقیم جک از بغل با این که قسمتی از چاه را اشغال میکند و نمیتوان تمام چاله را به کابین اختصاص داد اما یا هم نسبت به اسانسور های کششی جای بسیار کمتری را اشغال مینماید و نسبت به آسانسور کششی میتوان کابین بزگتری طراحی نمود. اندازه جک در این مدل ها نسبت به تعداد استیج تغییر مینماید.

۳) آسانسور غیر مستقیم جک از بغل: این نوع آسانسور ها برای کورس های بلندتر استفاده شده و دارای سیم بکسل و فلکه میباشند. در این مدل نسبت به یک به یک نیاز به جک کوته تری است و به این صورت عمل مینماید که در مدل جک از بغل مستقیم کابین هم کورس جک و به اندازه جک حرکت میکند اما در مدل های جک از بغل دو به یک کابین دو برابر جک حرکت مینماید این به این معناست که اگر جک نیم متر حرکت کند کابین یک متر حرکت خواهد داشت.

نکته: در این سه مدل که معرفی شد مدل جک از زیر و جک از بغل یک به یک نیازی به نصب پاراشوت ندارند این به این دلیل است که آسانسور های هیدرولیک به این دلیل که با فشار روغن کار میکنند سقوط نخواهند کرد.

اما در مدل های جک از بغل دو به یک به دلیل وجود سیم بکسل ها نیاز به نصب پاراشوت و گاورنر میباشد تا در صورت عیب در سیم بکسل ها به هر دلیلی پاراشوت مانع سقوط کابین و خسارت گردد.

آسانسور های هیدرولیکی دیگر نیازی به موتور ندارند و دیگر نیازی نیست که موتورخانه دقیقا در بالای چاه باشد بلکه موتور خانه در پایین ترین نقطه و میتواند در کنار چاه قرار گیرد. همانطور که گفتیم آسانسور های هیدرولیک دیگر موتور ندارند و در موتور خانه که در پایین چاه قرار دارد تابلو فرمان آسانسور به همراه پاور یونیت که مرکز قدرت آسانسور است قرار میگیرد. پاوریونیت توسط شلنگ مخصوصی که از دیوار کنار چاه وارد میگردد و به جک متصل میشود فشار روغن را وارد جک مینماید و باعث باز شدن استیج جک و حرکت آن میشود و به همین صورت هنگام بسته شدن استیج یا پایین آمدن جک فقط فشار پشت روغن را کم کرده و اجازه میدهد که جک به داخل یونیت باز گشته و جک بسته شود.

آسانسور های هیدرولیکی به دلیل اینکه از فشار روغن و پمپ کردن آن داخل جک جهت جابه جایی کابین استفاده میکنند پس نیاز است داخل جک و پاور یونیت یه غلظت معین از روغن در جریان باشد پس هر چند وقت یکبار باید روغن تعویض گردد.

همانطور که میدانید غلظت روغن به عوامل مهمی بستگی دارد که یکی از آنها سرما و گرما میباشد به همین دلیل در مکان هایی با دمای بسیار بالا یا بلعکس مکان هایی با دمای بسیار پایین آسانسور های هیدرولیکی دچار مشکلاتی میشوند. در مکان هایی با دمای سرد قطعه ای به نام گرمکن روغن به سیستم اضافه میشود که میتواند تا حدی به ایجاد دمای مناسب کمک نماید.

💫 نکات کلیدی برای سفارش آسانسور هیدرولیک

در هنگام سفارش و ساخت آسانسور های هیدرولیکی موارد زیادی باید مورد توجه قرار گیرد که در این مطلب به توضیح تعدادی از آن ها میپردازیم.

۱) نوع کاربری: این آیتم بسته به نوع کارایی آسانسور حال: مسافربر، خودروبر، بیماربر، باربرو… متغیر است.

۲) ظرفیت مفید کابین: تعداد نفرات کابین که مستقیما بستگی به اندازه کابین دارد.

۳) نوع کابین: نوع تازیینات کابین حال استیل، MDF، و یا ترکیبی از این دو در وزن کابین نقش مهمی دارند و باید تایین گردند.

۴) تعداد درب کابین: این تعداد هم به دلیل محاسبه وزن کابین است.

۵) تعداد طبقات: تعداد ایستگاه هایی که آسانور توقف خواهد داشت.

۶) طول مسیر حرکت: فصله بین اولین توقف و آخرین توقف بدون در نظر گرفتن اورهد.

۷) اورهد: فاصله بین کف آخرین توقف تا بالاترین نقطه چاه.

۸) عمق چاله: اندازه چاله یا پیت میباشد.

۹) وزن کل وارد بر سر جک: این عدد شامل وزن کابین و وزن مسافران میباشد.

باید توجه داشت که موارد بالا فقط تعدادی از ابعاد و اندازه و مقادیری بودند که باید در ساخت جک در نظر گرفته شود.

💫 بهترین برندهای آسانسورهای هیدورلیک

آسانسور های هیدرولیک در برند ها و مدل های مختلفی که در بالا به آن ها اشاره شد در بازار عرضه میشود که از برند های معروف بین آسانسور های هیدرولیک میتوان یه برند ویتور و GMV اشاره کرد.

💫 آسانسورهای هیدرولیک برای چه ساختمان هایی مناسب هستند

آسانسور های هیدرولیکی مناسب ترین گزینه برای ساختمان های بین دو تا چهار ایستگاه میباشد.
در بسیاری از ساختمان های بزرگ آسانسور های سنگین وزن باری یا ماشین بر از سیستم هیدرولیک استفاده میکنند.

شرکت فنی مهندسی آسانسور آسا با سال ها سابقه در نصب آسانسور های کششی و هیدرویک با داشتن نمونه کار های متعدد آماده همکاری با شما عزیزان میباشد.
جهت بازدید یا مشاوره با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

✳️آسانسور کششی 

💠آسانسورهای کششی قدیمی‌ترین نوع آسانسور است. به صورت خلاصه این‌گونه از آسانسورها از کابین، وزنه‌ای متصل به دو سر سیم بکسل که روی قرقره‌ای بزرگ به نام فلکه (Sheave) حرکت می‌کند، تشکیل شده است.

💠وزنه و کابین آسانسور تمایل به دست‌یابی تعادل دارند که در نهایت باعث می‌شود که برای به‌ حرکت در آوردن کابین آسانسور نیاز به انرژی کمی‌باشد. زمانی که کابین آسانسور به سمت بالا حرکت می‌کند، وزنه به سمت پایین حرکت می‌کند و همچنین زمانی که کابین آسانسور به سمت پایین حرکت می‌کند، وزنه به سمت بالا حرکت می‌کند.

✳️کاربرد آسانسور کششی چیست؟

🔺سرعت آسانسورهای کششی بسیار بالاتر از همتایان هیدرولیکی آن‌هاست. به این دلیل این‌گونه از آسانسورها برای ساختمان‌های مرتفع و مدرن بسیار مناسب است. آن‌ها همچنین حرکتی نرم‌تر و راحت‌تر به نسبت سیستم هیدرولیکی دارند. کاربرد آسانسور کششی جهت کاهش مصرف انرژی نیز موثر است.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

به مدیریت:محسن یعقوبی

☎️ ارتباط با ما :

شماره تماس:
📞 09128066284

 

وبلاگ 👇🏻 کلیک کنید

www.asaelevator.blogfa.com

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🔺 گالری تصاویر 🔺

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

◀️ بیشتر بخوانیم : 

🔴 آشنایی با آسانسور های برج ایفل فرانسه
آسانسور برج ایفل فرانسه؛ بررسی مشخصات؛ ارتفاع و نکات مهم

بدون شک زمانی که صحبت از کشور فرانسه به میان می آید، اولین تصویری که در ذهن همه مردم جهان نقش می بندد، برج ایفل خواهد بود. این برج که امروزه لقب بلندترین سازه فلزی جهان را با خودش یدک می کشد، سالیان سال است که نماد کشور فرانسه شده است. اما شاید بسیاری از افراد نمی دانستند که در این برج زیبا، آسانسورهایی تعبیه شده است که وظیفه حمل و جابه جایی افراد را به عهده دارند. آسانسور برج ایفل روزانه تعداد زیادی از بازدید کنندگان را برای صعود به این برج، یاری می رساند.

تقریبا از همان ابتدای ساخت این برج، از آسانسورهایی رونمایی کردند که می توانست برای جابه جایی گردشگران مورد استفاده قرار بگیرند. تکنولوژی ساخت آسانسور برج ایفل در همان زمان خودش نیز، جز تکنولوژی های برتر به حساب می آمده است. از آن جایی که هنوز هم این برج به قوت خودش باقی مانده است، می توان انتظار داشت که آسانسورهای آن نیز بهتر از گذشته، به کار خودشان ادامه دهند. سازنده اصلی این برج فردی به نام گوستاو ایفل بود که این برج را به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه، در دست ساخت قرار داد.
جالب است بدانید که آسانسورهای این برج در چه ارتفاعی قرار گرفته اند. آسانسوری که در طبقه اول این برج واقع شده است، در ارتفاع ۱۹۰ فوتی (۵۸ متری) قرار گرفته است. دو آسانسور بعدی به ترتیب، یکی در ارتفاع ۳۷۶ فوتی (۱۱۵ متری) و دیگری در ارتفاع ۹۰۰ فوتی (۲۷۵ متری) از سطح زمین هستند. آسانسور برج ایفل دارای یک مکانیزم بسیار پیشرفته بوده و با دقت بسیار زیادی طراحی شده است. این آسانسور وظیفه دارد تا روزانه هزاران بازدیدکننده را جابه جا کند، از این رو در ساخت آن نهایت استانداردها رعایت شده است .

🔴 کابین آسانسور تمام سنگ
سنگ کف و قاب دور آسانسور

یکی از بخش های مهم و در معرض دید ساختمان های امروزی آسانسور ها هستند که زیباسازی ظاهر آن در بخش بیرونی (قاب و درب) و داخل کابین (کف و دیواره ها) مورد توجه معماران قرار میگیرد. سنگ های طبیعی یکی از رایج ترین و بهترین گزینه ها برای زیباسازی نمای داخلی و بیرونی آسانسور ها هستند. کفپوش های سنگی آسانسور در انواع جنس مرمریت و گرانیت ساخته می شوند که در بازار داخل و خارج (صادرات سنگ) درخواست قابل توجهی را به خود اختصاص میدهد.

انواع کفپوش سنگی آسانسور

سنگ گرانیت
سنگ های گرانیت به دلیل نفوذپذیری پایین، سختی و مقاومت بالایی که دارند، بهترین گزینه از میان سنگ ها برای استفاده در کف آسانسور است. شاید بگویید که گرانیت ظاهر یک دست و رنگ نه جندان دلچسبی دارد. در این مورد شما میتوانید از سنگ گرانیت سبز بیرجند در انواع محتلف مانند جنگلی و … استفاده نمایید. همچنین سنگ گرانیت مشکی نطنز و تویسرکان نیز گزینه بسیار مناسبی در رنگ تیره هستند. در صورتی که موارد ذکر شده نتوانست انتخاب شما باشد میتوانید از سنگ های گرانیت وارداتی استفاده نمایید که به طبع قیمت آنها حداقل ۲ تا ۳ برابر سنگ های ذکر شده ایرانی است.

سنگ مرمریت
سنگ های مرمریت میتواند در درجه بعد از گرانیت بر کف آسنسور مورد استفاده قرار گیرد. چرا که این سنگ از مقاومت کمتری نسبت به گرانیت برخوردار است. اما به دلیل تنوع رنگ و طرح از آن استقبال میشود. شایان ذکر است حداقل ضخامت سنگ های مرمریت باید ۳ سانت باشد.

نقطه ضعف دیگر سنگ مرمریت در این است که طی مرور زمان سطح آن کدر شده و براق بودن اولیه خود را از دست می دهد که البته به راحتی و با ساب زدن دوباره به حالت زیبا و براق خود بر می گردد.

همچنین به کار گیری معرق سنگی با طرح ها و سبک های متنوع در کف آسانسور نیز امکان پذیر است که سبب زیبایی دوچندان کفپوش آسانسور میشود

 

شرکت آسانسوری ,شرکت های آسانسور ,شرکت های آسانسوری ,شرکتهای آسانسور ,شرکتهای آسانسوری ,شرکت آسانسور آسا,شرکت آسانسور آسا در تهران ,شرکت آسانسور آسا ,شرکت آسانسور سازی آسا,لیست شرکت های آسانسوری ,لیست شرکت های آسانسور ,لیست شرکت های آسانسور تهران ,لیست شرکت های آسانسوری تهران ,لیست شرکتهای آسانسوری تهران ,لیست شرکتهای آسانسور تهران ,لیست شرکتهای آسانسور در تهران ,لیست شرکت آسانسور ,اسامی شرکتهای آسانسوری ,اسامی شرکت های آسانسوری ,اسامی شرکت های آسانسور ,اسامی شرکتهای آسانسور ,اسامی شرکت های آسانسور تهران ,اسامی شرکتهای آسانسور تهران ,نام شرکت آسانسور ,نام شرکت آسانسوری ,نام شرکتهای آسانسور ,نام شرکت های آسانسوری ,نام شرکت های آسانسور ,شرکت نصب آسانسور ,شرکتهای نصب آسانسور در تهران ,شرکت های نصب آسانسور در تهران ,شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور ,شرکت نصب و راه اندازی آسانسور ,شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور ,آدرس شرکت های نصب آسانسور ,لیست شرکت های نصب آسانسور ,شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور ,شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور ,شرکت نگهداری آسانسور ,شرکت های نگهداری آسانسور ,شرکت نصب و نگهداری آسانسور ,شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور ,شرکتهای سرویس آسانسور ,شرکت سرویس آسانسور ,شرکت تعمیر آسانسور ,شرکت تعمیرات آسانسور ,شرکت ساخت آسانسور ,شرکت های ساخت آسانسور ,شرکت ساخت و نصب آسانسور ,شرکت سازنده آسانسور ,شرکت های سازنده آسانسور ,شرکت های سازنده آسانسور در تهران ,شرکت آسانسور سازی ,شرکت های آسانسور سازی ,شرکتهای آسانسور سازی تهران ,شرکت آسانسور سازی در تهران ,شرکت های آسانسور سازی در تهران ,لیست شرکتهای آسانسور سازی ,سایت شرکت آسانسور ,شرکت آسانسور غرب تهران ,وارد کننده آسانسور ,وارد کنندگان آسانسور ,وارد کننده موتور آسانسور ,فروش آسانسور تهران ,شرکت های وارد کننده آسانسور ,شرکت وارد کننده قطعات آسانسور , آسانسور آسا در تهران , آسانسور آسا , آسانسور یعقوبی در تهران , هزینه نصب آسانسور در تهران , انواع آسانسور و بالابر در تهران , راه اندازی آسانسور , شرکت آسانسوری , شرکت های آسانسور ,شرکت های آسانسوری ,شرکتهای آسانسور ,شرکتهای آسانسوری ,شرکت آسانسور آسا,شرکت آسانسور آسا در تهران , شرکت آسانسور آسا , شرکت آسانسور سازی آسا,لیست شرکت های آسانسوری ,لیست شرکت های آسانسور ,لیست شرکت های آسانسور تهران ,لیست شرکت های آسانسوری تهران , لیست شرکتهای آسانسوری تهران , لیست شرکتهای آسانسور تهران , لیست شرکتهای آسانسور در تهران , لیست شرکت آسانسور ,اسامی شرکتهای آسانسوری , اسامی شرکت های آسانسوری , اسامی شرکت های آسانسور , اسامی شرکتهای آسانسور ,اسامی شرکت های آسانسور تهران ,اسامی شرکتهای آسانسور تهران ,نام شرکت آسانسور , نام شرکت آسانسوری ,نام شرکتهای آسانسور ,نام شرکت های آسانسوری ,نام شرکت های آسانسور ,شرکت نصب آسانسور ,شرکتهای نصب آسانسور در تهران ,شرکت های نصب آسانسور در تهران ,شرکت نصب اسانسور تهران ,شرکت نصاب اسانسور ,شرکت نصب و راه اندازی آسانسور ,شرکت های نصب و راه اندازی آسانسور , آدرس شرکت های نصب آسانسور ,لیست شرکت های نصب آسانسور ,شرکت تعمیر و نگهداری آسانسور ,شرکتهای تعمیر و نگهداری آسانسور ,شرکت نگهداری آسانسور ,شرکت های نگهداری آسانسور ,شرکت نصب و نگهداری آسانسور ,شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور ,شرکتهای سرویس آسانسور ,شرکت سرویس آسانسور ,شرکت تعمیر آسانسور ,شرکت تعمیرات آسانسور ,شرکت ساخت آسانسور , شرکت های ساخت آسانسور , شرکت ساخت و نصب آسانسور , شرکت سازنده آسانسور , شرکت های سازنده آسانسور , شرکت های سازنده آسانسور در تهران , شرکت آسانسور سازی ,شرکت های آسانسور سازی , شرکتهای آسانسور سازی تهران ,شرکت آسانسور سازی در تهران , شرکت های آسانسور سازی در تهران ,لیست شرکتهای آسانسور سازی ,سایت شرکت آسانسور ,شرکت آسانسور غرب تهران , وارد کننده آسانسور ,وارد کنندگان آسانسور ,وارد کننده موتور آسانسور ,فروش آسانسور تهران ,شرکت های وارد کننده آسانسور ,شرکت وارد کننده قطعات آسانسور ,