Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،سیار

ایزوگام،آسفالت و زیرسازی اسماعیل مغانی

✨ ارائه کلیه خدمات مربوط به آسفالت کاری آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی در تبریز 

✨ تهیه و پخش آسفالت توپکا،بیندر،پشت بامی و قیرپاشی mc2 به صورت دستی و مکانیکی

✨ اجرای زیرسازی و آسفالت کاری خیابان،کوچه،پارکینگ،محوطه و پشت بام

✨ با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

✨با بیش از 15 سال سابقه کاری

به مدیریت:حاج اسماعیل مغانی

شماره های تماس:

09149115131
09144055970

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

زیرسازی

در ساخت و ساز وقتی پروژه شروع به کار می‌کند اولین اقدامی‌که انجام می‌شود بررسی و ساخت زیرساخت یا همان زیر اساس است. زیر ساخت در راه سازی اهمیت بالایی دارد زیرا کیفیت و عمر راه ساخته شده بسیار به زیرساخت وابسته است.

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

عوامل بسیار در ساخت زیر اساس باید مورد توجه قرار گیرد عوامل محیطی مانند نوع خاکی که قرار است جاده روی ان احداث شود، مواد مورد استفاده برای ساخت جاده و عواملی جوی مانند آب و هوا، دما و موقعیت جغرافیایی و ….

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

نکته حائز اهمیت در زیر ساخت این است که برای داشتن جاده‌ای ایمن و با کیفیت نیازمند زیرسازی مناسب و با کیفیت هستیم. آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز 

09144055970

آسفالت کاری

⚡️ آسفالت مخلوط قیر و سنگ ریزه و مواد پالایشگاهی است که سرتاسر خیابان‌ها را می‌پوشاند تا رفت آمد و تردد را برای انسان‌ها راحت کند. این مخلوط که در چند مرحله بر روی جاده‌ها کشیده می‌شود نقش بسزایی در کاهش تصادفات رانندگی دارد زیرا در جاده هایی خاکی چون دارای پستی وبلندی‌‌‌های زیادی هستند باعث از دست دادن کنترل راننده و به وجود امدن تصادف می‌شود.

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

 انواع آسفالت

⚡️ آسفالت‌ها با توجه به کاربردی که دارند و با توجه به استفاده ای که از آن‌ها می‌شوند به سه دسته ی آسفالت گرم، آسفالت سرد و آسفالت حفاظتی تقسیم می‌شوند.

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

 آسفالت گرم

⚡️ یکی از معروفترین آسفالت‌ها آسفالت گرم است. در این نوع آسفالت قیر و مصالح ساختمانی در حالی که گرم هستند با هم مخلوط می‌شوند و در همان حرارت ودر همان حالت بر روی زمین کشیده می‌شوند. در این نوع آسفالت مصالح سنگی بیش تر از ۹۰ درصد مخلوط آسفالت را تشکیل می‌دهد.

 آسفالت حفاظتی

⚡️ آسفالت‌‌‌های حفاظتی همان طور که از نامشان پیداست برای حفاظت استفاده می‌شود. از این نوع آسفالت برای رویه سازی سطح راه‌‌‌های شنی یا آسفالتی استفاده می‌شود. ضخامت این رویه سازی حدکثر ۲۵۵ میلی متر است و عملکرد سازه ای ندارد که جزء آسفالت راه باشد بلکه همان جزء رویه ی محافظتی محسوب می‌شود. در این نوع از آسفالت‌ها از قیر‌‌‌های محلول یا قیر آبه‌ها استفاده می‌شود. آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز 

09144055970

⚡️ آسفالت‌‌‌های حفاظتی برای غیر قابل نفوذ کردن راه‌ها، جلوگیری از بلند شدن گرد و غبار از سطح جاده‌ها، افزایش تاب سایشی راه‌ها و همچنین بهسازی رویه‌‌‌های آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این نوع رویه سازی بدلیل راحتی در اجرا و همچنین نیاز کم به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی در مقایسه با آسفالت گرم بسیار به صرفه تر است.

آسفالت سرد

⚡️ نوعی دیگر از آسفالت است که با مخلوط کردن مصالح سنگی با قیر محلول و امولسیون بدست می‌آید این اختلاط قیر و مصالح در درجه حرارت محیط انجام می‌شود و مانند آسفالت گرم نیاز به دمای بالا ندارد.

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

⚡️ همان در دمای محیط تهیه و در همان دما پخش می‌شود. سنگدانه‌ها در زمان اختلاط با قیرآبه می‌توانند مرطوب باشند ولی در برابر قیر‌‌‌های محلول باید خشک شده باشند آسفالت‌‌‌های سرد را می‌توان حمل کرد و مدت زیادی در انبار نگهداری کرد و بعدا مجددا از آن استفاده کرد. از آسفالت سرد می‌توان در کلیه رویه سازی‌ها استفاده کرد به شرط آنکه تمامی‌استاندار‌‌‌های ترافیک در محل رعایت شده باشد. آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز 

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

⚡️ از آسفالت سرد در قشر‌‌‌های رویه، آستر و اساس قیری برای ترافیک سبک و متوسط استفاده می‌شود و از قشر اساس قیری می‌توان برای ترافیک سنگین و خیلی سنگین استفاده کرد.

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

تعیین قیمت آسفالت

⚡️ قیمت آسفالت با توجه به متراژ و نوع استفاده ای که از آن می‌شود متفاوت است. هرچه ضخامت آسفالت بیشتر باشد قیمت آن بیشتر است این قیمت با توجه به این که در آن از موتد نفتی استفاده می‌شود با افزایش قیمت نفت قیمت آن نیز افزایش می‌یابد.

آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز

 

09144055970

 

 

 

 

 

 

اجرای زیرسازی در تبریز , آسفالت , آسفالت کاری تبریز , آسفالت توپکا تبریز , آسفالت بیندر تبریز , آسفالت پشت بامی , قیرپاشی در تبریز , آسفالت کاری پارکینگ و پشت بام تبریز , آسفالت کاری مغانی در تبریز , انواع آسفالت , آسفالت گرم , آسفالت سرد , آسفالت زیرسازی راهسازی و ایزوگام مغانی تبریز ,