Address & Contact

Our Address

تهران،ستارخان،خیابان پاتریس

Telephone

خدمات ایزوگام دلیجان قیرگون عایق کاری آسفالت چهاردولی

خدمات بصورت 24ساعته حتی  در ایام تعطیل 
دریافت مبلغ بصورت نقدی و چک معتبر یکی دو ماهه
با اکیپ مجهز و دستگاهای پیشرفته
 اجرا در سراسر تهران و حومه اطراف تهران 
انجام کار کلی و جزعی ، حتی یک متر
انجام  ایزوگام  ، قیر گونی ،آسفالت

☑️ اجرای آسفالت با به روزترین تجهیزات درسراسر تهران

💫 آسفالت ماده ای چسبناک و سیاه رنگ می باشد که شبه جامد است، ترکیبات آن شامل ماسه قیر و شن می باشد که در ساخت جاده ها، باند فرودگاه ها، و پشت بام ساختمان ها، زیر سازی، آسفالت محوطه، حیاط، کوچه و پارکینگ، خیابان و شیب بندی و… کاربرد دارد.

🔰 انواع آسفالت

🔺🔻 آسفالت سرد:

مصالحی مانند سنگ و شن و ماسه با محلول قیر در دمای محیط مخلوط می شوند و در همان جا استفاده می گردد. این نوع آسفالت ها قابل نگهداری و استفاده مجدد هستند و در رویه سازی بکار گرفته می شوند.

🔺🔻 آسفالت گرم:

در این نوع آسفالت مواد و مصالح با قیر در حالی که گرم هستند و با همان حرارت بالا با یکدیگر مخلوط و انجام می شود. این روش یکی از شناخته شده ترین روش ها است که بیشتر برای آسفالت خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

🔺🔻آسفالت محافظتی:

از این نوع آسفالت فقط برای محافظت سطح روی راه ها و آسفالت، جلوگیری از بلند شدن گرد و خاک از جاده و بالا بردن توان جاده استفاده می شود آسفالت حفاظتی با ضخامت کم انجام شده و به دلیل اجرای آسان مقرون به صرفه است.

☑️ ایزوگام چیست ؟

💫 ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده است. این عایق با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می شود.

💫 از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان ها و استخر ها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود.

💫 لازم به ذکر است که عمر ایزوگام کیفیت خوب به ‌طور متوسط ۱۵ سال است.

🔰 مزایای ایزوگام

🔺🔻 نصب سریع و آسان
🔺🔻 مقاوم در برابر ضربات وارده و پانچ استاتیکی
🔺🔻 مقاوم در برابر پارگی و فشار هیدرو استاتیکی
🔺🔻 عدم نیاز به برف روبی
🔺🔻 هزینه مناسب و مقرون به صرفه
🔺🔻 مقاوم در برابر اشعه UV
🔺🔻 نفوذ ناپذیری در برابر آب و رطوبت
🔺🔻 وزن کم آن

☑️ ایزوگام چیست؟

💫 ایزوگام نام بازرگانی عایق ضدآب برای پوشش بام، استخر، دیوارها و کاربردهای مشابه است. ایزوگام عایقی است که برای جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب به‌کارگیری می‌شود. ایزوگام از لایه‌های مختلفی شامل تیشو و قیرهای طبیعی و صنعتی ساخته می‌شود.

💫 نصب ایزوگام برای عایق‌کاری بام سریع و با دوام است و قیمت نصب ایزوگام نیز در مقایسه با روش‌های دیگر نسبتا ارزان و قابل قبول است.برای خرید انواع ایزوگام با ما تماس بگیرید.

💫 در گذشته، عایق‌بندی رطوبتی بیشتر با استفاده از قیرگونی به انجام می‌رسیده است ولی مزایای ایزوگام در مقایسه با روش‌های سنتی سبب شده تا استفاده از این روش‌ها رو به کاهش برود.

❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️❇️

❇️ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.

❇️ ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی‌یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

❇️ ویژگی‌‌‌های ایزوگام و قیرگونی:

❇️ ایزوگام سبک تر است و روندگی کمتری دارد.

❇️ نصب ایزوگام توسط یک مشعل و خمیر پرایمر به سادگی امکان پذیر است اما قیرگونی با مشکلات نصب برخوردار است و راه تمیزی برای عایق کاری نمی‌باشد.

❇️ کارآمدی ایزوگام بستگی به مرغوبیت جنس و تجربه مجری آن دارد.

❇️ به مرور زمان و با نشت رطوبت لایه گونی در قیرگونی پوسیده می‌شود، اما در ایزوگام مرغوب چنین اتفاقی نمی‌افتد.

❇️ اجرای ایزوگام ساده تر است و کمتر محیط را کثیف می‌کند.

❇️ برای محصولات ایزوگام برندهایی وجود دارند که برای دفاع از نام خود ناگزیر از تحقیق و سرمایه گذاری برای افزایش و حفظ کیفیت هستند، اما برای بشکه‌‌‌های قیر تاکنون برندی وجود نداشته است.

❇️ عایق پشت بام همواره در معرض تابش نور خورشید می‌باشد. پس یکی از فاکتورهای مهم در عایق کاری سقف توجه به مقاومت نوع عایق در برابر نور خورشید می‌باشد.

یکی از مشکلات قیر گونی این است که نمی‌تواند از خود در برابر نور خورشید مقاومت نماید و نرم می‌شود ولی ایزوگام مرغوب از مقاومت بالایی در برابر گرما و نور خورشید برخوردار است. پس ایزوگام کاری سقف تا مدت‌ها از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری می‌کند.

❇️ قیر نمی‌تواند از خود در برابر حلال‌‌‌های مختلف مقاومت نماید و در بسیاری از حلال‌‌‌های نفتی حل می‌شود. این در حالی است که ایزوگام نسبت به حلال‌‌‌های مختلف واکنش کمتری دارد.

❇️ قیر از دانسیته ی بالایی برخوردار است و در برابر ایزوگام وزن بیشتری دارد.

❇️ ایزوگام از ضخامت کمتری در برابر قیر برخوردار است اما این یک ملاک خوب در ارتباط با کیفیت عایق نمی‌باشد. با پیشرفت علم عایق‌‌‌های رطوبتی تولید شده است که به نازکی یک لایه کاغذ می‌باشند و به صورت رنگ روی سطح را پوشش می‌دهند و در عین حال مقاومت رطوبتی بیشتری حتی نسبت به ایزوگام دارند. پس بهتر است باور‌‌‌های قدیمی‌را کنار بگذارید و فقط به صرف ضخامت بیشتر قیرگونی آن را برتر از ایزوگام ندانید.

❇️ نصب ایزوگام هزینه ی بیشتری به همراه دارد اما تا مدت‌ها ساختمان را از نشتی، نم و رطوبت محافظت می‌کند.

مدیریت:آقای امیرچهاردولی 

شماره تماس __________09198375507

 

 

 

ایزوگام , تولید و پخش ایزوگام دلیجان در مرکزی , تولید ایزوگام در اراک , ویژگی‌‌‌های ایزوگام خوب , مزایای ایزوگام , مزایای قیرگونی , کاربرد قیرگونی , هزینه اجرای ایزوگام در مرکزی , عایق رطوبتی , صادرات ایزوگام , ایزوگام دو یا چند لایه ,