Address & Contact

Our Address

تهران ، کرج

آسفالت کاری ایزوگام و قیرگونی در تهران و کرج

✅آسفالتکار و آسفالتکاری به صورت دستی و مکانیزه برای کحوطه های موچک وبزرگ از جمله جلوی درب منزل

✅پخش قیر در راه‌های خاکی، شنی، آسفالتی و بتنی و بلافاصله پخش سنگدانه بر روی آن، یا قیرپاشی بدون سنگدانه یا استفاده از مخلوط‌های آسفالتی پیش ساخته از نوع دوغاب قیری (اسلاری سیل) یا میکروسرفیسینگ آسفالت حفاظتی نامیده می‌شود. ضخامت این نوع رویه سازی (میکروسرفیسینگ)، حداکثر ۱۲ میلی‌متر در ۲ لایه است که جزء سازه باربر روسازی راه محسوب نمی‌شود و عملکرد ساز ه‌ای ندارد. در آسفالتهای حفاظتی از قیرهای محلول، قیراب ها یا قیرهای خالص با کندروانی کم استفاده می‌شود.

✅آسفالت‌های حفاظتی برای غیرقابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه‌های موجود آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است.

✅آسفالت ماده‌ ای است که از مخلوط کردن شن ، ماسه و قیر بدست می آید و برای ساخت جاده ها،کف خیابان ها،کوچه ها،پشت بام ساختمان‌ها و باند فرودگاه از آن  استفاده می‌شود.

✅آسفالت با توجه به کاربرد ان ، به سه نوع آسفالت گرم، آسفالت حفاظتی و آسفالت سرد تقسیم‌ می‌شود.

آسفالت گرم

✅آشناترین نوع آسفالت همان آسفالت گرم یا بتن آسفالتی گرم است. مصالح سنگی معمولا بیش از ۹۰ درصد مخلوط آسفالت را تشکیل می‌دهند از این رو مصالح سنگی تاثیر بسزایی در کیفیت آسفالت حاصله دارد.

✅در کف خیابان ها و فرودگاه ها و بسیاری از پشت بام ها از این نوع آسفالت استفاده میشود. در بین انواع آسفالت های گرم، برترین نوع از نظر مقاومت و دوام، بتن آسفالتی است.

آسفالت حفاظتی

✅آسفالت حفاظتی همان ترکیب سنگ های خرد شده با قیر است که در این نوع از آسفالت اندازه سنگ ها بسیار کوچک تر است و هدف از ساخت این اسفالت حفاظت از محدوده مورد نظز است. کاربرد های این نوع آسفالت در پشت بام ها برای حفاظت و به عنوان روکش برای ایزوگام برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آن است و یا معابری است که فشار در آنها کمتر است. مقاومت این نوع آسفالت زیاد نیست و از قیر زیادی برخوردار است.

آسفالت‌ سرد

✅آسفالت سرد (Cold Mix) به مخلوطی از مصالح سنگی و قیر مخلوط و یا امولسیون قیر گفته می‌شود که مواد اولیه آن در دمای محیط مخلوط شوند. در برخی انواع آسفالت سرد، ممکن است قیر بر حسب ضرورت گرم شود، اما سایر مصالح بدون گرم شدن با قیر مخلوط می‌شوند.

 

به مدیریت : امیر افشارزاده

 

آسفالت , آسفالتکاری  , آسفالت گرم  , آسفالت‌ سرد , آسفالت حفاظتی , اجرای آسفالت امیر خان , آسفالت کاری و اجرای آسفالت در تهران ,