Address & Contact

Our Address

استان چهارمحال و بختیاری ، شهر فارسان

Telephone

آموزشگاه برق خودرو موتور آزما 

⚡️ آموزش برق خودرو ، سوخت رسانی انژکتوری مالتی پلکس ایران موتور آزما در فارسان چهارمحال و بختیاری⚡️

⚡️ مطابق استاندارد های فنی و حرفه ای

⚡️ کاملا عملی در کارگاه مجهز

⚡️ برگزار کننده دوره های آموزشی:

✔️ سوخت رسانی انژکتوری

✔️ مالتی پلکس ایران

✔️ ایموبیلایزر

✔️ برق وانژکتورلیفان و جک

✔️ مبانی برق و نقشه خوانی

✔️ زبان تخصصی و نرم افزار gds هیوندا و کیا

✔️ سیستم تهویه مطبوع

✔️ کاربرد نرم افزار tnm

✔️ ریمپ با tnm

✔️ تعمیر ecu

✔️ ریمپ باوینولز

✔️ برق انژکتور هیوندا.کیا

✔️ مالتی پلکس فرانسه

✳️ آموزش برق خودرو و باطری سازی خودرو که امروزه به یکی از دوره های رایج تعمیرات خودرو تبدیل شده است. دوره برق خودرو به دلیل اهمیت بالا بسیار پرطرفدار می باشد. زیرا که برق ماشین عنصر اصلی خودرو می باشد و در صورتی که سیستم برق رسانی خودرو از جمله دوشاخه و پریز برق ، لوله ی برق ، اتصال به زمین ، سیستم های ولتاژ پایین و… دچار مشکل شود تمامی قسمت های ماشین که با برق کار می کنند از کار می افتند. هنرجویان با شرکت در دوره آموزش صفر تا صد برق خودرو می توانند زیر نظر اساتید مجرب در محیطی کاملا مجهز به صورت عملی تمام مهارت های مرتبط با برق خودرو را کسب کنند و به سرعت به سود حاصل از دوره آموزش برق خودرو دست یابند و در وارد بازار کار شغل برق کار خودرو که یکی از بهترین مشاغل مرتبط با خودرو می باشد، شوند. همچنین در پایان هنرجویان می توانند از پشتیبانی به صورت نامحدود آموزشگاه برق خودرو فنون برق بهره مند شوند.

✳️ فرصت شغلی برق خودرو

✔️ پس از آموزش صفر تا صد برق خودرو می توانید به عنوان باتری ساز خودرو، سیم کشی خودرو ، نصاب صفحه کیلومتر و سیستم صوتی خودرو و … استخدام شوید.

✔️ پس از کسب مدرک فنی حرفه ای برق ماشین می توانید در کارخانجات استخدام شده و به تعمیر دستگاه ها و ماشین آلات آنها بپردازید.

✔️ پس از آموزش تخصصی رشته برق خودرو می توانید بطور مستقل یک مغازه مربوط به تعمیرات برق خودرو را راه اندازی کنید.

✳️ بازارکار برق خودرو و آینده شغلی

✔️ بازار کار برق خودرو چگونه است؟ درآمد برقکار خودرو چقدر است؟ آیا برق خودرو آینده شغلی خوبی دارد؟ با نگاهی اجمالی به جامعه و آمار تعداد خودرو می توان دید که امروزه هر خانواده ای از خودرو استفاده می کند آمارها نشان می دهند که درآینده نیز تعداد خودروها بیش از پیش خواهد شد.

✔️ افزون براین، برق خودرو یکی از مهم ترین سیستم های خودرو است که بروز هر گونه مشکل در آن نیاز به عیب یابی و تعمیر سریع دارد. رفع مشکلات برق خودرو امری کاملا تخصصی بوده و نیاز به تخصص و مهارت بالا در رشته برق خودرو دارد بسیار احساس می شود. بنابراین پیچیدگی های رشته برق خودرو موجب شده تا افرادی که سررشته ای از برق خودرو ندارند، نتوانند اقدام به تعمیر مشکلات مربوط به برق خودرو کنند و در هنگام بروزمشکل در برق خودرو به برقکار خودرو مراجعه کنند.

✔️ همه این عوامل دست به دست هم داده تا برقکاران خودرو از درآمد بالایی برخوردار شوند. بنابراین می توان گفت که آموزش برق خودرو جز رشته های فنی پرطرفدار است که بازار کار پررونقی داشته و می توان آینده خوبی را برای شغل برق خودرو درنظر گرفت.

مدیریت : مهندس محمدی

بهترین آموزشگاه برق خودرو , دوره آموزش برق خودرو , مرکز آموزش برق خودرو , سوخت رسانی انژکتوری , مالتی پلکس ایران , ایموبیلایزر , برق وانژکتورلیفان و جک , مبانی برق و نقشه خوانی , زبان تخصصی و نرم افزار gds هیوندا و کیا , سیستم تهویه مطبوع , کاربرد نرم افزار tnm , ریمپ با tnm , تعمیر ecu , ریمپ باوینولز , برق انژکتور هیوندا.کیا , مالتی پلکس فرانسه ,