آموزش رفع ناهنجاری سگ در منزل مربی واقعی سگ

🐾 آموزش و پرورش انواع سگ های گارد ، بادیگارد ، موادیاب ، جسدیاب ، نگهبان و سگ های ویژه در البرز و تهران 🐾

🐾 آموزش رفع تمامی ناهنجاری های سگ ها در منزل🐾

🐾 آموزش مربیگری تمامی نژادهای سگ🐾

09126235947

09354886897

آموزش رفع ناهنجاری سگ در منزل مربی سگ های ویژه میرزاپور در کرج

 

 

🐾 تربیت و آموزش سگ نگهبان یک کار کاملا تخصصی و حرفه ایی میباشد که حتما باید زیر نظر یک مربی متخصص انجام پذیرد.

🐾 برخلاف چیزی که خیلی از افراد تصور می‌کنند یک سگ نگهبان خوب به‌هیچ‌ عنوان سگ خشن و پرخاشگری نمیباشد بلکه سگی است که کنترل و مدیریت خوبی بر رفتارها و هیجانات خود دارد و بهترین واکنش را در هر موقعیت نشان میدهد.

🐾 سگ‌های نگهبان به گروهی از نژادهای سگ ها اطلاق می‌شود که هم داری توانایی جسمی و هم غریزه بالا و خلق و خوی مناسب نگهبانی و پاسبانی باشند. نژاد سگ ژرمن شپرد، دوبرمن و روتوایلر از جمله مناسب ترین سگ‌های نگهبان در ایران می باشند. البته نباید فراموش کرد که حتی بهترین نژاد سگ نگهبان نیز بدون آموزش و تربیت اصولی نمی‌تواند وظایف نگهبانی خود را به درستی انجام بدهد. آموزش سگ نگهبان مقوله‌ای حساس و مهم است و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند منجر به مشکلات رفتاری بزرگی در حیوان بشود. بنابراین، اگر قصد نگهداری و تربیت سگ نگهبان دارید پیشنهاد می‌کنیم از تجربیات و راهنمایی های یک مربی با تحربه استفاده کنید تا بتوانید به بهترین و درست ترین شکل سگ خود را برای نگهبانی تربیت کنید.

 

 

✳️ بدرفتاری سگ ها و پرخاشگری آن ها در اکثر شرایط قابل کنترل است. رعایت نکات زیر به شما در آموزش سگتان کمک بسیاری خواهند کرد:

🐾 از همان ابتدا بگذارید سگ شما بداند که باید از قوانین شما پیروی کند. برای این کار چهارچوب های مشخصی را ایجاد و روی آن ها تأکید کنید.

🐾 اگر حیوان خانگی شما در شرایط یا محیط های خاص رفتارهای نامناسب از خود نشان می دهد، تا حد ممکن او را از آن شرایط و محیط ها دور نگه دارید.

🐾 با دقت به رفتارهای حیوان خانگی خود توجه کنید. آنگاه به سرعت متوجه می شوید که او برای احساس راحتی و امنیت به چه چیزهایی نیاز دارد.

🐾 هنگامی که شما یک حیوان خانگی جدید را به سرپرستی قبول می کنید، مطمئن شوید که در طول دوره آموزش او را از نزدیک نظارت می کنید. همچنین باید دسترسی های او را به بخش کوچکی از خانه محدود کنید تا زمانی که تمریناتش کامل شود.

آموزش رفع ناهنجاری سگ در منزل مربی سگ های ویژه میرزاپور در کرج

🐾 رفتار های خوب را تشویق کنید و به آنها جایزه دهید .

🐾 رفتارهای بد و نادرست را با ارائه دادن جایگزین ها به حیوان خانگی خود تصحیح کنید. به عنوان مثال، اگر او دارد کفش های مورد علاقه شما و یا پایه میز را می جود و خراب می کند آن ها را با یک اسباب بازی عوض کنید.

🐾 هرگز حیوان خانگی خود را تنبیه جسمی نکنید! و یا او را مجبور به اطاعت از دستورات خود نکنید. این کارها ممکن است به ترس و خشم حیوان منجر شود. بهترین گزینه برای مدیریت رفتارهای حیوان خانگی استفاده از تکنیک تقویت مثبت است .

🐾 با سگ خود با خشونت رفتار نکنید و همچنین رفتار خشن را در او تقویت نکنید، زیرا سگ نمی تواند تشخیص دهد چه زمانی این رفتار قابل قبول است و چه زمانی قابل قبول نیست.

🐾 به آرامی توله سگ خود را به وسیله ارتباط با انسان های جدید، حیوانات دیگر و محیط های جدید اجتماعی کنید. به طوری که با گذشت زمان به شرایط زندگیشان عادت کنند و با آن راحت باشند .

مدیریت : آقای آرمان میرزاپور

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
رفع ناهنجاری سگ به گربه
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
مکس سگ خانواده ای بوده که اول مقید سازی و شخصیت سازی شده و در خانه رفع حساسیت زدایی و رفع ناهنجاری شده و بعد این آموزش ها . آموزش گارد واقعی شروع شده. سگی که در اوج مهربانی و گوش به فرمانی با دستور بگیر واقعا خطرناک میشه.
در واقع سگ به لولی میرسه که فقط روی هلپر تمرکز میکند و با قدرت حرکت میکند و به هیچ عنوان روی دستکش متمرکز نیست.
🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸
آموزش و فرمان پذیری در منزل

 

 

 

 

 

رفع پرخاشگری سگ , درمان پرخاشگری توله سگ , رفع مشکلات رفتاری سگ , واکنش سگ به غریبه ها , رفع واکنش سگ به مهمان , مربی سگ های ویژه , مربی سگ , آموزش سگ , تربیت سگ , مربی سگهای پلیس , آموزش سگ در مجموعه و منزل ,