Address & Contact

Our Address

مرند، نرسیده به پمپ بنزین مهدی لوئی

Telephone

آهنگری و شاسی کشی در مرند

آهنگری شاسی کشی بازسازی کانتینر غلامی

✔️بازسازی پرچ زنی شاسی انواع ماشین های سنگین نیمه سنگین تریلر و کانتینر

🔸🔹آهنگران فلزات را شکل می دهند و از آن ها وسیله ها و ابزارآلات کاربردی مانند درهای آهنی، نرده، مبلمان، میز و صندلی، نعل اسب و … می سازند.

🔸🔹این کار با حرارت دادن فلز در یک جعل تا زمانی که نرم و قابل انعطاف باشد انجام می شود. آهن نرم شده از حرارت زیاد، چکش می خورد، خم می شود و قبل از سرد شدن با دستان توانمند آهنگر به شکل دلخواه درمی آید.

🔸🔹آهنگری مدرن و سنتی بسته به نوع محصولاتی که ساخته می شود و ابزاری که در آن استفاده می شود متفاوت خواهد بود. کار با یک جعل یا کوره و استفاده از ابزاردستی سنتی، مانند چکش، انبر و سندان آهنگری مرسوم است که از ادوار گذشته تاکنون وجود داشته و استفاده از ابزارهای برقی، مانند چکش برقی، مته، آسیاب، اسکنه های هوا و پرس هیدرولیک و به کارگیری ماشین آلات مهندسی، مانند مته ستون، تراش میانی، ماشین فرز و تجهیزات جوشکاری، مختص آهنگران امروزی است.

🔰دسته بندی ماشین آلات سنگین و صنعت آهنگری

🔻ماشین‌های سنگین
🔻ماشین‌های سنگین مخصوص به راهسازی
🔻ماشین‌های سنگین مخصوص به معدن

🔸🔹با این حال صنعت آهنگری پیشرفت‌های زیادی را به خود دید که توانست از یک چکش دستی که توانایی نیروی خود را از دست انسان می‌گرفت به یک چکش صنعتی بزرگ تبدیل شود.
بنابراین فرایند کاری صنعت آهنگری بسیار گسترده شد و برای فعالیت‌های بزرگ مثل ساخت دکل بیل مکانیکی و یا شاخک لیفتراک لودر از آن بهره‌های زیادی برده شده است.
صنعت آهنگری نسبت به صنعت‌های دیگر در نوع خود منحصر به فرد و متفاوت بوده

✳️شاسی کشی

🔸🔹شاسی درواقع، اسکلت‌بندی اصلی خودرو است که سایر اجزای بدنه و قطعات فنی روی آن سوار خواهند شد. این بخش به دلیل تحمل وزن سایر اعضا، باید از جنسی مقاوم و مستحکمی در برابر ضربه و خوردگی ساخته شود تا بتواند سال‌ها ساختار اصلی خودرو را حفظ کند.

🔸🔹در فرایند شاسی‌کشی، لازم است خودرو در یک مکان به طور کامل فیکس شود؛ سپس آن بخش از شاسی که دچار ضربه و آسیب شده است، توسط زنجیر و دستگاه‌های مخصوص در جهت معکوس کشیده می‌شود تا به فرم اولیه بازگردد. اگر صدمه شاسی چندان شدید نباشد، متخصص صافکاری می‌تواند با استفاده از فرآیند شاسی‌کشی دستی به‌واسطه دستگاه‌های غیراتوماتیک هم‌چون پولیفت زنجیری، تیفور و …. شاسی را تا حد امکان به فرم اولیه بازگرداند.

🔸🔹اصابت ضربه به شاسی، علاوه بر بروز ایرادات در بحث هندلینگ و فرمان پذیری، تاثیر زیادی نیز در قیمت نهایی خودرو خواهد داشت؛ بنابراین، تعمیر صحیح و دقیق این بخش، می‌تواند از بروز خسارت مالی هنگام فروش خودرو نیز تاحدودی پیشگیری کند و عملکرد اتومبیل را به حالت استاندارد بازگرداند؛ بنابراین، انجام حساب‌شده این فرایند، بسیار حائز اهمیت بوده و بهتر است در صورت بروز مشکلات در شاسی خودرو، به مراکز تخصصی و متبحر در این امر مراجعه کنید تا ساختار اتومبیل به فرم استاندارد بازگردانده شود و مشکلات عدیده ناشی از این مسئله در اتومبیل از بین برود.

مدیریت: سعید  غلامی 

شماره تماس:

09144918637

آهنگری شاسی کشی بازسازی کانتینر غلامی 

 

 

 

شاسی کشی کامیونهای سنگین و نیمه سنگین در مرند , تعمیرات اهنگری در مرند , زیربندی وجلوبندی , پرسکاری انواع قطعات , آهنگری , آهن کشی انواع خودروسنگین و نیمه سنگین در مرند , آهنگری شاسی کشی بازسازی کانتینر غلامی ,