آهنگری و فروش درب و پنجره upvc و ویلایی فرضی پور

09192048317 واتساپ
09122048317
✳️پنجره‌‌‌های upvc  

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️آهنگری 

🔹🔸آهنگری حرفه تغییر شکل فلزات و ساخت ابزار از آنهاست. آهنگری از قدیمی‌ترین هنرهای فلزکاری است و منشأ آن به زمان‌های بسیار دور بازمی‌گردد. آهنگری به صورت فرآیندی تعریف می شود که در طی آن فلزات به صورت پلاستیک و بر اثر عواملی چون گرما و فشار تغییر شکل می دهند.

🔹🔸اما از آهنگری تنها برای شکل دهی استفاده نمی شود بلکه به دلیل تغییر سایز دانه بندی های فلز خواص ساختاری فلز نیز بهبود می یابد. در آهنگری عواملی نظیر پیچیدگی شکل قطعه، اصطکاک بین قالب و قطعه کار، دمای قالب و قطعه کار، نوع دستگاه پرس، جنس فلز قطعه کار و… نحوه ی انجام فرآیند را تعیین می کند.

🔹🔸برای بازسازی ساختمان در بخش‌های داخلی و بیرونی ساختمان گاهی اوقات نیاز به تعمیرات آهنگری وجود دارد. در و پنجره ها و حتی در پی سازی ساختمان که در ایران بیشتر از جنس فلز و آهن هستند، معمولا نیاز به جوشکاری و آهنگری وجود دارد. آهن پس از گذشت زمان دچار آسیب یا پوسیدگی می شود و در صورت آبرسی سرعت نم زدگی و پوسیدگی آن افزایش پیدا می‌کند.

تولید درب در تهران و ارسال به شهرستان هم انجام می شود

به مدیریت:آقای بهروز فرضی پور
09192048317 واتساپ
09122048317

آهنگری و فروش درب و پنجره upvc و ویلایی فرضی پور در تهران , آهنگری فرضی پور در تهران , فروش درب و پنجره در تهران ,  درب و پنجره فرضی پور در تهران , فروش درب و پنجره upvc در تهران , فروش درب و پنجره ویلایی در تهران , قیمت درب و پنجره در تهران ,