Address & Contact

Our Address

خیابان بهشتی, بین سرافراز و قائم مقام, پلاک 382

آژانس هواپیمایی ندای سفر

آژانس مسافرتی ندای سفر با مجوز شماره ۹۶۲/۱۲۶/۹۱۳۸ از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در مهر ماه سال ۱۳۸۹ با کادری مجرب و متخصص فعالیت خود را آغاز نموده است .

?  آژانس ندای سفر ارائه دهنده مستقیم تورهای گردشگری و تفریحی ، داخلی و خارجی و اخذ ویزای توریستی است .
?  آژانس ندای سفر اخذ ویزای شینگن و کانادا ، همچنین برگزاری تورهای اروپا و کانادا را بصورت تخصصی و کارگزاری مستقیم بر عهده دارد .
?  با مشاهده سایت ندای سفر قادر به کسب اطالعات از شهر یا کشور مقصد برای سفر ، خرید تور ، اخذ ویزا ، بلیط سوتو ، بلیط هواپیما به مقاصد داخلی و خارجی ، تور لحظه آخری و هر آنچه نیاز شما را برآورده می سازد ، خواهید دید .
?  ندای سفر مجری تورهای نمایشگاهی در کشورهای اروپایی خصوصاً شینگن و همچنین در کشور کانادا ، کشورهای حوزه ی خلیج فارس ) امارات ، قطر ، عمان و… ( و همچنین کشورهای همسایه شمالی ایران ) روسیه ، آذربایجان ، گرجستان ، ارمنستان و … ( می باشد .
?  آژانس ندای سفر با بهره مندی از پرسنل مجرب و کارآزموده و با تنوع تورهای مسافرتی تمام تالش خود را بکار برده تا باالترین خدمات را به گردشگران خود عرضه کند تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید .
?  ندای سفر مجری تورهای نمایشگاهی در کشورهای اروپایی
?  ما معتقدیم که شما شایسته بهترین ها هستید و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار داده ایم و تالش ما جلب رضایت مسافران عزیز و گرامی می باشد

خدمات:

? تور داخلی
?  طبیعت گردی
?  خارجی
?  ویزا
?  تور نمایشگاهی
?  پیکاپ پاسپورت

 

 

آژانس هواپیمایی ندای سفر در تهران,آزانس مسافرتی ندای سفر در تهران, شرکت خدمات مسافرتی ندای سفر,