ساخت انواع پارکینگ کروکی پارکینگ چادری و پارکینگ متحرک درکاشان ارسال درتمام نقاط تهران

🔺 ساخت انواع پارکینگ کروکی 
🔺 پارکینگ چادری و پارکینگ متحرک 
🔺 ارسال به تمام نقاط کشور مخصوصا تهران 

💫 پارکینگ چادری یکی از سازه های پارچه ای میباشد که منحصرا برای محل پارک خودرو طراحی شده است که در تمام طول روز سایه اندازی مناسبی دارد.

💫 پارکینگ چادری یا پارکینگ پارچه ای میتواند با ایجاد پوشش مناسب برای وسایل نقلیه، به زیبایی فضای پیرامون کمک کرده و همچنین خودرو را از تابش شدید نور خورشید و نزولات جوی حفظ میکند.

💫 لازم به ذکر است که با توجه به تعداد و نوع وسیله نقلیه در محل و شرایط محیطی، اندازه و فرم پارکینگ چادری قابل تغییر میباشد. و اینکه میتوان پارکینگ چادری را به تعداد زیاد کنار یکدیگر قرار داد تا پوششی زیبا برای جای پارک خودرو ها خلق کرد.

کرکره برقی 

💥کرکره برقی نوعی درب ایمنی و حفاظ برای ساختمان است. این سازه فضای داخل را در برابر سرقت و ورود بیگانگان حفظ می‌کند. در مقایسه با درب‌‌‌های کرکره ای اهنی قدیمی، کرکره برقی و درب اتوماتیک کارایی بهتری دارند.

💥همین موضوع موجب شده تا هر روز کاربرد کرکره برقی بیشتر شود. طیف وسیعی از ساختمان‌‌‌های تجاری و فروشگاهی با درب‌‌‌های کرکره ای مقاوم، حفاظت می‌شوند.

💥حتی در بسیاری از ویلاها و مجتمع‌‌‌های مسکونی نیز به دلیل سهولت کاربری انواع کرکره برقی، برای درب پارکینگ نصب شده است.

کاربرد کرکره برقی پارکینگ 

🔻درب‌‌‌های پارکینگ دارای ایمنی و استحکام بیشتری از کرکره‌‌‌های خانگی هستند. این سازه رفاه بیشتری برای ساکنین بنا ایجاد کرده است.

🔻در واقع راننده بدون اینکه پیاده شود می‌تواند با ریموت کنترل درب کرکره ای را باز کرده و با راحتی ماشین را پارک کند. این سازه از انواع درب اتوماتیک پارکینگ به حساب می‌آید. انواع کرکره پارکینگی با تیغه‌‌‌های آلومینیومی‌و فولادی تولید شده است.

🔻تیغه‌‌‌های فولادی در برابر ضربه بسیار مقاوم هستند. کرکره برقی پارکینگ در برابر شرایط آب و هوایی دچار آسیب نمی‌شود. معمولا از موتور توبلار در این سازه استفاده شده که کارایی خوبی هم دارد. این نوع کرکه برقی مناسب درب پارکینگ خانگی یا مجمتع‌‌‌های اداری-تجاری است.

پارکینگ چادری

🌀پارکینگ چادری خودرو می تواند در طرح ها و رنگ های مختلف اجرا شود. طرح های خیمه، اتصال از پایین، چهار پایه، آرک، هرمی، سان شید و … .

🌀پارکینگ های چادری با هدف حداکثر محافظت از خودرو در برابر تابش نور خورشید در کنار زیبایی چشم نواز و منطبق بر دکوراسیون محیط اطراف طراحی می شوند.

مدیریت : آقای ذاکری

شماره های تماس:
09137922922

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

پارکینگ چادری تاشو , قیمت پارکینگ تاشو خودرو , قیمت پارکینگ سیار خودرو , پارکینگ متحرک خودرو , قیمت پارکینگ متحرک , پارکینگ چادری اتومبیل , قیمت پارکینگ پیش ساخته تاشو , چادر پارکینگ , انواع جک درب پارکینگ , درب اتوماتیک پارکینگی , ساخت انواع پارکینگ کروکی , پارکینگ چادری و پارکینگ متحرک , سایبان در کاشان , نصب سایبان اتوماتیک در کاشان , درب اتوماتیک در تهران , سایبان خودرو , پارکینگ متحرک , پارکینگ ماشین , پل ی کربنات , الاچیق , آفتابگیر ماشین یا خودرو , سایبان طلقی , بارانگیر  , انواع سایبان , انواع آفتابگیر , سایبان کولر , سایبان مغازه , شیروانی , سایبون ,