Address & Contact

Our Address

شهرک غرب بولوار دادمان خیابان سپهر کوچه گلبرگ سوم کوچه رضایی پاساژ یادگار طبقه همکف Bغربی پلاک ۳۶

Telephone

 

اجاره پکیج های نورپردازی خانگی با حمل و نصب آسان

اجاره تمامی مدل های رقصنور و باند

اجاره میز کیک و مزه رنگی LED شارژری همراه با ریموت

اجاره حروف چراغدار HBD و استند توری

رقص نور

استفاده از رقص نور در کنار سایر تشریفات جشن ها، باعث جذابیت و زیباتر شدن اینگونه از مراسمات می شود. استقبال و استفاده زیاد از رقص نور باعث شده است که دستگاه های رقص نور از تنوع بالایی در بازار برخوردار باشند و همین امر باعث سردرگمی افراد در انتخاب نوع رقص نور و دستگاه مورد استفاده شود. انواع رقص نورها با توجه به محیط، بودجه و نیاز مشخص می شوند. استفاده از رقص های نور رنگی و زیبا در ترکیب با موسیقی و دود و لیزر، فضایی رمانتیک و مهیج را بوجود می آورد که همین امر باعث شده است کمتر کسی استفاده از رقص های نور را در مجلس خود نادیده بگیرد


 

میز سوارز LED یا میز نورانی ایستاده

به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این میزها در انواع و سایزهای مختلف در مجالس و تشریفات مورد استفاده قرار میگیرد که زیبایی مهمانی شما را دوچندان میکند. 



بلك لايت در مهمانی ها (بلک لایت پارتی)

با توجه به جذابیت دیداری رنگ های درخشانی که در نور سیاه دیده می شوند و مخصوصا اینکه با استفاده از این نور این رنگ ها که در نور طبیعی می بینید متفاوت دیده می شود و تزیین لباس ها و خوراکی ها با رنگ بلك لايت خوراکی، مهمانی ها را دیدنی تر می کند. تعجب نکنید، بله، بسیاری از رنگ های بلک لایت خوراکی هستند و از آن ها در ساخت شیرینی و کیک بلک لایت استفاده می شود.

 

مدیریت:آقای کیان هادلو

 

برای وارد شدن به پیج و دیدن محصولات روی آیکون بزنید

رقصنور , اجاره رقصنور , باند بلوتوثی  , اجاره باند , اجاره باند فلشخور  , اجاره میز سوارز شارژری , بلک لایت