Address & Contact

Our Address

مازندران،شهرستان عباس آباد،شهر سلمان شهر،متل قو

Telephone

اجاره ی متل و ویلاهای زیبای عباس آباد مازندران متل قو

🏡 متل قو معروف‌ترین منطقه ساحلی ایران است. تقریبا هیچکسی را نمی‌شناسید که نام متل قو را نشنیده باشد با اجاره ویلا در متل قو همه چیز برای خوشگذرانی در الماس ایران فراهم است.

🏠 اجاره ویلا در متل قو

🔸 متل قو شهری ساحلی است و برای اجاره ویلا متل قو می توان میان تنوعی از اقامتگاه ها واقع در نوار ساحلی یا منطقه جنگلی، متناسب با بودجه و سلیقه بهترین را انتخاب کرد. همانند اکثر شهرهای ساحلی، نرخ اجاره روزانه ویلاهای سمت ساحل بیشتر از ویلاهای سمت جنگل می باشد. 

🔹 برج های دوقلو به عنوان نماد متل قو شناخته می شوند و لوکس ترین جای دیدنی در این شهر هم به حساب می آیند. یکی از مهم ترین ملاک ها برای تعیین قیمت اجاره ویلا در متل قو، فاصله اقامتگاه تا این برج ها است بطوریکه هرچقدر ویلا به برج های دوقلو نزدیک تر باشد از نرخ اجاره روزانه بالاتری هم برخوردار است. بطور کلی، افرادی که به دنبال اجاره ویلا لاکچری در متل قو هستند تمایل به اقامت در ویلاهای ساحلی نزدیک به برج های دوقلو را دارند.

🏠 اجاره ویلا جنگلی در متل قو

🔸 معمولاً اکثر گردشگرانی که به متل قو سفر می کنند، برای اجاره ویلا و اقامت به سراغ ویلاها و سوئیت های ساحلی متل قو بخصوص در اطراف برج های عظیم زاده می روند. ویلاهای سمت ساحل متل قو به دلیل محبوبیت بالا، همواره از قیمت های بیشتری نسبت به ویلاهای جنگلی برخوردارند لذا برای کاهش هزینه و اقامتی ارزان تر، پیشنهاد می کنیم به سراغ اجاره ویلا جنگلی در متل قو بروید.

🔹 سوئیت ها و ویلاهای جنگلی متل قو در میان طبیعت زیبای شمال قرار دارند و گردشگران دسترسی آسانی به جنگل ها و جاهای سرسبز متل قو خواهند داشت. همچنین خوب است بدانید اگر در میان ویلاهای جنگلی متل قو به سراغ ویلاهای دوبلکس بروید، در طبقات بالا همواره چشم انداز زیبایی از دریا، جنگل و برج های عظیم زاده خواهید داشت.

🏠 اجاره سوئیت در متل قو

🔸 مهم‌ترین جای دیدنی متل قو، ساحل جذاب آن است. مسافران و گردشگران زیادی به ساحل این منطقه دوست داشتنی می‌آیند و از امکانات فراوان آنجا استفاده می‌کنند. می‌توانید با اجاره سوئیت در متل قو ساحلی بیشتر به این امکانات نزدیک باشید و از آرامش دریا لذت ببرید.

🏠 اجاره ویلا استخردار در متل قو

🔹 به لطف حضور مسافرها انواع اقامتگاه‌ها و ویلاها را می‌توان در جای جای این متل قو مشاهده کرد و اجاره ویلا استخردار متل قو طرفداران زیادی دارد. به ویژه اگر اهل شنا و آب‌تنی باشید، در فصل تابستان می‌توانید از استخر و آبگرم آن لذت ببرید. قیمت اتاق در متل قو بسته به بودجه شما متغیر است اما ما به شما قول می‌دهیم که تا انتخاب بهترین اقامتگاه در کنار شما خواهیم بود.

🏠 اجاره ویلا ارزان در متل قو

🔸 از آنجایی که متل قو شهری لوکس به شمار می رود و گردشگران برای اقامت در هر کدام از ویلاها و سوئیت های شهر می بایست هزینه های قابل توجهی را پرداخت کنند، همواره گردشگرانی هم هستند که در جستجوی اقامتگاهی ارزان قیمت بوده و میخواهند با پرداخت هزینه های به مراتب کمتر، تجربه اقامت در متل قو را داشته باشند.

🔹 نه تنها در متل قو، بلکه در تمام نقاط توریستی که صدها اقامتگاه به صورت روزانه اجاره داده می شوند، همیشه تمامی اقامتگاه ها با توجه به موقعیت، شرایط و امکانات، در طول روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه، نرخ مشخص و ثابتی دارند اما در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه، به دلیل افزایش تقاضا برای اجاره ویلا، نرخ اقامتگاه ها هم افزایش می یابد اما در برخی از ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، تمامی اقامتگاه ها افزایش قیمت چشم گیری را به خود میبینند. لازم به ذکر است در شهر متل قو، ویلاهای جنگلی به مراتب ارزان تر از ویلاهای ساحلی هستند.

🏠 الماس متل قو

🔸مجتمع قو الماس به امضای این منطقه تبدیل شده است. محال است که به متل قو بیایید و جذب این مجتمع مدرن نشوید! این مجتمع جذاب و دیدنی با بهترین امکانات و جدیدترین طراحی‌ها ساخته شده و شامل یک برج دوقلو با کاربرد مسکونی، یک مجتمع تجاری سه طبقه و یک هتل لاکچری پنج ستاره است.

🔹 متل قو برای تمام سلیقه‌ها و بودجه‌ها اقامتگاه دارد. در این سفر بابت رزرو اقامتگاه، اصلا نگران نباشید. قیمت اتاق در متل قو متفاوت است. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید در این شهر ساحلی زیبا، ویلا استخردار یا سوئیت اجاره کنید. ما در اجاره ی ویلا شب های متل قو ، تمام تلاشمان را می‌کنیم که سفر جذاب‌تر از آن چیزی شود که تصورش را می‌کردید

به مدیریت : میلادجعفری راد

 

 

 

 

 

 

 

 

اجاره ی ویلا شب های متل قو جعفری راد در مازندران , اجاره ی ویلا شب های متل قو , اجاره ی ویلا متل قو , اجاره ی ویلا در مازندران , اجاره ی ویلاهای زیبای عباس آباد , اجاره ی ویلا ارزان , اجاره ویلاساحلی , اجاره ویلا جنگلی , اجاره ویلا ارزان در مازندران , قیمت اجاره ویلا در متل قو , اجاره سوئیت در متل قو ,