Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

نوین گاز ایرانیان

🌀مجموعه نوین گاز ایرانیان شعبه دیگری ندارد🌀

🌀و مجموعه ی ما مسئولیتی در قبال خرید به نام این برند از افراد سودجو ندارد🌀

✅ اجاق گاز صنعتی پروفیلی

🔻🔺 اجاق گازهای صنعتی انواع مختلفی دارند که شما بر حسب نیاز و کاربرد تان می توانند مورد مناسب را انتخاب کنید. اغلب برای ساخت اجاق گاز های صنعتی از پروفیل یا استیل استفاده می شود. این دو متریال به خاطر مقاومت و کیفیت بالایی که دارند بیشتر مورد توجه تولید کنندگان اجاق گاز قرار گرفته اند.

مدیریت: آقای حسینی

09125406065

🔰 انواع مدل های اجاق های گاز

🔻🔺 با توجه به نوع کاربرد؛ می توان اجاق گاز ها را به سه دسته اجاق گاز رومیزی، اجاق گاز صفحه ای و اجاق گاز میله ای تقسیم بندی کرد. اجاق های صفحه ای و اجاق گاز هایی که با برق کار می کنند برای محیط های صنعتی مناسب نیستند. اگر چه این محصولات ظاهر زیبایی دارند و برای منزل گزینه های مناسبی هستند اما ظرفیت بسیاری پایین دارند. از این رو شما نمی توانید دیگه ها بزرگ و سنگین را روی آنها قرار دهید و غذا را با حجم زیادی بپزید. برخی از مدل های کاربرد اجاق گاز صنعتی پروفیلی عبارتند از:

🔻اجاق گاز سه شعله پروفیلی
🔻اجاق پروفیلی زمینی
🔻اجاق گاز پروفیلی فر دار
🔻اجاق پلوپز پروفیلی زمینی
🔻پلوپز گازی پروفیلی تک شعله
🔻اجاق تک شعله بدون کوره

☑️ اجاق پلوپز زمینی از جنس پروفیلی

🔻🔺 یکی از پرکاربرد ترین مدل های اجاق گاز های صنعتی پروفیلی، اجاق های پلوپز زمینی هستند. برای ساخت این محصولات از استیل و پروفیل استفاده می شود. این محصول دو نوع کوره دار و بدون کوره دارد. کوره یک قطعه گرد و گنبدی شکل است که در وسط شعله های پلوپز قرار می گیرد. این قطعه کارش تولید حرارت زیاد می باشد.

🔻🔺 وجود کوره موجب می شود تا غذا ها با سرعت بیشتری بپزند. به طور مثال برای زمان هایی که آب برنج زیادی است و باید سریعتر به جوش برسد کوره کمک زیادی می کند. همچنین برای زمان های که قرار است برنج با حرارت کمتری دم بکشد می توانید حرارت را کم کنید.

☑️ کباب پز تابشی

🔻🔺 کباب پز تابشی دستگاهی برای پخت انواع کباب در رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی که از مکانیزم پخت القایی برای پختن کباب استفاده میکند. کباب مغز پخت و یک دست، سرعت بالا، مصرف گاز پایین، عدم نیاز به آشپز ماهر، غذای سالم و بهداشتی و مکانیزاسیون آشپزخانه ارمغان کباب پز تابشی است.

🔻🔺 کباب پز های تابشی به دلیل مزایا و ویژگی های فراوان و ارزش اقتصادی بالا مورد توجه صاحبان رستورانها، آشپزان و مدیران هتل ها و تالارهای پذیرایی قرار گرفته و به کباب پز بدون دود، کباب پز ایستاده نیز مشهور است.

☑️ کباب پز خانگی

🔻🔺 وسیله مناسبی است برای پخت غذا ها به بروش کباب کردن در خانه است. ویژگی مهم این کباب پز، پخت بدون دود آن است. این کباب پز از استیل ضد زنگ ساخته شده و از مکانیزم امواج مادون قرمز برای پخت گوشت استفاده می کند. امواج مادون قرمز بی خطر بوده و با نفوذ به داخل گوشت موجب تولید حرارت در داخل مواد غذایی می شود.

 

این کباب پز با گاز شهری و یا گاز مایع کار می کند و مشعل آن در بالا قرار داد و حرارت از بالا به پایین می تابد. در قسمت پایین و کف کباب پز سینی آبی قرار داده شده که آب و روغن خارج شده از گوشت و مواد غذایی در آن جمع می شود و به همین دلیل روغن بر روی سطوح داغ نمی ریزد و دود هم تولید نمی شود. این ویژگی باعث شده این کباب پز مناسب برای استفاده در داخل آپارتمان و آشپزخانه گردد. به دلیل عدم انتشار دود، بوی غذا نیز تا 90 درصد کاهش می یابد و دیگر در ساختمان نمی پیچد.

🔻🔺 به دلیل تولید حرارت در داخل گوشت کباب شما دیگر خام نیست و کملا مغز پخت و آبدار است. هوای گرم جلو مشعل باعث تشکیل یک لایه بر روی گوشت شده و از خروج آب کباب و مواد مغذی آن می شود. با کباب پز تابشی خانگی شیدپخت می توان انواع کباب ها مثل کباب کوبیده، جوجه کباب، کتف و بال، ماهی، همبرگر، استیک، .. در خانه مورد آماده کرد. باید توجه داشت این مدل خانگی است و طول کباب در آن 20 سانتیمتر بیشتر نباید باشد.

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

تولیدکننده اجاق گاز صنعتی پروفیلی , خانگی نوین گاز ایرانیان در کهریزک تهران ,  ساخت فروش تجهیزات آشپزخانه صنعتی , کباب پز خانگی تابشی و صنعتی نوین گاز ایرانیان , اجاق_گاز_فردار  , اجاق_کادویی  , اجاق_گاز_مبله  , اجاق_مسافرتی  , , اجاق_گاز_رومیزی  , اجاقگازرومیزی  , ابزارآلات  , ابزاریراق  , ظروف_آشپزخانه  , ظروف_آلومینیومی  , کبابپز_گاز , کباب_تابه_ای
کباب_پز_گازی , کبابپزگازی  , کباب  , نوین_گاز_ایرانیان ,