Address & Contact

Our Address

اراک

اجرای آجر سنتی عفتی

کار های اجراییی ساختمانی زیربنا و …

✅اجرای نمای سنتی وتزئینی اجر و سنگ ترڪیبی

✅کلیه کارهای ساختمانی پذیرفته می شود

✅از گذشته هدف اصلی از ساختن مسکن، رفع احتیاج انسان به یک سر پناه و حفاظت خود و خانواده از سرما و گرما و همچنین محافظت در برابر حمله ی حیوانات وحشی بوده است. اما امروزه این امر از فرهنگ شهرسازی تاثیر گرفته و علاوه بر مسکن و تهیه خانه، به معماری و طراحی آن نیز اهمیت داده می شود و امروزه معماری مسکن جزو یکی از مهم ترین گزینه ها محسوب می شود.

به همین علت آجر نیز جایگاه خود را در پروسه ی مسکن سازی پیدا کرد و از بین بقیه مصالح در اولویت قرار گرفت. آجر از لحاظ ساختاری یکی از سازگار ترین مصالح ساختمانی با طبیعت و محیط زیست می باشد. قیمت آجر سنتی نیز به نسبت با سایر مصالح ساختمان سازی مشابه بسیار به صرفه تر است. و همچنین علت مورد توجه قرار گرفتن آن ظاهر متفاوت آن بوده و هست. استفاده از آجر سنتی به عنوان کف پوش و یا نمای اصلی ساختمان علاوه بر زیبایی حس خوبی به بیننده القا میکند.

بسیاری از مهندسین معمار ترجیح می دهند که این آجرها را در ابعاد و سایز های بزرگ خریداری کرده و سپس خود به ابعاد مورد نظر کوچکتر تقسیم کنند. با این کار هزینه های خود را کاهش دهند.

آجر دارای مزایا و ویژگی های زیادی می باشد و امروزه به عنوان پر کاربرد و پر مصرف ترین مصالح زیبایی و جلوه ی خاصی را به بنا می بخشد. در ایران آجر از دیرباز در  صنعت ساختمان سازی استفاده می شده است.

✅طراحی نمای ساختمان و نماکاری ساختمان یکی از مهم‌ترین مراحل ساختمان‌سازی است؛ زیرا نمای بیرونی ساختمان می‌تواند باعث بالا رفتن ارزش مادی و جذابیت ظاهری آن شود. معمولاً نمای ساختمان مسکونی و نمای ساختمان ویلایی بیشترین درخواست‌ها را دارد.

به مدیریت:آقای عفتی

 

مشاغل ساختمانی ,  آجر ,  آجر سنتی  , کاربرد آجر سنتی در ساختمان سازی ,  کارهای اجرایی زیربنا ,  انواع آجر ,  تولید آجر سنتی در اراک ,