Address & Contact

Our Address

تهران ، خزانه نجاری ،فلکه اول ، کوچه ایوبی ، پلاک 19 ، طبقه سوم

اجرای آلاچیق در سراسر کشور

اجرای سقف شیبدار ، نصب ورق گالوانیزه ، رنگی ، طرح سفالی

 اجرای آردواز ساختمان ، نما لمبه

ساخت خرپا و پانل ساندویچ

اجرا و ساخت سقف ویلایی ، آلاچیق ، سردر ، آبرود

اجرای آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران

✨تعمیرات و اجرا در تمام نقاط کشور با بهترین تیم و با سابقه ی کاری 30 ساله✨

اجرای آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران

اجرای سقف آلاچیق

اگر در میان تمام المان‌های موجود در باغ، باغچه یا حیاط‌تان، یک المان معماری وجود داشته باشد که بتواند زیبایی و یک منظره عالی را به خانه و ویلای شما اضافه کند، آن المان آلاچیق (Gazebo) خواهد بود.

اجرای آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران

فضای باز و منظره همه جانبه‌ای که چنین ساختاری به شما ارائه می‌دهد، می‌تواند وقت گذراندن در محیط سرسبز و طبیعت باغ، ویلا و حیاط ساختمان شما را بیش از پیش لذتبخش کند.

این ساختارهای عمارت مانند نیمه باز، با هر عنوانی (آلاچیق، کلاه فرنگی، پرگولا، سایبان یا پاگودا)، سرپناه‌هایی هستند برای شما در مقابل آفتاب و باران. همه عاشق ایده بودن در فضای باز و لذت بردن از طبیعت اطرافشان هستند، جایی که فرصت می‌کنند از سرسبزی درختان و گیاهان، منظره‌های دلنشین اطراف، گرمای دلچسب تابستانی، هوای دلنشین بهاری، باران‌های گاه به گاه پاییزی و یا نشستن در کنار آتش در سرمای زمستانی لذت ببرند.

اجرای آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران

به همین خاطر است که طراحی و ساخت آلاچیق یکی از اصلی‌ترین موارد در محوطه سازی و حیاط سازی برای هر ساختمان و یا ویلا است. اما مانند هر بخش دیگری در معماری، ساخت آلاچیق هم نیازمند توجه به اصول مهمی است؛ به همین دلیل باید این کار را به دست افراد حرفه‌ای بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید و فضایی منحصربه‌فرد، جذاب و زیبا در محل زندگی‌تان داشته باشید.

⚡️مراحل اجرا و نصب آردواز

به طور کلی برای اجرا و نصب صحیح و اردواز باید مراحل زیر طی شود تا یک اردواز به شکل کاملا اصولی و مطابق با استانداردها نصب شود. اولین گام برای نصب اصولی آردواز طراحی دقیق و مهندسی شده آن می باشد تا بیشترین تناسب و هماهنگی با ویژگی ها و دیگر بخش‌های ساختمان داشته باشد.

در گام دوم باید تمام مواد و مصالح مورد نیاز برای نصب و اردواز تهیه شود در این مرحله نوبت به زیر سازهای فلزی می رسد شاسی کشی و زیرسازی چوب با فواصل از قبل تعیین شده از جمله اقداماتی است که باید بعد از یر سازی فلزی صورت گیرد. در این مرحله نوبت به نصب آردواز با رعایت تمام استانداردها و نکات ایمنی می‌رسد.

اجرای آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران

آخرین گام برای اجرای آردواز نصب فلاشینگ و تیزها به منظور آب بندی ساختمان می باشد.

سقف‌‌‌ شیروانی

سقف‌‌‌های شیروانی انواع بسیار متنوعی دارند و با زوایای شیب مختلفی طراحی و اجرا می‌گردند. برخی از سقف‌‌‌های شیروانی به صورتی پیاده سازی می‌شوند که تنها دارای دو وجه شیب دار هستند و برخی دیگر به صورت چند طرفه و کمی‌پیچیده تر طراحی و اجرا می‌گردند.

اجرای آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران

آن چه در طراحی سقف شیروانی و همچنین اجرای آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین ویژگی‌‌‌های اقلیمی‌محیط مورد نظر است. هر چه محیط مورد نظر باران خیز تر و مرطوب تر باشد، زاویه ی شیب سقف نیز افزایش می‌یابد تا مانع از نفوذ رطوبت، باران و برف به داخل خانه گردد و آن‌ها را به سمت پایین هدایت کند.

امروزه اجرای سقف شیروانی با متریال متنوعی همچون پوشش‌‌‌های سقفی فلزی، ورق‌‌‌های گالوانیزه، سفال، PVC، تایل‌‌‌های شبه سفالی و بسیاری متریال دیگر صورت می‌گیرد و طراحی سقف شیروانی به گونه ای انجام می‌شود که بهترین نما را برای بنای مورد نظر به ارمغان آورد.

به مدیریت : فریدون عباداللهی

 

 

 

 

اجرای آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران , اجرای سقف شیبدار در تهران , اجرای آلاچیق در تهران ,  قیمت اجرای آلاچیق , قیمت اجرای سقف‌‌‌ شیروانی,  اجرای آردواز ساختمان , لمبه , اجرا و ساخت سقف ویلایی ,  سردر , آبرود ,اجرای آلاچیق و سقف شیبدار در تهران  , سقف شیبدار در تهران , آلاچیق و سقف شیبدار فرشید پوشش در تهران ,  رزرو آلاچیق در تهران , فروشگاه آلاچیق , خرید اینترنتی الاچیق , خرید آلاچیق , سایت آلاچیق , چتر آلاچیق , انواع آلاچیق باغ , اجرای آلاچیق در سراسر کشور , اجرای آلاچیق  سراسر کشور  ,