فروش و اجرای سنگ لاشه، سنگ ورقه ای، نصب دیوار کف پله، شومینه، باربیکیو حبیبی در کرج

⚜️اجرای آبنما

⚜️فروش سنگ با رنگهای مختلف و قیمت مناسب

⚜️اجرا در سراسر کشور پذیرفته می شود

?سنگ حیاط

?سنگ حیاط نمونه‌ای از سنگ‌های به کار رفته بعنوان کف پوش در محوطه بیرونی ساختمان است. سنگ کف حیاط وابسته به شرایط محیطی و همین طور وضعیت آب و هوایی می‌تواند در انواع مختلفی اجرا شود. بنابراین بهترین سنگ برای کف حیاط بر اساس عوامل بیان شده می‌تواند نمونه‌های گوناگونی باشد.

?سنگ تیشه ای کف حیاط، سنگ سرامیک حیاط، سنگ فرش حیاط و در نهایت موزاییک برای سنگ حیاط از نمونه‌های پیشنهاد شده و پر کاربرد در پوشاندن کف حیاط با سنگ‌های ساختمانی است.

?عموم سنگهای ساختمانی که به صورت مالون سنگ تراشیده و چکش خورده یا اشکال غیر منظم برای پی ساختمان دیوار و پایه بکار می روند در ردیف سنگهای لاشه قرار دارند به عبارت دیگر معادن سنگی که سنگ قواره و کنار نمی دهند بصورت لاشه و یا مالون استفاده و بهره‌برداری قرار می گیرند.

?مزایای استفاده از سنگ ورقه ای (سنگ لاشه)

?کوهی که از معدن استخراج می شود به صورت طبیعی و طی گذشت هزاران سال بصورت ورقه ای در کوه ایجادشده اند و دارای مقاومت بالا در برابر سرما و یخبندان می باشد.

?همچنین بسیار مستحکم بوده و سالیان زیادی بدون کوچکترین تغیر می تواند زیبایی بنا و ساختمان را حفظ کنند و محیط زندگی را به طبیعت پیوند زده و بهانه ای باشد برای شادی با طبیعت.

?قیمت تمام شده ی سنگ های ورقه ای بسیار مقرون به صرفه بوده زیرا مانند سنگهای ساختمانی دیگر هزینه های جانبی برای تولید ندارند سنگ ورقه ای ساده ترین انتخاب برای زیبایی نما و پروژه های ساختمانی انتخاب طبیعت،انتخاب سادگی و زیبایی است.

 

به مدیریت : نعمت حبیبی

 

 

 

 

 

سنگ حیاط ,  سنگ ورقه ای , سنگ لاشه , نصب دیوار کف پله , شومینه ,  باربیکیو , مزایای استفاده از سنگ ورقه ای  , اجرای آبنما  , فروش سنگ با رنگهای مختلف ,