Address & Contact

Our Address

قزوین،اقبالیه

Telephone

بتن ریزی پیرنیا در قزوین

✨اجرای بتن ریزی کف،محوطه،سوله،پارکینگ،پارک و پمپ بنزین با دستگاه ماله پروانه
?بتن ریزی

❇️بتن‌ ریزی یکی از مهم‌ترین مراحل ساخت و ساز در هر بنایی است و نمی‌توان به راحتی از کنار آن گذشت؛ چرا که استحکام و مقاومت هر بنا در برابر حوادث مختلف، به پی‌ریزی درست آن مربوط است. بتن ‌ریزی یکی از بخش‌هایی است که باید با دقت و اصولی در ساختن یک سازه اجرا شود تا دغدغه‌ای از بابت ایمنی ساختمان نداشته باشیم.

?تجهیزات بتن ریزی

⭐️بتونیر:

?تعداد آن با توجه به نوع، حجم کار و نیز میزان توان مالی مجری عملیات تعیین می‌گردد ولی به هرحال هر تعداد از این دستگاه که در کارگاه باشد باید قبل از عملیات تست و سالم بودن آنها تایید شود.در بتن هایی که لازم است یکپارچه اجرا گردند وجود حداقل دو دستگاه بتونیر در کارگاه الزامی‌می‌باشد.

⭐️ویبراتور:

?تعداد باتوجه به حجم کار و تعداد جبهه‌‌‌های کاری تعیین می‌گردد ولی وجود حداقل یک دستگاه به عنوان جانشین لازم است. تست تمامی‌دستگاههای اصلی و جانشین قبل از شروع عملیات و اطمینان از سالم بودن آنها الزامی‌است.

⭐️تجهیزات مخصوص بتن ریزی در هوای سرد:

?باتوجه به شرایط جوی در صورتی که بتن ریزی در هوای سرد انجام گیرد وجود ضد یخ، وسایل گرمایشی برای گرم کردن آب ودرصورت لزوم مصالح، وسایل پوششی بتن نظیر نایلون، گونی، پشم شیشه و … به اندازه کافی الزامی‌است.

?بتن ریزی با دستگاه ماله پروانه

?در حقیقت یکی از دستگاه های جدیدی که امروزه بسیاری از پیمانکاران و یا شرکت های ساختمانی برای انجام عملیات بتن ریزی از آن استفاده می کنند ماله پروانه ای است. این دستگاه که به آن ماله برقی و با هلکوپتری نیز گفته می شود می تواند خیلی سریع حجم گسترده ای از سطح سازه ای که آغشته به بتن است را صاف و هموار نماید.

?فرایند بتن ریزی نیاز به تجهیزات و دستگاه های مختلفی همچون میکسر، ویبراتور، پمپ بتن، ماله پروانه ای و … دارد که هر کدام برای یک مرحله ای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. در آخرین مرحله بتن ریزی، از ماله پروانه ای استفاده می شود که با قابلیت های خود می تواند کارهای زیر را انجام دهد:

⚡️هموار کردن و تسطیح سطوح (کف، سقف، دیوار، فونداسیون و …)

⚡️ مانع از نشستن ترک بر روی سطح آغشته به بتن

⚡️صاف و یکدست نمودن لبه ها و کنج های سازه بعد از فرایند شمشه زنی

⚡️ کف سازی حجم گسترده ای از کار در کوتاه ترین زمان ممکن

⚡️ قابلیت استفاده برای سازه های بزرگی همانند استادیوم، فرودگاه و ..

⚡️این دستگاه در سایز و ابعاد مختلفی به صورت برقی و یا بنزینی تولید، و روانه بازار شده است که افراد با توجه به نیاز خود می توانند سایز مد نظر را انتخاب و از آن در جهت امور ساخت و ساز خود نهایت بهره را ببرند.

به مدیریت:مجتبی پیرنیا

??????????????

اتمام کاتر زنی درونک
??????????????
در حال اجرا

??????????????

پایان کار

 

??????????????

 

 

 

بتن ریزی در قزوین , اجرای بتن ریزی کف , بتن ریزی محوطه و پارکینگ , بتن ریزی سوله , بتن ریزی پمپ بنزین , بتن ریزی با دستگاه ماله پروانه در قزوین , بتن ریزی پیرنیا در قزوین , انواع تجهیزات بتن ریزی , بتونیر , ویبراتور , تجهیزات مخصوص بتن ریزی در هوای سرد ,