اجرای تخصصی کناف تایل دیوار جدا کننده گروه آذین دکور

⚡️ گروه آذین دکور

⚡️ اجرای تخصصی کناف

⚡️  تایل ۶۰ * ۶۰ ، pvc ، tv room ، دیوار جدا کننده

⚡️ دیزاین دکوراسیون داخلی

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

🔴 کناف

✳️ کناف، صفحاتی روکش دار و غالبا گچی هستند که امروزه در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند که عمده دلایل آن زیبایی ظاهری، سرعت نصب و اجرای بالا، تنوع فوق العاده و … هستند. کناف همان نسل جدید گچ محسوب می شود که تقریبا در تمامی امور ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.

✳️ از ورق های کناف در دیوار ها و سقف های هر بخشی از ساختمان با توجه به کاربرد و شرایط محیط و همچنین سلیقه کارفرما، می توان استفاده کرد. انواع مختلف پانل های گچی، چوبی و … به جهت کناف کاری در بخش های مختلف ساختمان در بازار موجود هستند. گروه آذین دکور، با ایده های خلاقانه خود و بهره وری از به روز ترین متد ها و طراحی های ساختمان سازی داخلی و همچنین استفاده از باکیفیت ترین مواد، ساختمانی شیک، زیبا و قطعا موردپسند شما تحویلتان می دهد.

⚜️ طراحی سقف

🌀 از جذاب ترین موضوعات در معماری داخلی و زیبایی دکوراسیون است. برای ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون، سقف کاذب از اولویت های این کار است. با خلق ایده های مختلف می توان طرح های مختلفی را برای زیبایی بیشتر ایجاد کرد. یکی از قابلیت هایی که دارد، ایجاد نورپردازی در آن است. برای آنکه یکنواختی در فضا را از بین ببریم هم خوب است که از سقف کاذب کناف استفاده کنیم.

🌀 این سقف جایگزین مناسبی برای گچ کاری است که سازه آن به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید می شود. این نوع سقف را با مصالح بسیار سبک می سازند که فریم آن به دیوارهای مجاور وصل می شود. از سقف کاذب کناف تنها برای سقف اتاق استفاده نمی شود و در سقف سرویس های بهداشتی و آشپزخانه هم از آن استفاده می شود. جنس این سقف می تواند از PVC، آهن، گچ، چوب، فلز، طلق، آلومینیوم، آهن، کامپوزیت، صفحات فلزی روکش دار و یا به صورت ترکیبی از این متریال ها است. توجه به عناصر داخل خانه برای طراحی سقف کاذب از اهمیت زیادی برخوردار است.

🔹 تایل ۶۰*۶۰

سقف کاذب ۶۰*۶۰ شبکه ای یا به عبارت دیگر تایل ۶۰*۶۰ سقف کاذب، یکی از پرکاربردترین انواع سقف های کاذب می باشند. همانطور که از نام این محصول پیداست کاربرد اصلی سقف کاذب پوشش تاسیسات و نمای سقف اصلی و یا در برخی موارد کاهش ارتفاع سقف می باشد.

🔸 تایل 60 در 60 پی وی سی

تایل های پی وی سی: تایل های سقفی پی وی سی در ابعاد 60*60 هم نمونه ای از تایل های سقف های مشبک هستند.این تایل ها در چهار نوع تولید می شوند:

🔻 تایل سقفی سفید مات

🔻 تایل سقفی سفید براق

🔻 تایل هات استمپ(چاپی)

🔻 روکشدار

تایل های سفید براق با uv شدن به صورت براق تولید می شوند و تایل های هات استمپ و یا همان چاپی دارای طرح های متنوعی هستند که بر روی تایل های سفید چاپ میشوند و تایل روکشدار پی وی سی که با روکش طرح و رنگ متنوع pvc زیبایی آن را افزایش میدهند.

✨ دیوار جدا کننده

🔰 قابهای فولادی و صفحات روکشدار گچی اجزای اصلی دیوارهای جداکننده هستند. دیوارهای جداکننده کاربری و مزایای بسیاری دارند و امکان استفاده از عایق حرارتی، صوتی و ویژگی های دیگری را نیز فراهم میکنند.

🔰 دیوارهای غیر باربری که نقش تقسیم فضاهای داخلی ساختمان را دارند، این ساختار شامل قابهای فولادی سبک ساخته شده با مقاطع C,CW و U,UW بوده که صفحات روکش دار گچی در یک یا چند لایه، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند و دیوار جداکننده نامیده می شوند.

🔴 کاربرد دیوار جداکننده چیست؟

⚡️ علاوه بر نقش دیوارهای جداکننده در تقسیم فضای ساختمان، فضای خالی داخل دیوار جدا کننده نیز امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی و مکانیکی را به راحتی میسر می سازد. این یک قابلیت بسیار مهم دیوار جدا کننده محسوب می شود.

⚡️ درزهای میان صفحات دیوار جداکننده نیز به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری می شود و سطحی یکپارچه و بدون درز با قابلیت رنگ آمیزی، کاشی کاری یا هر نوع پوشش نهایی دیگر فراهم می شود.

به مدیریت : سعید مرادی

طرح لانه زنبوری

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

فلت سقف . دور باکس ساده کار فرما جناب بختیاری

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
اجرای لاین نوری
باکس ۲ طبقه
طرح دیواری

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طرح گلبرگ پایان نقاشی ونصب نور مخفی

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

طرح فوق العاده زیبا طرح دور باکس ( لاکپشتی)

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

سقف فلت و دور باکس و طرح زیبای فوق العاده
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
اجرای حفره تو در تو
مطب دکتر

 

 

 

اجرای تخصصی کناف تایل دیوار جدا کننده گروه آذین دکور مرادی در زنجان , اجرای تخصصی کناف  , تایل در زنجان , دیوار جدا کننده  در زنجان , گروه آذین دکور مرادی در زنجان , دکوراسیون داخلی در زنجان ,