دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی عالی نسب

🔹🔸نصب و اجرای کرکره برقی ، درب کنترلی و دزدگیر اماکن و شیشه اتوماتیک در ساری🔹🔸

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

✳️دوربین مدار بسته چیست؟

🔹🔸CCTV‌ مخفف تلویزیون مداربسته بوده و معمولا تحت عنوان نظارت تصویری شناخته می‌شود. واژه ” مدار بسته ” به این معنی است که برخلاف تلویزیون ” عادی ” که به طور گسترده برای عموم پخش می‌شود، پخش معمولا به تعداد محدودی از نمایشگرها ( بسته ) منتقل می‌شود.

🔹🔸شبکه‌‌‌های دوربین مداربسته معمولا برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت‌‌‌های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما کاربردهای دیگری نیز دارند. دوربین مدار بسته به منظور نظارت و یا سایر اهداف تصاویر و یا ویدئو ضبط می‌کند.

✳️انواع دوربین مدار بسته چیست؟

✨دوربین مداربسته دام ( Dome ): اصطلاح دام به معنای گنبد است. همان ‌طور که از معنای این دوربین‌‌ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین‌‌‌‌های مداربسته گفته می‌شود. این دوربین‌ها بیشتر برای نصب بر زیر سقف طراحی شده اند.

✨دوربین مداربسته باکس ( Box ): اصطلاح باکس به معنای جعبه است. این دسته از دوربین‌‌‌های مدار بسته ظاهری مستطیلی شکل و پلاستیکی دارند که لنز آن‌‌ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می‌‌شود.

✨دوربین مداربسته بولت ( Bullet ): اصطلاح بولت به معنای گلوله است. دوربین‌‌‌‌های بولت دوربین‌هایی با بدنه معمولا استوانه ‌ای شکل و عموما فلزی هستند.

✨دوربین مداربسته اسپید دام ( Speed dome ): دوربین‌‌‌‌های گردان را با نام‌‌‌‌های متفاوتی می‌‌شناسند. با قابلیت دوربین‌‌‌های Speed dome سیستم‌‌‌های مدار بسته، دوربین را به هر جهتی که بخواهید می‌توانید بچرخانید.

✨دوربین‌‌‌های مینیاتوری: دوربین‌‌‌های مینیاتوری همانگونه که از نامشان پیداست دوربین‌‌‌های کوچکی هستند که بیشتر به عنوان دوربین‌‌‌های مخفی استفاده می‌شود.

✨دوربین مداربسته حرارتی ( Thermal ): دوربین‌‌‌‌های حرارتی یا گرمایی نوعی از دوربین‌‌‌‌های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می‌ سازند.

✳️مزیت های استفاده از دوربین‌ های مدار بسته 

🔻 نصب دوربین مدار بسته بیسیم برای جلوگیری از سرقت

🔻 نظارت و کنترل منزل یا محل کار در زمانی که حضور ندارید

🔻 نصب دوربین مدار بسته بیسیم به منظور اثبات جرم در صورت وقوع آن

🔻 جلوگیری از سرقت سفارش‌های اینترنتی

🔻 هزینه‌های بیمه سرقت منزل کاهش می‌یابد

🔻 ادغام سیستم های بیسیم هوشمند با دیگر وسایل امنیتی

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

09117882366
09372404971

💫کرکره برقی

⚜️ یکی از محصولات اتوماتیک پر کاربرد کرکره برقی است که جهت ایجاد امنیت و راحتی بیشتر در محیط‌‌‌های کاری ( کرکره سازی برقی برای مغازه و کرکره برقی برای فروشگاه ) و حتی نصب کرکره برقی منازل مسکونی از جمله کرکره برقی برای پنجره، کرکره برقی درب آپارتمان و درب کرکره ای برقی پارکینگ لازم است. از کرکره برقی برای مغازه و یا پارکینگ استفاده می‌شود، مخصوصا پارکینگ هایی که می‌خواهند از فضای پشت درب هم برای پارک کردن خودرو استفاده کنند و یا نصب جک درب پارکینگی در انجا امکان پذیر نیست.

💫نصب کرکره برقی

⚜️ نصب کرکره برقی به کاهش خطر سرقت و وارد شدن اشخاص بیگانه به محدوده شخصی شما کمک می‌کند. نصب کرکره برقی نیاز به کارشناس حرفه ‌ای و داشتن اطلاعات کافی از نوع نیاز مشتری و محل نصب دارد و باید برای آن برنامه‌ ریزی دقیقی انجام گیرد تا از نظر امنیت به مشکلی برنخورید.

💫مزایای کرکره برقی

⚜️ علاوه بر امنیت، آسایش و ظاهری زیبا، صرفه جویی در فضای پارکینگ را برای شما به ارمغان می‌آورد.

⚜️ کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) نوعی از کرکره می‌باشد که به وسیله موتور و با استفاده از قدرت برق عمل کرده و در محور عمودی ریلی بالا و پایین می‌رود.

⚜️ با استفاده از کنترل از راه دور(ریموت) به راحتی می‌توان باز و بسته کرد و دیگر مثل قدیم نیاز به قدرت دست و استفاده از نیروی انسانی ندارد.

⚜️ کرکره اتوماتیک مناسب برای پارکینگ مسکونی، مراکز اداری وتجاری، سوله ها، مراکز صنعتی و حفاظ پنجره‌ها می‌باشد.

⚜️ مزیت اصلی کرکره اتوماتیک ( درب کرکره ای اتوماتیک ) فراهم کردن آسایش و راحتی کاربران است.

به مدیریت:محمدصالح عالی نسب
09117882366
09372404971

کرکره , کرکره برقی , دزدگیر , دزدگیر اماکن , درب کنترلی , جک پارکینگی , درب هوشمند , شیشه اتوماتیک , اپراتور شیشه ای , اجرای دوربین مداربسته و سیستم های حفاظتی عالی نسب در ساری , دوربین مداربسته عالی نسب در ساری , سیستم های حفاظتی عالی نسب در ساری , اجرای دوربین مداربسته در ساری , اجرای سیستم های حفاظتی در ساری , هزینه اجرای دوربین مداربسته در ساری , هزینه اجرای سیستم های حفاظتی در ساری ,