Address & Contact

Our Address

اردبیل

اجرای شیروانی و سوله ایران سقف شکرانه

?نصب و اجرای انواع سقف های ویلایی با انواع ورق های رنگی و ساده طرح دار

?اجرای سوله صفر تا صد

?اجرای انواع سالن های گاورداری ، مرغ داری ، انباری و سردخانه با ضمانت نامه کتبی مجموع ایران سقف

?اجرا در سراسر ایران?

 

 

 

 

 

?مدل های سقف شیروانی

⚡️سقف شیروانی گالوانیزه : این مورد با ورق طرح سفال گالوانیزه شفق اجرا میشود که علاوه بر وزن سبک جزء مدل سقف شیروانی ارزان قیمت نیز حساب میشوند

⚡️سقف سفالی: از گذشته تا به حال از سفال به عنوان یکی از مصالح به کار می‌رود. سفال قیمت بالایی داشته و به راحتی میشکند اما یک متریال خاص بوده که با استفاده از آن می توانید به ساختمان خود سبک‌قدیمی بدهید که طرفداران بسیاری دارد.

⚡️سقف شیروانی با سنگ لوح: ویژگی منحصر به فرد این سنگ ها مقاومت بالای آن ها می باشد. در واقع مقاومت آنها بیشتر از ۲ برابر سایر مدل های دیگر می باشد و می توان از این سنگ ها هم در سبک مدرن و هم قدیمی استفاده کرد و قیمت بالایی نیز در کنار زیبای به خصوص خود دارند.

⚡️سقف شیروانی چوبی: استفاده از چوب برای سقف های شیروانی در گذشته هم رایج بوده و هم پرطرفدار، اما امروز محبوبیت قبل خود را نداشته به دلیل معایب و آسیب پذیری که در برابر آتش سوزی دارد کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما کماکان از چوب برای نمای ساختمان های قدیمی استفاده می کنند.

⚡️سقف های کامپوزیتی: نوع دیگری از سقف شیروانی سقف آسفالتی یا همان کامپوزیتی است که انواع و رنگ‌های متفاوتی داشته و نسبت به سایر مدل ها هزینه کمتری دارد و قابلیت نصب آسانی نیز دارد که در نتیجه این مزایا بسیار پرکاربرد می باشد. طرفداران بسیاری دارد به خصوص در کشور های دیگر.

⚡️سقف آندولین (onduline): مقاومت بالایی داشته که در نتیجه آن طول عمر بیشتری نیز دارد. با یک روش به خصوص رنگ پذیری آن ها انجام می شود که در شرایط سخت آب و هوایی باعث حفظ رنگ آن می شود. همچنین انعطاف پذیری و قابل توجهی داشته و در مقابل آب نفوذ پذیری اندکی دارد.

⚡️سقف بتنی : این سقف ها شباهت زیادی از نظر ظاهری به تایل های سفالی دارند. همچنین مقاومت قابل توجهی داشته اما تفاوت عمده آنها با سفال در ارزان بودن قیمت آنها است از مزیت های دیگر آن این است که به راحتی روی همدیگر قرار می گیرند.

?مزایای استفاده از سقف شیروانی

?استفاده از این گونه سقف ها در مناطقی که سردسیر هستند و باران و برف زیادی در سال میبارد، باعث می‌شود تا آب باران به راحتی از لوله‌های سرازیر شده و به پایین بریزد.

?همینطور در زمان بارش برف نیز نیاز به برف‌روبی نیست. درواقع خانه شیروانی باعث می‌شود تا مقاومت مصالح به کار رفته در ساختمان افزایش یابد و در معرض رطوبت قرار نگیرند. همچنین هزینه ساخت و نصب این سقف ها بسیار کم می باشد و از مصالح ارزان در آن استفاده می‌شود.

? از مزایای دیگر استفاده از سقف شیروانی قابلیت نصب در همه مکان‌ها مثل ویلا، آپارتمان، مناطق مسکونی و تجاری می‌باشد. در کنار صرف هزینه کمتر برای نصب سقف شیروانی به علت کم بودن اندازه ستون و تیر ها ی به کار رفته در آن وزن سقف کاهش می یابد و فشار کمتری به ساختمان وارد می شود.

? اما مزیت قابل توجه این است که استفاده از سقف شیروانی زیبایی چشمگیر و خاصی را به محل اجرا می دهد. همچنین مقاومت بالایی در انواع اقلیم های آب و هوایی دارد.

به مدیریت:حسین شکر الله  

?شماره های واتساپ:

09141538526

?شماره تلگرام:

09194182656

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع سقف , سقف شیروانی  , اجرای سقف شیروانی در اردبیل ,  سبک سازی ,  پیمانکار سقف شیروانی , قیمت انواع سقف شیروانی ,