Address & Contact

Our Address

زنجان،اسلام آباد،21معدنی،چهار راه جاده همایون

Telephone

شیرالات بهداشتی عباسی

▪️ یکی از مهمترین مباحث در تاسیسات انواع ساختمان ها، بحث لوله کشی است. لوله کشی آب و گاز بایستی با دقت و بر اساس استانداردها انجام شود تا موجب بروز حادثه در ساختمان نشود.

✅ رادیاتور چیست؟

▪️ رادیاتورها با انتقال گرمای آب داغ به محیط (تماس سطحی با هوا) باعث گرم شدن آن می شوند به همین دلیل می توان آنها را نوعی مبدل حرارتی دانست. از رادیاتورها درسیستم های گرمایش و موتورخانه استفاده می شود و به صورت فلزی یا نیمه فلزی با متریال های مس، فولاد، چدن و آلومینیوم ساخته می شوند.

🌀 انواع رادیاتور:

انواع رادیاتور از لحاظ شکل ظاهری به شرح زیر است:

🔸🔹 رادیاتور پنلی (فولادی یا معمولی)
🔸🔹 رادیاتور پره ای آلومینیومی
🔸🔹 رادیاتور قرنیزی
🔸🔹 رادیاتور برقی
🔸🔹رادیاتور شیشه ای
🔸🔹 رادیاتور حوله خشک کن

✅ پکیج چیست؟

▪️ امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می‌کنند و اما پکیج چیست باید بگویم که پکیج یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد.

▪️ از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

✅ شیرالات بهداشتی :

▪️ شیرآلات بهداشتی عبارتند از مجموعه‌ای از قطع کننده‌ها که در انتهای خطوط لوله‌های آب نصب می‌شوند و عمل قطع و وصل کردن جریان آب و تنظیم شدت جریان و ترکیب آب سرد و گرم را با هم به عهده دارند. بطور کلی شیرها به دو نوع بهداشتی و صنعتی تقسیم می‌شوند که در اینجا نوع بهداشتی توضیح داده شده است.پ

مدیریت: حجت عباسی

 

نصب و اجرای لوله کشی , گاز آب پکیج  ,  رادیاتور  ,  شیرالات بهداشتی عباسی در زنجان ,