اجرای نقاشی کناف گلشن

✨ اجرای انواع رنگهای پلاستیک روغنی اکرلیک و اِپوکسی،رنگ کردن انواع سقف کناف،دیوار و … در سراسر استان گیلان✨

اجرای طیف کشی و درزگیری و بتونه کاری و رنگ کاری کناف
اجرای رنگ کاری ساختمان اعم از دیوار و سقف و درب و پنجره و ابزار و نرده و غیره
خدمات ما بدون واسطه در رشت و حومه با کیفت عالی و قیمت مناسب وتحویل کار دراسرع وقت

⚡️ نقاشی ساختمان و کناف میکروسمنت

 ⚡️ نقاش ساختمان گلشن دارای گواهینامه بین المللی و پروانه مهارت

 ⚡️ مجری کلیه امور نقاشی ساختمان وپتینه کاری میکروسمنت (مسکونی و اداری)

 ⚡️ سقف شیروانی

 ⚡️ مجری کلیه امور نقاشی ساختمان(مسکونی و اداری)

 ⚡️ انواع طرح های کاغذی با رنگ

 ⚡️ قبول سفارش انواع تزئینات داخلی

 ⚡️ طراحی و مشاوره و اجرای انواع

 ⚡️ دکوراسیون داخلی و کناف دیوار و سقف های کاذب

 ⚡️ دکوراسیون داخلی منازل بازسازی و حتی شرکت ها و ساختمان های تجاری

 ⚡️ پذیرش کار حتی از شهر های دور

 ⚡️ دارای گواهی رسمی

 ⚡️ هدف ما جلب رضایت شماست کار خوب و با کیفیت را از ما بخواهید ⚡️

✳️انواع رنگ‌های مورد استفاده در نقاشی ساختمان 

✨رنگ پلاستیک: رنگ پلاستیک از قدیمی ترین نوع رنگ ها به حساب می آید که استفاده از آن بسیار راحت و آسان می باشد.برای اینکه بخواهیم ماندگاری رنگ پلاستیک بیشتر باشد میتوان چندین بار از آن استفاده کرد.

✨رنگ روغن: رنگ های روغن همواره جزء محبوب ترین رنگ ها به حساب می آید و از آن برای نقاشی در و پنجره استفاده میشود. رنگ های روغنی به سه دسته براق ، مات و نیمه مات تقسیم می شوند.

بوی این رنگ برای کودکان،افراد سالخورده و بیماران مناسب نیست و توصیه میشود زمان استفاده از رنگ های روغنی به خصوص در فصل تابستان ،همه درب و پنجره ها باز باشد تا این افراد اذیت نشوند.

✨رنگ مولتی کالر : از رنگ مولتی کالر میتوان بر روی سطوح استفاده کرد و به نوعی ایرادات کار را با آن پوشانید.این رنگ در برابر گرد و غبار و دود بسیار مقاوم است و در مکانهای بسیار شلوغ با کمترین هزینه از رنگ های مولتی کالر استفاده کرد.لازم به ذکر است که این رنگ هیچ بوی بدی ندارد.

✨رنگ بلکا : رنگ بلکا از پنبه ساخته شده و نوعی پوشش سلولزی می باشد که به جای کاغذ دیواری از آن استفده می کنند و همچنین مقرون به صرفه نیز است.قابل شستشو می باشد و هیچ گاه ترک نمی خورد.

✨رنگ پتینه: این رنگ به فرد این اجازه را میدهد که هر سطحی را که دوست داشته باشد طراحی کند و نسبت به دیگر رنگ ها بسیار مقاوم است و دیرتر کثیف میشود.

✨ طراحی دکوراسیون ترکیه ای

در اغلب دکوراسیون خانه های ترکیه ای رنگ و طرح وسایل به گونه ای انتخاب می شود که با یکدیگر مطابقت و همخوانی بیشتری داشته باشند.

سالن پذیرایی از مهم ترین بخش ها در هر خانه ای محسوب می شود بنابراین بهتر است در هنگام طراحی این قسمت از منزل حساسیت لازم را به خرج دهید. برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی ترکیه ای می توانید از انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده نمایید که بهتر است قبل از هر چیزی سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایید سپس با توجه به دکوراسیون انتخابی تان طرح و رنگ وسایل اتاق پذیرایی را انتخاب کنید.

با توجه به اینکه امروزه مبلمان از ضروری ترین وسایل در اتاق پذیرایی محسوب می شوند و فضای زیادی از سالن پذیرایی را اشغال می کنند بنابراین بهتر است در انتخاب طرح و رنگ مبلمان و نوع چیدمان آن ها دقت لازم را داشته باشید. برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک سالن های پذیرایی ترکیه ای می توانید از مدل مبلمان ترکیه ای استفاده نمایید که این مدل ها فضایی بی نظیر را در دکوراسیون داخلی پذیرایی ایجاد می کنند.

در دکوراسیون های ترکیه ای تزیین منزل از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می توانید سالن پذیرایی تان را به کمک پرده های زیبا و شیک و وسایل دکوری و آثار هنری تزیین نمایید.

 

 

 

مدیریت : رامین گلشن

09116073032
09353861560
09014675590

 

 

 

 

 

اجرای نقاشی ساختمان  , اجرای نقاشی ساختمان در رشت , نقاشی ساختمان در گیلان , بهترین نقاش ساختمان در رشت , هزینه نقاشی ساختمان در رشت ,