اجرای نمای ساختمانی و مشارکت در ساخت و ساز حسینی

?اجرای انواع نماهای رومی، کلاسیک و مدرن با بهترین کیفیت

?اجرای انواع سنگ کاری و نماهای داخلی

?اجرای نمای ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری

?اجرای سنگ کاری و نماکاری در مشهد

✳️امروزه به طراحی معماری نمای ساختمان ها, بیشتر از گذشته اهمیت می دهند. این مسئله به این دلیل است که در زیبایی ساختمان ها در مرحله ی اول, نمای بیرونی ساختمان قابل مشاهده است.

?نمای رومی

?نمای رومی یا نمای کلاسیک یکی از جدیدترین طراحی های صورت گرفته در نمای خارجی ساختمان ها می باشد. ساختمان هایی با این نما به دلیل استفاده از مصالح زیبا و خاص و اجرای پیچیده آن ها, بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشند. در اجرای این نماها, از سنگ های طبیعی مرمر، گرانیت و ترواورتن و همچنین در برخی از موارد از سیمان سفید استفاده می شود. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود.

?در اجرای نمای رومی, از سنگ های مختلفی استفاده می شود. در اغلب موارد این سنگ ها گران قیمت هستند. برای طراحی نمای بیرونی ساختمان های ویلایی و آپارتمان ها می تواند از نمونه های سنگی نماهای رومی استفاده کرد.

به مدیریت : علی حسینی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

اجرای نمای ساختمانی و مشارکت در ساخت و ساز حسینی در مشهد , نمای ساختمانی , نمای رومی , نماهای داخلی  , نماهای رومی , نمای کلاسیک , نمای مدرن , سنگ کاری , اجرای سنگ کاری و نماکاری در مشهد , اجرای نمای ساختمان در مشهد ,