اجرای انواع نمای رومی و کلاسیک و مدرن برادران عرب زاده

✳️تفاوت نمای مدرن و کلاسیک 

🔹🔸تفاوت نمای مدرن و کلاسیک علاوه‌بر ظاهر از لحاظ کیفیتی نیز متفاوت است. این روزها برای اجرای نمای مدرن محصولات منحصر بفرد و چند منظوره‌ای همچون پروفیل چوب پلاستیک تولید شده است.

🔹🔸این متریال کاربری‌های متنوع داشته ضمنا مختص فضای باز طراحی و تولید شده است. از دیگر مزیای آن می‌توان به استفاده همزمان در کنار دیگر محصولات اشاره نمود. بنابراین اگر بخواهید از محصولات نوینی همچون چوب پلاست در اجرای نما استفاده کنید، قطعا تفاوت‌های آشکاری در نمای مدرن و کلاسیک مشاهده خواهید کرد.

✳️طراحی نمای مدرن 

🔺طراحی های متفاوت و مدرن برای نمای خارجی ساختمان ها در هزاره سوم امری عادی و تا حدودی ضروری برای طراح ها و معمارهای انواع ساختمان ها در سراسر دنیاست. در ایران نیز همواره طراحی های متفاوت و زیبای نمای خارجی ساختمان نقش بسیار پر رنگی در ساخت و ساز ساختمان های مسکونی و تجاری دارد.

🔺به این نکته نیز توجه نمایید که طراحی نمای بیرونی ایده آل و مناسب برای یک ساختمان نه تنها ارزش اقتصادی ساختمان را افزایش می دهد بلکه باعث افزایش انرژی های مثبت در ساختمان و محیط پیرامون ان نیز می گردد ضمن آنکه تاثیرات بسیار مثبتی بر روی ساکنین ساختمان خواهد گذاشت.

🔺این نوع نما دارای ویژگی های معماری مدرن بوده و اصول طراحی آنها از قوانین معماری مدرن تبعیت می کند. تفاوت اساسی چنین نماهایی با نماهای کلاسیک حذف تزئینات و ساده تر شدن عناصر نماست. مصالح بکار رفته در طراحی نمای مدرن نیز بر خلاف نمای کلاسیک معمولاً بیش از یک مصالح است.

🔺با وجود تأکید معماری مدرن بر ساده شدن طرح ،اما آنچه گاهی در نماهای طراحی شده در ایران مشاهده می شود تعدد مصالح بکار رفته در اینگونه نماها، شکستگی بیش از حد فرم ها، استفاده از فرم های نامتعارف و بهم ریختگی نماست که با هدف جذابتر کردن نما انجام می شود ولی اغلب نتیجه ای نامطلوب دارد. شهرداری اکنون ضوابطی تدوین کرده که از تعدد مصالح، استفاده از فرم های نامتعارف و بهم ریختگی بیش از حد نما جلوگیری میکند.

✳️مزایای نمای رومی   

💫استفاده از مصالح سخت و محکمی‌مانند تراورتن که بر خلاف بسیاری از مصالح مانند آجر در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

💫استحکام بالای مصالح به کار رفته باعث افزایش قابل توجه ماندگاری این نوع نما و متعاقباً طول عمر ساختمان می‌شود.

💫نمای رومی‌نقش خود در برجسته کردن ساختمان در یک منطقه را به نحو احسنت ایفا می‌کند.

💫نمای رومی‌یکی از بهترین نماها از لحاظ سازگاری با فرهنگ عامه مردم در کشورمان ایران است.

💫ارزان و در دسترس بودن مصالح از دیگر نقاط قوت بارز اجرای نماهای رومی‌است.

💫بسیاری از اجزای نماهای رومی‌از جمله ستون‌ها به صورت پیش ساخته در دسترس هستند و تنها به یک مجری باتجربه نیاز است. به همین دلیل سرعت اجرا از آنچه که به نظر می‌رسید بسیار سریع‌تر خواهد بود.

به مدیریت:عرب زاده

شماره های تماس:
09393840513

 

 

 

 

 

 

 

اجرای انواع نمای رومی و کلاسیک و مدرن برادران عرب زاده در شیراز , نما رومی برادران عرب زاده در شیراز , نما کلاسیک برادران عرب زاده در شیراز , نمای مدرن برادران عرب زاده در شیراز , اجرای نما رومی در شیراز , اجرای نما کلاسیک در شیراز , اجرای نما مدرن در شیراز , اجرای نمای ساختمان در شیراز , هزینه ی اجرای نمای ساختمان در شیراز ,