Address & Contact

Our Address

تهران ، میدان امام حسین ، خیابان مر تجری ، پلاک 19

Telephone

اجرای کناف و انواع سقف های کاذب شاهی

?اجرای انواع سقف های کاذب

?اجرای سقف کاذب مشبک و کناف باکس

?اجرای نور مخفی، دیوار های جداکننده و دیوار tv

?اجرای دکور آشپزخانه و انواع دکوراسیون داخلی

?دکوراسیون داخلی

?داشتن منزلی زیبا و آرامش بخش با دکوراسیون داخلی خاص و باب میل ،یکی از ایده آل های انسانها در زندگی روزمره می باشد و دستیابی به چنین فضایی دور از ذهن نیست داشتن این چنین فضایی شاید در لغت بسیار ساده به نظر برسد ولی در واقعیت چندان ساده هم نیست.

? ایجاد فضاهای متناسب چه از نظر ابعاد و چه از نظر رنگ و حجم نیاز به دقت و ریزبینی خاص خود دارد. انتخاب به جای مصالح و متریال و توجه ویژه به پایداری آن مستلزم استفاده از نیروی انسانی کارآمد همراه با دانش فنی روز دنیا است و به تجارب فراوانی نیاز دارد.

?سقف کاذب

?سقف کاذب به عنوان یک پوشش برای سقف اصلی در نظر گرفته می شود. این پوشش نه تنها زیبایی سقف را دو چندان می کند، بلکه با استفاده از آن می توان تاسیسات و سیم کشی ها را پوشش داد و دغدغه مخفی نگه داشتن آنها را رفع نمود. سقف کاذب نوعی سقف ثانویه برای ساختمان محسوب می شود که در پایین سقف اصلی نصب می شود و عیوب آن را برطرف می سازد.

?این سقف به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می کند. سقف کاذب برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت، اجرای نورپردازی های دکوراتیو و پوشش سیم های تاسیسات کاربرد دارد و در اکثر خانه های امروزی می توان نمونه های مختلف آن را مشاهده کرد.

?مزایا استفاده از سقف کاذب

?سقف کاذب قابلیت جا به جایی دارد و هزینه اجرای آن در مقایسه با تعمیر و بازسازی سقف اصلی ارزان تر خواهد بود.

?این سقف نقش بسیاری در جذب صدا دارد بنابراین از انتقال سر و صدا بین طبقات جلوگیری می کند.


?تعمیر سقف کاذب آسان است.


?این سقف لوله ها و سیم کشی های رد شده در سقف اصلی را پوشش می دهد.


?اجرای سقف کاذب نقش بسزایی در بهینه سازی مصرف انرژی دارد زیرا از هدر رفت انرژی گرمایشی و سرمایشی جلوگیری می کند.


?با استفاده از سقف کاذب می توان نورپردازی های بسیار زیبا در فضای مورد نظر اجرا نمود.


?اگر سقف کاذب درست اجرا شود، می تواند مصرف سوخت در ساختمان را به حداقل برساند.


?نصب عایق های حرارتی و اجرای سقف کاذب بدون هیچ نوع درز می تواند انتقال حرارت را کاهش دهد.

?سقف کاذب کناف

?کناف سقف در اکثر ساختمان های امروزی به چشم می خورد و به صورت پنل های گچی مسطح به سقف اصلی نصب می شود. این سقف در دو مدل سقف کاذب کناف یکپارچه و سقف کاذب کناف مشبک اجرا می گردد. سقف کاذب کناف یکپارچه از یک زیرسازی فولادی سبک وزن ساخته شده که پنل های گچی روکش دار بر روی آن نصب می گردد.

?اما سقف کاذب کناف مشبک از سازه های سپری و تایل های سقفی به صورت یک شبکه تشکیل شده که توسط آویز به سقف اصلی متصل می شوند. این سقف وزن بسیار سبکی دارد و قیمت آن نیز ارزان می باشد. علاوه بر آن این نوع سقف نیاز به رنگ آمیزی ندارد و تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است. سقف کناف در دو نوع دکوراتیو و ساده طراحی و اجرا می گردد

به مدیریت : جعفر شاهی

 

 

اجرای انواع سقف های کاذب , اجرای کناف و انواع سقف های کاذب در تهران  , سقف کاذب مشبک  , سقف کاذب کناف , دیوار جداکننده , اجرای دکوراسیون داخلی  در تهران ,