کناف و گچبری ساختمان تاجیک

?اجرای گچبری ساختمان،نمای داخلی و کناف
?گروه هنری تاجیک
?با ما باشید و زیبایی را تجربه کنید

 

شماره های تماس:
09199776466
09382061950

⚡️پانل کناف چیست؟

?کناف در واقع به صفحات یا پنل‌های بزرگ گچی گفته می‌شود که در کارخانه تولید و به صورت خشک (بدون استفاده از ملات) در محل (ساختمان) نصب می‌شود. از کناف برای پوشش دیوارها، سقف و ساخت سقف کاذب استفاده می‌شود.

?به طور کلی از آنجایی که شرکت کناف برای اولین بار به تولید و عرضه صفحات گچی کرده است، بنابراین این صفحات با نام کناف در ایران شناخته شده هستند که لزوماً هم توسط شرکت کناف تولید نمی‌شوند.

⚡️پیچ کناف و بتونه کناف چیست؟

?صفحات کناف با استفاده از پیچ به ورق‌های گالوانیزه زیر کار متصل می‌شوند، به پیچ‌های مخصوصی که از آن برای این کار استفاده می‌شوند، پیچ کناف گفته می‌شود.

?برای داشتن منظره بی نقص سقف یا دیوار کناف کاری شده، در انتها جای پیچ‌ها و همین‌طور محل اتصال صفحات کناف به هم را با استفاده از بتونه کناف می‌پوشانند و یک سطح یکدست و صاف ایجاد می‌کنند که در ادامه کار رنگ آمیزی می‌شود.

⚡️دیوار کناف چیست؟

اساساً از صفحات کناف گچی برای پوشش سقف و دیوارهای داخلی استفاده می‌شود. البته صفحات کناف سیمانی به نام درای وال (drywall) یا دیوار خشک هستند که برای مصارف خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و مقاومت خوبی در برابر رطوبت، برودت، حرارت و پرتوهای خورشید دارند.

⚡️گچ بری ساختمان چیست؟

هنر بریدن، کاویدن و کندن روی گچ به گچ بری ساختمان معروف است. ویژگی اصلی گچ برای دکوراسیون شکل پذیری، رنگ پذیری و قدرت چسبندگی آن است. انواع گچ بری را می توان در نقاط مختلف فضای داخلی ساختمان به کار گرفت مانند گچ بری دور لوستر گچ بری نور مخفی سقف کاذب، گچ بری ستون ها، گچ بری نماهای رومی، گچ بری اپن و… .

ایجاد نقوش ضعیف و طرح های هنری کنده کاری ساده روی گچ و گچ بری نقش برجسته، خانه را از فضای تکراری و کسل کننده به فضایی با نشاط و صمیمی تبدیل می کند.

⚡️انواع گچ بری ساختمان

انواع گچ بری و گچ کاری در دوران مختلف تاریخی رایج شده که برجسته ترین آنها عبارت اند از:
?نقش برجسته با گچ
?گچبری زبره

?گچ بری برهشته
?کلوخی یا لکه ای
?مشبک

?لایه ای
?گچبری پته
?کشته بری
?تخمه بری
?شیر و شکری

به مدیریت: یوسف تاجیک

شماره های تماس:
09199776466
09382061950

 

 

 

 

 

 

 

گچبری ساختمان در سمنان , اجرای کناف در سمنان , گروه هنری تاجیک در سمنان , گچبری ساختمان تاجیک , هزینه گچبری , هزینه اجرای کناف ,