اجرا بازسازی و تولید صنایع آلومینیوم و UPVC عباسی فر

⚜️ تولید و طراحی انواع درب و پنجره دوجداره و سه جداره upvc

⚜️ارائه انواع شیشه های دو جداره و تک جداره و توری

⚜️ارائه انواع درب های حمام سرویس ( pvc ،آلومینیومی)

⚜️آماده و سفارشی

⚜️سفارشات عمده با شرایط و قيمت مناسب ،جنس استفاده شده جنس بروز در بازار و یراق استفاده شده جنس ترک مهندسی دقیق و تحویل فوری

✳️پنجره‌‌‌های upvc 

🔺در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

🔺یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

🔺پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

✳️توری پلیسه 

✨بهترین و مناسبت‌ترین توری برای تمامی‌پنجره‌ها، درب‌ها، بهارخواب‌ها و محیط‌های بزرگ توری پلیسه می‌باشد که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ رادار است.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می‌شود.امکان خرابی توری پلیسه کم است و به‌آسانی خراب و پاره نخواهد شد.

 

مدیریت:آقای نعمت الله عباسی فر 09113738220

 

 

آلومینیوم قیمت , آلومینیوم اراک , خواص آلومینیوم , آلومینیوم اکسید , آلومینیوم کیلویی چند , کاربرد آلومینیوم , جرم مولی آلومینیوم , آلومینیوم به انگلیسی ,