Address & Contact

Our Address

اصفهان،منطقه صنعتی نگین

Telephone

تولید و عرضه کننده سنگ های دانه بندی شده سفید و رنگی پودر جوشقان و پودرهای رنگی مورد استفاده در نماهای رومی سیمانی . شسته. آبساب و فضا سازی محوطه حیاط و باغ در اصفهان و تهران

خدمات رسانی در سراسر کشور

⚡️تولید و توزیع سنگ های دانه بندی شده

⚡️جوشقان رنگی و مصالح نمای شسته و رومی

شماره تماس:

09134248087

✳️سنگ جوشقان یکی دیگر از سنگ های معدنی است که پودر و سنگ دانه بندی شده آن جهت مصارف ساختمانی و صنعتی و هنری و غیره مورد استفاده قرار میگیرد.سنگ جوشان از نظرشیمیایی و نوع بلور بندی شباهت بسایر زیادی به سنگ مرمریت دارد این سنگ از نظر اختلاط و جذب دوغاب سیمان در سطح بالایی قرار دارد و در نتیجه نمای اجرا شده آن کاملا یکپارچه خواهد بود و مقاوت بالایی در برابر شرایط محیطی از خود نشان خواهد داد.

✳️سنگ جوشقان به علت جذب سیمان بالا در ملات شسته سیمانی باعث می شود سطحی بدون ترک و شکستگی  در پایان کار ایجاد شود از این رو استفاده از پودر جوشقان برای بدست آوردن سطح بدون ترک حتی در سیمان کاری (سیمان سفید) و یا سایر نماهای سیمانی واجب و ضروری است.

✳️پودر جوشقان و سنگ جوشقان یکی از اجزای اصلی نمای شسته ی سیمانی می باشد و قرار گرفتن آن در کنار سایر سنگ های رنگی طبیعی اختلاف رنگ و زیبایی بی نظیری ایجاد می کند.

✳️از موارد مصرف جوشقان می توان در سنگ فرش ها ،نمای شسته ، مصارف در آکواریوم ها زینتی و مجسمه سازی و غیره نام برد،همچنین در مناطقی که رطوبت محیط بالاست و امکان اجرای سطح گچی مقدور نیست بهترین مصالح جهت سفید کاری محیط داخلی می باشد.

?ویژگی های سنگ جوشقان:

⚡️رنگ سفید منحصر بفرد
⚡️تراکم مناسب
⚡️مقاومت فشاری مناسب
⚡️مقاومت سایشی مناسب
⚡️ساب پذیری نسبتا خوب

?کاربرد سنگ جوشقان:

?دیوار پارکینگ
?دیوار راه پله
?دیوار نورگیر
?دکوراتیو
?محوطه سازی
?نمای پشت

?از سنگ دانه بندی جوشقان در قیرگونی، خوراک دام، و سندبلاست نیز کاربرد دارد.سنگ جوشقان پس از سنگ کوبی در نمره بندی مختلف در نماسازی ساختمان و محوطه کاربرد دارد. پودر سنگ جوشقان کاربردهای فراوانی در اجرای نمای ساختمان، سنگ فرش، مجسمه سازی و ساخت بتون و … دارد که در محصول پودر سنگ جوشقان به آن پرداخته می شود.

?سنگ دانه بندی

?استفاده از سنگ دانه بندی شده یا همان شن رنگی دارای فواید زیادی در نما سازی و محوطه سازی باغ ، ویلا و فضای سبز است . شن رنگی ضمن ایجاد هماهنگی با محیطی که از آن استفاده میگردد، می تواند به سرعت و با کمترین هزینه نما سازی و محوطه سازی خانه ، برج ، باغ و ویلای شما را متحول و معماری آن را به اثر هنری و زیبا تبدیل کند.

?یکی از فواید استفاده از سنگ رنگی در محوطه سازی شهرها و شهرک ها ، نفوذ آب معابر به لایه های تحتانی زمین و عدم فرسایش خاک و جلوگیری از حرکت سیلاب های روان است.

 

?سنگریزه قرمز آذرشهر یا شن سفید دانه بندی فرآوری شده از سنگ سفید چینی ازنا و الیگودرز در گذرگاه ها منظری بسیار زیبا را خلق می کنند. این مناظر از نظر رهگذران نه به سختی و خشنی سنگ و بتن است و نه به نرمی و طراوت چمن و گل ، اما در هر صورت رهگذران آن را می پسندد از صدای کوبش سنگدانه های سبز و مشکی در زیر پا هنگام راه رفتن روی آن لذت می برند.

?شن های سفید و رنگی ، سنگریزه های طبیعی ، سنگدانه های زیبا که در سایز ها و رنگ های کاملا طبیعی، بهترین و کم هزینه ترین گزینه برای پوشش خاک در مسیرها، گذرگاهها ، کنار اتوبانها ، پیاده روها ، مسیرهای ماشین رو ، محوطه سازی فضای سبز مدرن و همچنین ایجاد مرز در تمامی پروژه های فضای سبز و محوطه سازی می باشند.

?سنگ رنگی دانه بندی ، شن ، سنگدانه ، سنگ ریزه یک گزینه زیبا ، ماندگار و با قابلیت فرم دهی بالا، برای پیاده راه سازی طرح های مدرن در دکوراسیون داخلی منازل و مراکز تجاری ، نمایشگاه ها و فروشگاه های مختلف ، ساخت دکور کاربرد وسیعی دارد.

به مدیریت:حبیب اسدی

 

 

 

سنگ , انواع سنگ , صنایع سنگ در اصفهان , صنایع سنگ زرین در اصفهان , سنگ کوبی در اصفهان , مصالح نمای شسته و رومی اسدی در اصفهان , سنگ کوبی اسدی در اصفهان , تولید انواع سنگ دانه بندی شده در اصفهان , جوشقان رنگی , جوشقان چیست , سنگ ,  سنگ دانه بندی شده  ,  سنگ شکسته  , دانه بندی  , پودر سنگ , سنگ دانه بندی , انواع سنگ ها , فروش سنگ های رنگی , سنگ های رنگی , سنگ های رنگی دانه بندی شده , سنگ نمره , قیمت پودر سنگ , قیمت سنگ , فروش سنگ رنگی , سنگ نمره بندی , سنگ دانه رنگی , سنگدانه , معادن سنگ , سنگ دانه بندی صادراتی ,مصالح ساختمانی , سنگ جوشقان چیست , انواع سنگها و شن های رنگی , قیمت سنگ شسته , سنگریزی , انواع شن رنگی , سنگ آذرشهر ، سنگ نمره کریستال اصفهان , سنگ جوشقان  ,  قیمت فروش سنگ جوشقان اصفهان , عاملیت فروش سنگ کریستال اصفهان ,  قیمت سنگ گردویی اصفهان  ,  قیمت سنگ قرمز اصفهان , سنگ دانه بندی رنگی اصفهان ,  فروش انواع سنگ دانه بندی جوشقان اصفهان ,