Address & Contact

Our Address

نوشهر،سیسنگان

Telephone

اجراو نصب پوسترهای سه بعدی دیواری دکور شمال

🔲 امروزه یکی از جذاب ترین و مدرن ترین سقف های موجود در بازار جهانی، سقف کشسان و آسمان مجازی می‌باشد. این سقف کاذب همانطور که در اسمش پیدا است قابلیت کشسانی دارد و از نوعی پارچه pvc با قابلیت کشسان بالا برخوردار است.

🔲 امروزه از این نوع سقف کاذب در بسیاری از منازل، مکان های اداری و تجاری استفاده می‌شود و زیبایی چشمگیر این سقف باعث شده تا در میان مردم از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شود.پر کاربرد‌ترین این سقف ها سقف ضد آب کشسان ،سقف‌های پی وی سی، سقف مجازی و سقف کناف ضد آب می‌باشد.

☑️  سقف کشسان و آسمان مجازی

🔲 سقف کشسان و آسمان مجازی، دو مدل پرطرفدار هستند که با اعمال نورپردازی و وجود طرح های متنوع، زیبایی سقف و محیط را دو چندان می کنند.

🔲 هر دو نوع آسمان مجازی و سقف کشسان، بر روی انواع سقف ‌ها قابل ‌اجرا و نصب هستند، اما جنس و ویژگی های کاملاً متفاوتی دارند.

☑️ پوستر سه بعدی چیست؟

🔲 پوسترهای سه بعدی چاپ شده روی دیوار نصب می شوند. با نگاه کردن به تصاویر پوستر دیواری سه بعدی احساس چند بعدی بودن در سطح مورد نظر به ما دست می‌دهد و احساس می کنیم که دیوار منزل دارای برجستگی و یا عمق است.

🔲 ولی واقعیت این است که این تصاویر با توجه به طرح آن‌ها به گونه ای چاپ شده اند که بصورت سه بعدی خود را نشان دهند. و این عمق‌دار بودن فقط یک تصویر با خطای دید می باشد که روی پوستر دیواری چاپ شده است و این پوستر دیواری وقتی در محیطی مناسب نصب شود باعث خطای دید برای افراد می شود.

🔲 به همین دلیل افراد بسیار زیادی به دنبال پوستر های سه بعدی جالب و جذاب هستند تا نمای جدید و تازه ای به محل زندگی یا محل کار خود را بدهند.

💥💥 شما می توانید برای اجرای سقف های یکپارچه کشسان و آسمان مجازی  و اجرا نصب پوسترهای سه بعدی دیواری با نازل ترین قیمت، با کارشناسان ما در تماس باشید💥💥

مدیریت:رضا قزوینی

 

 

قیمت سقف کشسان , قیمت سقف کشسان سه بعدی , سقف کشسان آشپزخانه , اجراو نصب پوسترهای سه بعدی دیواری دکور شمال ,