تولید، نصب و راه اندازی آسانسور کششی و هیدرولیک در شرکت صنعتی

تولید،نصب،راه اندازی،سرویس و نگهداری انواع آسانسور،بالابر هیدورلیک

بالابرسپندار افتخار دارد با پشتیبانی بیست سال تجربه در حوزه طراحی صنعتی و ساخت سازه های هیدرولیک آسانسور صنعتی و بالابر متحرک کارگاهی  گامی در جهت بهبود صنعت بردارد.
ازدیگر محصولات بالابر سپندار
۱_رمپ بارگیری هیدرولیکی تریلر 
۲- جک و پاور سنگین و سبک متنوع
۳_ خودروبر (آسانسور خودرویی)
۴_ هوم لیفت (آسانسور خانگی )
۵_جک معلول و رمپ معلول     
۶_ راه بند ورودی پارکینگ و ادارات  

❇️ویژگی‌های یک آسانسور خوب:

راحتی نخستین ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از راحتی عدم بروز آلودگی صوتی، کم سر و صدا بودن و نلرزیدن کابین آسانسور است.

بازدهی مناسب دیگر ویژگی مهم یک بالابر خوب است. مقصود از بازدهی مناسب آن است که ساختار و طراحی بالابر بسته به موقعیت مورد استفاده به‌نحوی باشد که از نظر ظرفیت و سرعت جواب‌گوی نیاز افراد باشد. بازدهی مناسب بیش از هرچیز از هدررفت وقت جلوگیری می‌کند.

در دسترس بودن ویژگی مهم دیگر یک بالابر خوب است. مقصود از دسترس بودن درواقع تأمین این اطمینان در کاربر است که می‌تواند در اوقات به‌هنگام نیاز از آن استفاده کند.

ویژگی مهم دیگری که بی‌تردید یکی از ضروری‌ترین و اساسی‌ترین ویژگی‌های هر آسانسوری به‌شمار می‌آید، ایمنی است. طراحی بالابر باید به‌نحوی باشد که تا جای ممکن از بروز هرگونه حادثه‌ی خطرناک ممانعت به‌عمل آید و احتمال بروز هرگونه پیش‌آمد ناگوار به حداقل برسد. هیچ‌چیز مهم‌تر از جلوگیری از بروز خسارت‌ها و صدمه‌های مالی و جانی نیست.

تولید کننده انواع بالابر های نفربر و باربر ثابت در ایران

با توجه به نوع و ارتفاع کاری بالابرها قیمت محصولات نیز متفاوت است. قیمت بالابرها باعنایت به کیفیت و کارایی فوق العاده آن مقرون به صرفه بوده و از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش نیز پوشش بهتر و آسانتری را برای مشتریان فراهم میسازد.

بالابر هیدرولیکی صنعتی – بالابر نفربر

گروه مجرب ، متخصص و خلاق بالابرسپندار برای کم کردن هزینه افراد برای تهیه بالابر نفر بر ایمن، کار آمد و از همه مهم تر با کیفیت و ارزان تر از هوم لیفت و آسانسور با به کار گیری از دانش روز در سیستم بالابر هیدرولیک و بنوغ خود و استفاده از قطعاتی که از لحاظ کیفی رده بالایی دارند این امکان را فراهم کرده که اکثریت افراد جامه با هرگونه شرایط اقتصادی بتوانند سبکی از آسانسور را در محل سکونت خود داشته باشند.

تعمیر و نگهداری ساختمان

بالابرهای صنعتی که عمدتا در این زمینه بکار برده می شوند بالابر هوایی، بالابر مفصلی و بالابر بوم دار تلسکوپی هستند. سکوهای کار هوایی به منظور رسیدن به نقاط و ارتفاعاتی ساخته شده اند که سایر ماشین ها نمی توانند. بالابر های تلسکوپی مختص بالا بردن ظرفیت های بالا هستند و بالابرهای مفصلی به منظور امور تعمیر و نگهداری ساختمان ها و کارگاه های عمرانی که دارای سایت ها و محوطه های بسته هستند و دستیابی به نقاط مختلف آنها سخت است، طراحی شده اند. بالابرهای مفصلی به بازوهایی مجهز شده اند که می توانند حول یک ساختمان دسترسی داشته باشند، و جهت اموری مثل رسیدگی به تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، امور داکت زنی و امور لوله کشی کاربرد اساسی دارند. این نوع دستگاه ها قابلیت کار در سطوح هموار و ناهموار را دارند، که باعث می شود استفاده از آنها در محیط بیرون و در پروژه های نیمه ساخته مناسب باشد. وقتی از یک بالابر مفصلی یا تلسکوپی در پروژه های ساخت و ساز استفاده می شود باید این نکته را در نظر داشت که اپراتور دستگاه حتماً نحوه کار کردن با آن را بداند و اطلاعات مربوط به ایمنی دستگاه را مطالعه کرده باشد تا از وقوع سوانحی مثل برخورد با موانع بالاسری مثل سیم های برق جلوگیری کند.

بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی یکی از انواع بالابر می باشد که با توجه به داشتن مکانیزم هیدرولیکی در حرکت دارای ضریب امنیتی بالایی بوده و یکی از پر فروش ترین انواع بالابر در دنیا می باشد. در بالابرهای هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک استفاده می شود، بالابر هیدرولیک را برای انتقال قدرت از جریان سیال پر فشار در لوله ها استفاده می کند. علت طراحی ساده سیستم بالابر هیدرولیک ، استفاده کم از اجزای محرک است که همین طراحی ساده باعث افزایش راندمان بالابر شده است. از مزیت های استفاده بالابر های هیدرولیکی می توان به به صرفه بودن از نظر هزینه، درصد خرابی پایین قطعات و اشغال کم فضا، نیاز نداشتن به ساخت موتور خانه اشاره کرد. انواع بالابر هیدرولیک شامل: بالابر هیدرولیکی ویلچر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی، بالابر مغازه ، بالابر فروشگاه ، بالابر خانگی ، بالابر هیدرولیکی انبار اشاره کرد. از بالابر هیدرولیک نه تنها برای جابه جایی وسیله ها بلکه برای جابه جایی افراد در مراکز صنعتی و فروشگاها و مغازه ها حتی در منزل نیز استفاده می شود.

نحوه کار بالابر هیدرولیکی

نحوه کار بالابر به این شیوه است که با روشن شدن موتور، بالابر به سمت بالا حرکت می کند اما در صورتی که شیر برقی روشن شود بالابر به سمت پایین حرکت می کند. زمانی که بالابر به سمت بالا حرکت می کند موتور شروع به چرخش می کند و پمپ هیدرولیک را به چرخش در می آورد و روغن داخل مخزن را به سمت جک هیدرولیک انتقال می دهد تا پمپاژ صورت گیرد در این لحظه است که بالابر شروع به حرکت می کند و به سمت بالا می رود و زمانی که بالابر به سمت پایین حرکت می کند، در صورتی که برق وارد بالابر شود، شیر برقی اجازه تخلیه روغن را به تانک می دهد. دلیل انعطاف پذیر بودن بالابر هیدرولیک استفاده از شلنگ های قابل انعطاف است.

کاربردهای بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی به دو دسته کلی تقسیم می شوند، بالابر های نفر بر و بالابرهای باربر. بالابر هیدرولیکی در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد.
✔️ برای حمل کالاها و بارها در فروشگاه ها مناسب است
✔️ به حداقل فضا ناز دارد، عمق چاله و اورهد
✔️ برای حمل نفر در منازل مناسب است
✔️ با برق تک فاز و ۳ فاز اجرا می شود
✔️ میزان تخریب بسیار کم
✔️ سرویس و نگهداری در حد کم
✔️ قیمت پایین تعمیرات

دلایل برتری بالابر هیدرولیک به نسبت دیگر بالابر ها

✔️ انعطاف پذیری بالا
✔️ امنیت بالا و ضریب اطمینان
✔️ در حین انتقال قابلیت افزایش نیرو و قدرت
✔️ امنیت بالا
✔️ طراحی ساده
✔️ دقت کنترل
✔️ نصب راحت بالابر هیدرولیک
✔️ قیمت مناسب
✔️بالابر هیدرولیک در کمترین زمان ساخته و راه اندازی می شود.

 

فروش بالابر هیدرولیکی در تهران
شرکت بالابر سپندار با بیش از چندین سال سابقه در زمینه ، نصب و راه اندازی و فروش انواع بالابر در تهران یکی از معتبر ترین مراکز در این زمینه است. هدف این شرکت جلب رضایت مشتریان است، شما می توانید برای ارتباط با این شرکت از طریق شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات لازم در زمینه نصب و راه اندازی بالابر به دست آورید.

شماره تماس :

۰۹۲۱۳۲۱۴۹۲۹

۰۹۱۲۷۲۱۴۹۲۹

۰۲۱۵۶۳۹۲۴۱۲

به مدیریت:محمدرضا صدرائی

 

 

 

 

 

 

درحال نصب آسانسور یک تنی
شرکت توسعه فولاد گل گهر سیرجان

 

 

تست بارگیری رمپ ده تنی هم سطح ساز تریلر واقع در شرکت نیکران موتور پاسارگاد

 

 

تست بارگیری رمپ ده تنی هم سطح ساز تریلر واقع در شرکت نیکران موتور پاسارگاد 

 

 

مراحل پایانی مونتاژ رمپ بارگیری ده تنی شرکت نیکران موتور پاسارگاد

 

پروژه بعدی
بالابر باری با کفی بیست متر مربعی ۴x5 متر ۲۰۰۰kg

شرکت نیکران موتور پاسارگاد محل پروژه بعدی
جهت بارگیری موتورسیکلت های BENELLI
ارسالی به نمایندگی های کشور

 

 

?در روابط بازرگانی و خرید و فروش،  گارانتی تعهدی است که فروشنده در مقابل محصول یا خدماتی ارائه می کند، و معمولا متعهد می شود در صورت برآورده نشدن ادعای خود، حاضر به تعمیر یا تعویض کالا خواهد شد.
?نقض عهد زمانی اتفاق می افتد که این تعهد اجرا نشود، یعنی محصول آن اشکالی داشته باشد و یا مطابق میل یا انتظار خریدار نباشد.
در معاملات تجاری و قانونی، گارانتی ضمانتی است که یکی از طرفین قرارداد به دیگری می دهد که در برخی موارد و شرایط حقیقت دارد و اتفاق می افتد؛ طرف دیگر قرارداد می تواند به آن تکیه کرده و اگر مواردی بر خلاف آن اتفاق افتاد و یا مشکلی به وجود آمد، یکی از موارد را به عنوان چاره اتخاذ کند.

????????????????????????

 

????????????????????????

 

????????????????????????

 

 

 

 

 

 

نصب آسانسور در تهران ,  تعمیرات انواع آسانسور ,  تجهیزات آسانسور ,  تولید آسانسور  ,  اجرا و راه اندازی بالابر سپندار صدرائی در تهران , نصب و تعمیر بالابر و نفربر در تهران , سرویس و نگهداری انواع آسانسور و بالابر در  شهرک صنعتی رباط کریم تهران , کابین آسانسور فلزی ,  کابین آسانسور شیشه ای , کابین آسانسور استیل ,