Address & Contact

Our Address

اصفهان ، برازنده ، آل بویه ، کوچه گلسرخ ، بن بست گلسرخ

اجرا و نصب شومینه ساحل 

? ارائه خدمات نصب و اجرای شومینه و باربیکیو?

? سرویس ، راه اندازی و نصب انواع شومینه?

? نصب شومینه سنگی، نصب شومینه گازی، شومینه برقی، شومینه هیزمی، شومینه گازی، شومینه دیواری، شومینه آجری، شومینه گازی دیواری، شومینه کلاسیک، شومینه گازی مدرن و باربیکیو آجری

? استفاده از قطعات اصلی مورد نیاز برای نصب شومینه

? انواع شومینه ?

? شومینه گازی

شومینه های گازی، قابلیت نصب در جاهای مختلف را دارند و همانطور که از نامشان مشخص است، باید به گاز وصل شوند یا به عبارت دیگر، برای روشن شدن و تولید گرما به گاز نیاز دارند.

? شومینه سنگی

این نوع شومینه ها، به دلیل اینکه در ساخت آن ها از سنگ استفاده می شود، زیبایی و جذابیت خاصی را به همراه دارند. همچنین امروزه در منازل، کمتر به عنوان منبع تولید گرما مورد استفاده قرار می گیرند و بیشتر بخاطر زیبایی که به همراه دارند، تزیینی ساخته می شوند.

به دلیل تنوع بالایی که در سنگ وجود دارد، تنوع در این مدل از شومینه ها زیاد است. شومینه های سنگی دوام و ماندگاری بالایی دارند و نیاز به تعمیر و بازسازی زود به زود ندارند.

? شومینه برقی

شومینه های برقی،گرمای خود را به وسیله انرژی الکتریکی تولید می کنند و هیچ آلاینده و مواد مضری را در هوا تولید نمی کنند. این شومینه ها، شعله ی واقعی ندارند به همین دلیل، در ساخت آن ها، لامپ های ال ای دی به کار برده می شود.

بازده ی این شومینه ها بالا است و تقریبا تمام انرژی الکتریکی را به انرژی گرمایی تبدیل می کنند به همین دلیل اتلاف انرژی در آن ها بسیار ناچیز می باشد.

? شومینه آجری

شومینه های آجری از دیرباز مورد توجه انسان ها بوده است و با گذشت زمان در نحوه ی کار کرد آن ها، تغییراتی ایجاد شده است.

یکی از مدل های شومینه ی آجری، سبک خیابان است. با توجه به نامش، معمولا در خیابان مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال، معمولا کباب پزها برای پختن کباب از این شومینه استفاده می کنند.

? شومینه دیواری

شومینه های دیواری می توانند انتخاب خوبی برای منازل کوچک باشند. زیرا بر روی دیوار یا داخل آن قابل نصب هستند. این نوع شومینه ها علاوه براینکه گرمای خوبی را تولید می کنند، جنبه ی تزیینی نیز دارند و باعث زیباترشدن، منزلتان می شود.

? شومینه هیزمی

اگر از دسته افرادی هستید که استفاده از وسایل طبیعی، در منزلتان علاقه دارید، می توانید از شومینه هیزمی استفاده کنید. شومینه هیزمی قدمتی طولانی دارند و از زمان های گذشته مورد توجه و استفاده ی انسان ها قرار گرفته اند. باتوجه به اینکه سوخت مورد نیاز این شومینه ها از چوب است، فضای دل انگیزی را برای انسان ایجاد می کنند.

با توجه به اینکه این شومینه ها به وسیله چوب گرما تولید می کنند. باید همیشه در منزلتان، چوب کافی وجود داشته باشد تا در صورت سوختن و تمام شدن چوب شومینه، دچار مشکل نشوید. شومینه های هیزمی مراقبت و توجه زیادی لازم دارند. زیرا به صورت دستی، میزان حرارت و گرمای آن ها کنترل می شود و کم و زیاد شدن شعله، به میزان چوبی که در آن قرار می دهید، بستگی دارد.

? نصب شومینه را به متخصصش بسپار? 

⚠️ در هنگام استفاده از شومینه به نکات زیر توجه کنید:⚠️

? شومینه باید یک شیر جداگانه و یک ترموکوپل داشته باشد، تا از خطر نشتی گاز جلوگیری کند.

? قبل از روشن نمودن شومینه، سالم بودن دودکش و کلاهک آن را چک کنید. همچنین گاهی اوقات ممکن است کلاهک دودکش به وسیله ی لانه ی پرندگان پوشانده شود که باید حتما چک شود. در غیر این صورت خطراتی را به دنبال دارد.

? جهت جلوگیری از ورود گازهای سمی و خطرناک به داخل فضای اتاق، شومینه باید در موازات دودکش نصب شود.

? به رنگ شعله ی شومینه توجه کنید. زیرا تغییر رنگ شعله، به رنگ زرد خطرناک است و نشان دهنده تولید گاز مونوکسید کربن است.

? شیر گاز شومینه باید خارج از شومینه قرار داشته باشد تا در موقع ضروری به اسانی به آن دسترسی داشته و از روی دادن اتفاقات خطرناک جلوگیری کرد.

? شومینه های برقی و الکی، بازدهی بالایی دارند و اتلاف انرژی در آن ها پایین است.

?????????????

? باربیکیو و منقل

? از اینها که بگذریم به باربیکیو، منقل و کباب پز می رسیم که در گوشه ای از تراس یا حیاط و یا حتی روی پشت بام (روف گاردن) با آن دست به هنرنمایی زده و با مدلهای گازی یا زغالی که موجود می باشد، دست به طبخ کباب زده و کباب های لذیذ و خوبی را پخت و با عزیزانتان در فضای باز یا خانه میل نمایید و شما را پخت به روش سنتی و یا کثیف شدن زمین راحت نموده و با توجه به متحرک بودن آن در هرکجای محیط که بخواهید از آن استفاده نمایید. بعضی از باربیکیو ها دارای میز تاشو، کمد و کابینت و پلوپز و سرخ کن هستند که می تواند انتخاب ایده آلی برای خرید یک باربیکیو باشد.

⛲️⛲️⛲️⛲️⛲️⛲️⛲️⛲️⛲️

⛲️ آبنما

یکی از قدیمی ترین اجزاء معماری ایران می باشد، قدیم آبنما تنها درون باغ ها و کاخ ها و میادین شهر استفاده می شد ولی امروزه و با ساخت آبنماها با اندازه و ابعاد مختلف این عنصر زیبای معماری منظر به درون خانه ها و آپارتمانها نیز راه پیدا کرده است.

⛲️ امروزه ابنما داخل لابی آپارتمانها، رستورانها، هتل ها، ادارات و حتی درون منزل می توان مشاهده کرد که به زیبایی این مکان ها جلوه ای خاص بخشیده است.

⛲️ ابنما از گذشته با فرهنگ ایران عجین شده است شاید همین مسئله به این دلیل است که ایران کشور خشکیست و همیشه انسانها به طرف آب جذب می شوند. همواره آب نشانه ای از پاکیزگی، روشنایی و آرامش دهنده روح و روان انسان است، گذشته از ظاهر آب صدای آن هم روح آدمی را جلا می دهد و این مسئله ای است که ما در زندگی ماشینی امروز بسیار به آن احتیاج داریم.

⛲️ آبنماها دارای انواع، اشکال و اندازه های مختلفی هستند که متناسب با محل نصب و نوع استفاده طراحی می شوند. زمانی که صحبت از اب نما می شود اولین چیزی که به ذهن ما خطور می کند فواره ها هستند چون قدیمی ترین و پر کاربرد ترین نوع آبنما می باشند.

⛲️ نوع دیگر آب نما آبشار و جوی بار می باشد، این نوع آبنما جذابیت خاصی برای مردم دارد زیرا برای آنها طبیعت را تداعی می کند. نوع دیگر آبنماهای مدرن هستند که آب را به صورت دیواره ای از بالا به پایین روانه می کنند که امروزه این نوع آب نما ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

⛲️ ما مفتخریم که با کادری مجرب و آموزش دیده، با ارایه مشاوره در خصوص طراحی انواع آبنما و ساخت آن، در اجرای پروژه همراه شما باشیم.⛲️

مدیریت : آقای طاهری

 

 

ساخت شومینه ,طریقه نصب شومینه دیواری , شومینه زمینی , اجرا شومینه , ساخت شومینه تزیینی , شومینه های برقی مدرن و کلاسیک , شومینه ,