کناف و دکوراسیون خانی نژاد

✨ طراحی ، مشاوره ، پیمانکاری و اجرای درای وال ، سقف کاذب و انواع کناف و دکوراسیون داخلی

✨ طراحی ، مشاوره و اجرای انواع سقف کشسان ، نورپردازی ، تایل های pvc و 60*60 ، تی وی ست ، پارتیشن و …

✨ طراحی ، مشاوره و اجرای انواع درای وال ، دیوارهای جداکننده ، دیوارهای پوششی ، پوشش های مقاوم در برابر آتش و …

💫مجموعه مبین دکور با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در زمینه دکوراسیون و ساخت و سازهای خشک و کناف با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه و به روزترین طرح‌ها و مدل ها، آماده ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان می‌باشد💫

آماده همکاری با اماکن تجاری ، اداری ، مسکونی و …

✳️درای وال یا همان دیوار خشک کناف 

سیستم ساخت و ساز خشک به ساختار های مقاوم در برابر زلزله ای گفته می شود که سبک بوده و از ترکیب پنل های گچی یا سیمانی که در اصطلاح عامیانه به آنها کناف گفته می شود به همراه پروفیل های سبک فولاد ی گالوانیزه ساخته می شود . با ترکیب این دو عنصر چهار ساختار حاصل می شود که عبارت اند از :

🔻 دیوار جدا کننده

🔻 سقف کاذب

🔻 دیوارهای پوششی

🔻 و پوشش های مقاوم در برابر آتش

✳️ مزایای استفاده از دیوار خشک کناف 

🔹🔸 اگر بخواهیم مقایسه ای بین دیوارهای کاذب با دیوارهایی که با مصالحی مانند اجر یا بتون درست می شوند داشته باشیم به چند اختلاف بر خورد می کنیم. اول اینکه دیوارهای کاذب نسبت به این درای وال کناف حدودا 15 درصد سبک تر هستند که باعث می شوند در نهایت ساختمان نیز سبک تر شده و در نتیجه مقاومت به زلزله افزایش یابد . هم چنین در صورت تخریب ساختمان با توجه به سبک بودن کناف خطر جانی برای ساکنین به طرز قابل توجهی کاهش می یابد .

🔹🔸 دومین تفاوت نحوه اتصال انعطاف پذیر پانل ها به پروفیل ها باعث کاهش نیروی زلزله می شود . بدین گونه که استاد ها در داخل رانر های جای بیشتری برای بازی کردن دارند و به هم پیچ یا پرچ نمی شوند در صورتی که پانل ها به هر دوی آنها پیچ شده و سازه یکپارچه ای در نهایت به وجود می آید .

🔹🔸 هم چنین سبک بودن مصالح کناف باعث می شود تا حمل آنها توسط کارگران راحت تر بوده و سرعت انجام پروژه بالاتر برود و هم چنین در مسافت های طولانی نیز با توجه به بسته بندی مناسب آسیبی به کناف ها وارد نشود .

🔹🔸 تفاوت سوم یا به عبارت دیگر مزیت سوم دسترسی آسان به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی می باشد . بدین ترتیب در صورت آسیب دیدن لوله ها به سرعت و راحتی می توان قسمت آسیب دیده را تعویض و تعمیر کرد که باعث افزایش عمر ساختمان می شود .

مدیریت : آقای خانی نژاد
09127940657
09386369490
02832565622

 

 

 

 

درای وال , اجرای دیوار درای وال , دیتیل درای وال , طراحی دکوراسیون داخلی , رشته طراحی دکوراسیون داخلی , درآمد شغل طراحی دکوراسیون داخلی , تیم طراحی دکوراسیون داخلی , نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی , مراحل طراحی دکوراسیون داخلی , بازسازی و طراحی داخلی , دکوراسیون داخلی پذیرایی , سقف‌‌‌های کشسان , کفپوش آپوکسی , کناف , سقف کاذب , نورپردازی , تی وی ست , پارتیشن,