استاد حسن امامی مربی ممتاز فدراسیون ورزش های رزمی 

دارای فعالیت های ورزشی فرهنگی

استاد حسن امامی بازرس سابق هیأت ووشو و رزمی اسلامشهر 
عضو کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور اسلامشهر 
مدیر سابق پایگاه ووشو اسلامشهر

✨استاد حسن امامی بازرس اتحادیه پوشاک اسلامشهر منصوب شد✨

 

🌀استاد حسن امامی کارشناس تربیت بدنی علوم ورزشی و سرپرست تیم رزمی و تشریفات مقاومت سیاه پوشان اسلامشهر🌀

 

بازدید استاد حسن امامی بازرس اتحادیه کیف و کفش اسلامشهر شهر از نمایشگاه بین المللی کیف و کفش قم

 

 

 

 

 

 

 

 

تبریک ویدئویی به رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر توسط حسن امامی سرپرست تیم رزمی و مقاومت تشریفات اسلامشهر
جناب دکتر مهدی سلیمی انتخاب بجا و شایسته شمارا بعنوان رئیس هیئت کشتی اسلامشهر از طرف اداره ورزش و جوانان اسلامشهر تبریک عرض می نماییم.بنده از جناب دکتر صالحی مسئول اداره جوانان ورزش اسلامشهر بخاطر انتخاب درست تقدیر وتشکر میکنم و امیدوارم تیم کشتی اسلامشهر در ۱۴۰۲ با افتخارات بیشتر در اسلامشهر و در قسمت قهرمانان بدرخشند .🏆🥇

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال هشت نیسان بار برای زلزله زدگان خوی توسط استاد حسن امامی از اتحادیه اسلامشهر بازرس اتحادیه کیف و کفش اسلامشهر

 

https://www.instagram.com/omid__zarenejad/

 

 

استاد حسن امامی مربی ممتاز فدراسیون ورزش های رزمی و دبیر حزب همت اسلامشهر

 

استادحسن امامی برندکالاوتولیدکننده های داخلی وحمایت ازکالادرداخل کشور
جناب حسن امامی بازرس اتحادیه کیف کفش اسلامشهر منسوب شد

 

استاد حسن امامی بازرس اتحادیه پوشاک اسلامشهر منصوب شد

حسن امامی سرپرست تیم رزمی مقاومت پسران و دختران خورشید اسلامشهر بازرس ویژه افتخاری طلا جواهر ساعت و لوستر خودرو املاک اسلامشهر عضو کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تهران دانشجوی تربیت بدنی اسلامشهر
عضو کارگروه استعداد یانی رزمی از ریاست محترم اداره ورزش و جوانان اسلامشهر بازرس سابق هیئت رزمی و ووشو اسلامشهر عضو هیئت رئیسه ووشو اسلامشهر ۳دور قهرمان جهان ۴دور قهرمان کشور با بیش از ۱۲۳بار شرکت در مسابقات مختلف در کشور اولین نجبه ورزشی در برند کردن ورزشکاران در تولید محصولات مختلف مدیر املاک خونه به خونه در اسلامشهر شهرک واوان
عضو رسمی اتحادیه املاک اسلامشهر

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

 

 

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

حسن امامی رئیس گروه کیک بوکسینگ شهرستان اسلامشهر و سرپرست تیم رزمی مقاومت:
صنایع اسلامشهر باید پای کار حمایت از ورزشکاران بیایند

حسن امامی اسلامشهر و سرپرست تیم رزمی مقاومت با ابراز اینکه همه گیری ورزش حرفه ای و قهرمانی در میان مردم نیازمند حمایت های همه جانبه مسئولان امر است و بدون حمایت و پشتیبانی، این ورزش نه تنها رشدی نمی كند بلكه همه استعداد ها نیز در آغاز راه ناكام مانده و در نطفه خفه می شوند، گفت: هر چند شركتهای خصوصی در ابتدای راه حمایت های چشمگیری از رشته های مختلف ورزشی انجام می دهند؛ اما در پی آن خود تیم های ورزشی هستند كه باقدرت گرفتن حرفه ای با حضور در لیگ های مختلف داخلی و خارجی به منبع درآمد برای صاحبانشان تبدیل می شوند و به این ترتیب ورزش در این كشورها یك صنعت سودآور است.

 

حسن امامی با خاطر نشان شدن اینکه تیم گردانی در ایران از رویه فوق به دوراست و آحاد جامعه انتظار دارند كه دولت در همه رشته های ورزشی سرمایه گذاری كند و از نقش شركت های صنعتی كه در نزدیكی آن ها فعالیت می كنند، غافل هستند، افزود: حمایت از ورزش علاوه بر اینكه موجب توسعه نشاط و شادابی می‌شود، ابزار تبلیغاتی قدرتمندی برای صنایع به شمار می‌رود، كه پرداختن به این اصل مهم موجب پیوند اقتصاد صنایع و ورزش می شود.

وی با یادآوری اینکه واحدهای صنعتی در اسلامشهر هیچ رابطه ای با ورزش حرفه ای ندارد، ادامه داد: گاهی برخی از این صنایع با وجود اعتبارات به نسبت خوبی كه برای فعالیت‌های ورزشی زیرمجموعه خود در اختیار دارند، هنوز نتوانسته‌اند مدیریت خوبی بر این اعتبارات داشته باشند و زمینه شكوفایی ورزش را فراهم كنند.

حسن امامی رئیس گروه نیوفایت کیک بوکسینگ شهرستان اسلامشهر و سرپرست تیم رزمی مقاومت، ورزش را یك نیاز زندگی مدرن عنوان كرد و گفـت: بخش دولتی، شهرداری ها، مردم و صنایع در گسترش ورزش و فراهم كردن زیر ساختهای این مهم وظیفه دارند كه در این راستا نقش كارخانجات در حمایت از ورزش حرفه ای قابل انكار نیست، زیرا دولت به تنهایی قادر به انجام همه امور نیست و از سویی صنایع نیز باید به مسوولیت اجتماعی خود عمل كنند.
امامی نقش ورزش حرفه ای در احساسات ملی را یادآور شد و ادامه داد: حمایت فعالان اقتصادی به خصوص صنایع از ورزش اسلامشهر چندان چشمگیر نیست و آنها مسئولیت اجتماعی خود را انجام نمی دهند و هیچ كسی هم از آنها در این خصوص توضیحی نمی خواهد.

وی افزود: در تمام دنیا ورزش حرفه ای متكی به حمایت بخش های خصوصی و صنایع است اما در ایران این مهم به گونه دیگری است و همه ورزشكاران اعم از حرفه ای و غیر حرفه ای متكی به حمایت های دولت هستند.

این قهرمان ارزنده نقش اسپانسر در توسعه ورزش را مهم ارزیابی كرد وگفت: باید فعالان اقتصادی به میدان بیایند و فكر نكنند كه كمكی كه آنها می كنند به مردم و یا دولت است زیرا صنایع با حمایت از ورزش سلامت جسمی و روحی مردم را ارتقاء می دهند كه این مهم نیز كمك بزرگی به بهبود شرایط تولید می كند و بهره وری جامعه و در نهایت صنایع را بالا می رود.

حسن امامی ادامه داد: فرهنگ حمایت صنایع از ورزش در اسلامشهر بسیار ضعیف است و تا كنون نیز هیچ مسئولی سعی در نهادینه كردن این مهم نكرده است در صورتی كه صنایع به واسطه فعالیت اقتصادی و ایجاد آلایندگی در نقاط مختلف وظیفه اجتماعی بر عهده دارند و باید بدون درخواست مردم و یا مسئولان، خود جوش از ورزش همگانی و حرفه ای حمایت كنند.

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

از سال های دورتا امروز، چند قشر و دسته از مردم در کنار یکدیگر به زندگی می پرداختند و با ارتباطی زنجیروار جوامع را تشکیل می دادند.جوامعی که نیازهای مشخصی داشتند و با تشکیل حکومت ها به اداره جامعه و رفع نیازهای اقشار آن می پرداختند. این چرخه نیاز و رفع نیاز از ابتدای تمدن به شکلی کنترل شده در گردش بود تا اینکه با ورود و گسترش شبکه های اجتماعی،شکلی نو از نگرش و شیوه زندگی به میان اقشار جامعه راه یافت.این شیوع به قدری متحول کننده بود که با سرعتی سرسام آور به ایجاد تغییردراقشار جامعه پرداخت.دامنه این تغییرات تا آنجا گسترش داشت که اقشار جوامع نیز پوست انداخته و گاها هر قشر به دسته هایی دارای ایده های متفاوت تبدیل شد.

چرخه ای که تا پیش از این با روندی مشخص تعادل میان نیازها و رفع آنها را در جوامع حفظ می کرد، امروزه با چرخشی توقف ناپذیر، می رود تاهر جامعه سنتی را عاجز از برآوردن نیازهای خود سازد. آنچه که امروز با آن رو برو هستیم،جامعه ای است متشکل از بیشمار حلقه.حلقه هایی که تنها راه به هم وصل شدنشان شناخت آنها و نیازهایشان است. و تنها در اینصورت است که می توان انسجام جامعه را هرچه بیش از پیش بالا برد.

استاد حسن امامی

 

بی شک،شهرستان عزیز ما،اسلامشهر همیشه پیشرو نیز،نه تنها خارج از این قائده نبوده که با داشتن شرایط ویژه متعدد همچون؛ پرجمعیت ترین شهر کشور که مرکز استان نیست،پر ترددترین مسیر ورودی به پایتخت کشور،یکی از مهمترین مناطق در کشور است و لازمه مدیریت صحیح و سکّان داری این کشتی رو به مقصد پیشرفت و ترقی،شناخت و پذیرفتن اقشار گوناگون ساکن در آن،شناسایی نیازهایشان و البته رفع آنها به بهترین شکل ممکن است. با تمام این اوصاف، آنچه که تا به امروز بر شهر ما گذشته،نه اینکه حاصل مدیریت نادرست باشد،کافی نبوده و تمام اقداماتی که از سوی مدیران شهری صورت گرفته هم نتوانسته بخش کوچکی از نیازهای مردم عزیز و همشهریان ارجمند اسلامشهر را پاسخگو باشد.

اگر پای صحبت هر کدام از همشهریان گرامی در هر قشر و صنفی که بنشینید،موارد بسایر زیادی از این معایب شهری را نام خواهند برد که هرکدامشان حکم واجب الاجرایی است که با برنامه ریزی و مدیریت صحیح،میبایست در راستای رفع و اجرای آنها گام برداشت.

به عنوان مثال، اینکه شهری با این سطح از تردد،هنوزهیچگونه هتل و یا حتی مهمانسرایی ندارد و مسافرانش مجبورند شب را در گوشه و کنار خیابان ها سر کنند و یا شهرهای مجاور بروند! یا از منظر دیگر؛شهری با این آمار از سکنه،هیچ تفرجگاه و یا شهربازی دائم و سرپوشیده درخوری برای شهروندان ندارد و متاسفانه،همشهریان عزیز ما،حتی برای گذران یک آخر هفته،ناچارند به شهرهای مجاور عزیمت کنند و متقبل صرف هزینه ها و وقت و انرژی بسیار زیادی برای گذراندن تنها چند ساعت از تعطیلاتشان در کنار خانواده شوند.

و یا در نمونه ای دیگر از ضعف ها و ناکارآمدی های موجود در سطح شهر اینکه با وجود تمرکز بازار بر روی خیابان امام حسین (باغ فیض) و با وجود نیاز شدید کسبه،اهالی و مشتریان این بازار به پارکینگی مناسب و درخور،هیچگونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و حتی این نیاز ابتدایی شهری نیز برآورده نشده است.

 

 

 

پهیاهوی بسیار برای هیچ!

هیچ ایرادی ندارد که جامعه ای لبریز باشد از افراد نوع دوست و دلسوز. کسی ناراحت نمی شود اگر هر بار که از در خانه اش بیرون می زند ببیند که در اطراف و کنارش، همه و همه در حال سبقت از یکدیگرند برای خدمت و کمک به دیگران. این آرزوی محال،هرچند دور از ذهن و حتی خنده دار به نظر می رسد اما در ایامی که عموما هر چهارسال یکبار تکرار می شود، شاهد چنین صحنه هایی هستیم! البته نه از نوع واقعی و دلچسبش که از گونه تصنعی و زجرآور آن. این تلاش های دوره ای برای ورود به عرصه خدمتگزاری به مردم،از جانب برخی کاندیداهای شرکت در انتخابات شوراها آنقدر شدت و حدت می گیرند که نه تنها کسی را جذب به بهره بردن نمی کنند بلکه موجب می شوند مردم را از هرچه کرسی خدمت و خدمتگزار است بیزار شوند.

در کارزار انتخابات و داغیِ هر چه بیش از پیشِ داغ هایی که کاندیداها بر دل و دماغ و اقصی نقاط تن و جان یکدیگر می نهند، چه زود فراموش می شود ارزش واقعی و هدف غائی این انتخابات که آن هم چیزی نیست جز اتحاد و یکدستی مردم و حکومت. شوربختانه برخی از کاندیداها فراموش میکنند قرار است در چه جایگاهی قرار بگیرند و برای تصاحب این کرسی با مقاصد و اهداف واهی، چه کارها که از برخی سر نمی زند. اینجاست که باید از ایشان پرسید؛ ورود به شوراها، به چه قیمتی؟

آیا تصاحب اموال،آن هم با وجود سرمایه های کلانی که شما دارید،آیا در اختیار گرفتن قدرت آن هم با وجود عدم نیازی که به آن دارید ارزش آن را دارد که سکان هدایت کشتی سرنوشت و زندگی شهروندان مظلوم را در دست بگیرید و با بی مسئولیتی و طمع،آن را به سوی مقصد امیال شخصی و اهداف پوچ و هیچتان هدایت کنید؟ بی آنکه توجهی داشته باشید که آینده پیر و جوان و زن و مرد این شهر، در دست شما و تصمیماتتان خواهد بود.

چقدر خوب میشد اگر بیش و پیش از تأئید صلاحیت های مرسوم و معمول پیش از انتخابات، صلاحیت برخی کاندیداهای فرصت طلب و سودجو نیز در این زمینه بررسی میشد که آیا ذره ای احساس مسئولیت پذیری و حس نوع دوستی و انسانیت در وجودشان هست؟ آیا لحظه ای میتوانند به دور از شعارها و ظاهرسازی ها، احوال و زندگی شهروندان متوسط و سطح پایین جامعه را درک کنند؟احوالات و نیازهایشان را؟ آیا قادرند خود را به جای جوانانی تصور کنند که چشم امیدشان به رویکردهای مدیریت شهری و تصمیمات سازنده شورای شهر است بلکه گوشه ای دردهای همیشگی شان را درمانی باشد؟

شاید این معیارها در گزینه های رد یا تأئید صلاحیت داوطلبان شرکت در انتخابات نباشد اما آیا ایشان،خود نمی توانند چنین رویارویی با وجدان و اخلاقیات خود داشته باشند تا پیش از ورود به عرصه انتخابات، دست کم تکلیفشان را با آنچه از جان شهر و شهروندان می خواهند روشن کنند.

 

طبل تو خالی ورزشی های شورا

مگر نه این است که وقتی فردی داوطلب شرکت در انتخابات شورای شهر می شود،با هزار انگیزه و طرح و برنامه به میدان رفته تا نماینده اقشار و مردمی باشد که به او رأی اعتماد داده اند و امین خود دانسته اند برای آنکه در جمع اعضای شورای شهر حضور پیدا کرده و تلاش کند برای رفع مشکلات شان؟

پس چطور ممکن است که در شهری با پیشینه و روحیه ورزشی اسلامشهر، از 9 نفر عضو شورای شهر، 4 نفر از اصحاب ورزش باشند و با رأی و حمایت مردم و علی الخصوص ورزشکاران اسلامشهری وارد شورا شوند اما به محض ورود به شورا و نشستن پشت کرسی مورد نظرشان، ورزش و ورزشکاران را به کل فراموش کنند و هیچ اقدامی برای ایجاد تحول و رفع مشکلات ورزش اسلامشهر انجام ندهند؟!

شاید و قطعا هم که اگر اینچنین حرفهایی به گوششان برسد،جامه بدرند و در دفاع از فعالیت ها و کارنامه شان اشاره کنند به چند دورهمی خبری و نمادین با ورزشکاران که اسم سنگین قدردانی و تجلیل از ورزشکاران رویش گذاشته اند و با رد و بدل کردن و انتشار چند عکس و لوح و قاب، مدعی آن بشوند که به ورزش و ورزشکار اسلامشهر رسیده و توجه کرده اند. اما نه! به هیچ وجه اینچنین نیست و شاهد این حرف ها تمام قدم هایی ست که این شورا و اعضایش برای ورزشکاران اسلاشمهر برنداشته اند.

استاد حسن امامی

صحبت از اینکه در چه زمینه های گوناگونی چه کوتاهی ها و بی تدبیری ها از شورای شهر سر زده به میان نمی آوریم. اینجا صحبت از ورزش است و چشم های ورزشکارانی که به در ماند تا شاید دفتر بخت ورزش اسلامشهر به دست اعضای ورزشی شورای شهر ورقی بخورد. اما این انتظارها هرگز برآورده نشد و بذر ورزشی شورای اسلامشهر به بار ننشست. از نمونه کم کاری ها و عدم توجه شورای شهر به مقوله ورزش و ورزشکاران اسلامشهر کافی ست چند مثالی آورده شود تا همه به خوبی درک کنند که از شعار تا عمل، چه فاصله دردناکی ست.

در طول مدت فعالیت شورای شهر مذکور، هیچ اقدام و فعالیتی برای ارائه سرویس به مربیان ورزشی اسلامشهری صورت نگرفت. این در حالی است که مربیان اسلامشهری حتی برای استفاده از سرویس های خدمات ورزشی هم بن تخفیف و شرایط ویژه ای ندارند. هیچ سایت و فضایی برای معرفی مربیان راه اندازی نشده و ورزشکاران به سختی میتوانند با مربیان آشنایی پیدا کرده و مربی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

مورد بعدی اینکه هیچ اقدامی برای قرار گرفتن مربیان ورزشی در هیچ یک از لیست های تخفیف بیمه صورت نگرفته. نه تنها هیچ بیلبورد شهری برای تبلیغ فعالیتهای مربیان ورزشی لحاظ نشده که حتی در مواردی، دیوارنویسی ها و تبلیغات زیبایی که مربیان بر دیوارنمای ساختمان ها انجام داده اند هم توسط مسئولان از بین رفته و بدون هماهنگی، پاک شده! این اتفاق نشان می دهد که برای مسئولان اسلامشهری، بیلبوردهای تبلیغاتی فروشگاهی و تجاری و امثال آن بسیار جالب و جذاب تر اند از بیلبوردهای تبلیغ و و رواج سلامت و ورزش در میان جوانان. چرا که اگر اینطور نبود، چنین وقیحانه به از بین بردن بیلبوردی که اشاره شد اقدام نمی کردند.

از نقاط ضعف دیگر اینکه با توجه به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در اسلامشهر، هیچ خوابگاهی جهت اسکان شرکت کنندگان از سایر شهرهای کشور احداث نگردیده و همین موضوع باعث سرگردانی شرکت کنندگان و ضعف و اختلال در رقابت ها می گردد. با وجود فعالیت مستمر و حرفه ای بخش های مختلف ورزشی در اسلامشهر هیچ ساختمان و مجموعه ای جهت استقرار دفاتر مخصوص رشته های ورزشی در اسلامشهر تخصیص داده نشده.

کوتاهی های گوناگون در حوزه ورزش تا آنجا ریشه دار شده که در نتیجه تغییر نکردن کرسی های ورزشی مربوطه و حتی فرصت ندادن به ورزشکاران جدید جهت ورود به میدان های رقابات ملی و بین المللی، روز به روز از شوق و انگیزه مربیان و ورزشکاران اسلامشهری کاسته می شود. و اگر به همین شیوه پیش برود، دیری نخواهد گذشت که اسلامشهر، این شهر پرچمدار ورزش، باید با ورزش و ورزشکاران خداحافظی کند. به امید اقداماتی شایسته و پیشگیری از رسیدن چنین روز

 

اهدای تندیس سازمان جهانی SFC توسط استاندار اربیل?? عراق به استاد حسن امامی
تقدیر و تشکر از ریاست سازمان جهانی SFC گرند مستر حجت صالحی

 

 

 

 

 

 

با سلام تیم مقاومت اسلامشهر شبکه تلوزیونی نسیم با سرپرستی حسن امامی مربی ممتاز و مربیگری استاد مهرداد مهراور❤️ سجاد اسکندری❤️ از تمام بچه های تیم ❤️ تمام مسئولین محترم اسلامشهر🇮🇷 از جمله فرماندار اسلامشهر حسین حبیبی و ریاست محترم اداره ورزش اسلامشهر دکتر پیام نظر و کل اعضای محترم شورا و مخصوصا ریاست محترم شورای شهر دکترمحمدمهدی سلیمی و شهردار دکتر حمیدی امام جمعه محترم اسلامشهرحجت اسلام نوروزی و امام جمعه محترم واوان حجت اسلام حمزه محمدی رئیس پلیس محترم جناب سرهنگ کارخانه و فرمانده سپاه محترم جناب سرهنگ ایلکا و ریاست محترم دادگستری اسلامشهر حجت اسلام عباسی و دادستان محترم و تمام مردم شریف اسلامشهر که همیشه از ورزشکاران اسلامشهر حمایت کرده اند تشکر ویژه از مجموعه کارخانه بزرگ میهن رو داریم
با تقدیر تشکر
اعضای
محترم تیم پسران
و دختران مقاومت
💪🇮🇷اسلامشهر 🇮🇷💪
خورشید 👊🏻

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استاد حسن امامی , مربی ممتاز فدراسیون ورزش های رزمی , فعالیت های ورزشی فرهنگی  , کیک بوکسینگ ,  ووشو ,