استخراج و فرآوری سنگ مرمریت گلدن و اسپایدر طلایی نیسار استون 

⚜️ فروش و صادرات سنگ مرمریت و مشکی و قهوه ای بلک نیسار استون⚜️

⚜️ انواع سنگ‌های مرمریت

چیزی که سنگ‌های مرمریت را خاص می‌کند اشکال داخلی سنگ و رنگ بندی آن است. نوعی از مرمریت دارای زنجیره‌هایی به نام استیلولیت که به شکل نوار قلب درون سنگ دیده می‌شوند.

همچنین مرمریت‌هایی با طیف رنگی سفید تا خاکستری روشن و تیره نیز دیده می‌شود. نوع سفید آن خالص است. مرمریت‌های خاکستری تا مشکی دارای رگه‌هایی از کربن هستند.

مرمریت‌های سبز رنگ به سبب وجود ناخالصی‌هایی از نوع کلریت یا سیلیکات به وجود می‌آیند. رنگ صورتی و قرمز نیز حاصل وجود ذرات هموتیت یا کربنات منگنز است و رنگ زرد و کرمی این سنگ از ماده‌ای بنام لیمونیت میباشد.

از بین سنگ‌های مرمریت با زمینه طوسی می‌توان به سنگ مرمریت پرشین سیلک یا سیلک امپرادور اشاره کرد. از بین سنگ‌های مرمریت با زمینه رنگی قهوه‌ای می‌توان سنگ مرمریت مهکام را نام برد.

از بین سنگ‌های مرمریت با زمینه رنگی کرم می‌توان سنگ مرمریت دهبید شایان و نمین را نام برد. از بین سنگ‌های مرمریت با زمینه رنگی سفید می‌توان سنگ مرمریت سبزوار و کاشمر را نام برد و از بین سنگ‌های مرمریت با زمینه رنگی مشکی می‌توان سنگ مرمریت نجف آباد، سنگ مرمریت گلدن بلک، سنگ مرمریت مشکی دهبید و سنگ مرمریت مشکی بیرجند را نام برد و در نهایت از بین سنگ‌های مرمریت با زمینه رنگی قرمز می‌توان به سنگ مرمریت بوانات، سنگ مرمریت انارک و سنگ مرمریت بجستان اشاره کرد.

⚜️ سنگ مرمریت شایان

سنگ مرمریت شایان، در دسته سنگ‌های مرمریت پر فروش ایرانی قرار گرفته است. این سنگ از نوع آهکی بوده و بیش از ۵۰ درصد آن را کربنات کلیسیم تشکیل می‌دهد. مرمریت شایان با توجه به رنگ کرم و زیبایی که دارد بسیار پرطرفدار و پر مصرف است و در رده سنگ‌های با ارزش صادراتی قرار گرفته و جزو سنگ‌های لوکس و گران قیمت در ایران و جهان به حساب می‌ آید.

⚜️سنگ مرمریت اسپایدر

سنگ مرمریت اسپایدر یا عنکبوتی جزو سنگ‌های مرمریتی است که به رنگ مشکی با رگه‌های طلایی وجود دارد. با توجه به ویژگی‌های سنگ مرمریت، نمی‌توان انتظار داشت که از آن در فضای باز استفاده کرد. اما در دکوراسیون داخلی و بخش‌هایی که رطوبت وجود ندارد؛ می‌توان از آن استفاده کرد.

⚜️ سنگ مرمریت پرطاووسی

یکی از زیباترین سنگ‌های مرمریت ایرانی، سنگ مرمریت پرطاووسی است. رنگ زمینه سنگ، کرمی تیره است و اشکال نامنظم داخلی آن به شکل پرِ طاووس است. مرمریت پرطاووسی بسیار مقاوم است. از این سنگ در نمای داخلی ساختمان استفاده می‌شود. از این سنگ میتوان در سطح کف داخلی ساختمان نیز استفاده کرد.

مدیریت : توکلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیمت سنگ مرمر , قیمت سنگ مرمریت لاشتر , سنگ مرمریت پرطاووسی , قیمت سنگ مرمر سبز , سنگ گلدن بلک ,