Address & Contact

Our Address

تهران، پامنار، جنب مسجد شاه ابادی، پلاک 371

Telephone

ساخت میز صندلی عسلی و جوشکاری کریمی

⚜️ هر سازه ای باید دارای سه ویژگی مهم باشد.اول اینکه سازه بایستی پایدار باشد ، این بدین معنیست که سازه با استفاده از مواد و مصالح با کیفیت و اجرای صحیح دارای استحکام بالایی باشد که از اینرو با استفاده از استیلهای ضد زنگ با آلیاژ 304 و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته همچون دستگاه جوش آرگون و اره نواری و دستگاههای برش cnc و ….. اقدام به طراحی و ساخت انواع سازه های استیل مانند میز و صندلی استیل ، قفسه استیل ، میز عسلی استیل ، ویترین استیل ، میز ناهار خوری استیل ، میز وسط استیل ، کتابخانه استیل و……. کرده است.

خدمات جوش و پرداخت

⚜️ دوم اینکه هر سازه ای باید زیبا باشد که بدین منظور طراحی سازه باید منطقی باشد که به چشم بیننده خوش بیاید.با توجه به معماری روز دنیا اقدام به طراحی سازه های استیل همچون میز و صندلی استیل ، قفسه استیل ، میز عسلی استیل ، ویترین استیل ، میز ناهار خوری استیل ، میز وسط استیل ، کتابخانه استیل و……. کرده است.

⚜️ سوم اینکه هر سازه ای باید کار آمد باشد که این بدین مفهوم است که علاوه بر زیبایی و استحکام باید نیازهای مصرف کننده را نیز فراهم کند که طراحی سازه های استیل همچون میز و صندلی استیل ، ویترین استیل و …….. با استفاده از ابعاد و اندازه های استاندارد و توجه به نیازهای مشتری اقدام به ساخت سازه های استیل برای مشتریان محترم می نماید.

مدیریت :محمدرضا کریمی

09122468956
09214860766

 

میز های جلومبلی استیل

▪️مبل و میز جلوی مبلی استیل طلایی و نقره ای دو وسیله جدانشدنی از هم هستند. در حال حاضر هر کسی که در خانه خود از مبلمان استفاده می نمایند، برای پذیرایی و قرار شیک تر شدن دکوراسیون خانه خود بایستی از یک میز مناسب در میان آنها نیز بهره ببرند. نه فقط برای زیبایی، بلکه این وسیله کاربرد اصلی آن در زمان پذیرایی و یا قرار دادن یک دکوری رو آن در سالن پذیرایی نقش اساسی دارد. در حال حاضر در فضای اینترنت شاهد خلاقیت های بسیاری از این کالا هستیم که هر سازنده ای بسته به میزان خلاقیت و تبحری که در آن دارد، به دنبال طراحی و ساخت یک نمونه خاص و ویژه برای مشتریان خود است.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

میز عسلی استیل

▪️ یکی از محبوب ترین مدل های عسلی، میز عسلی استیل است. عسلی استیل به دلیل اینکه بسیار مستحکم و منعطف است، با هر دیزاین و دکوراسیونی ست شده و جلوه جالبی ایجاد میکند. تمیز شدن ساده، از دست ندادن ظاهر مثل عسلی چوبی، سطح سیقلی، مدل های بسیار گوناگون و … از دیگر مزایای یک میز عسلی استیل می باشد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

میز تلویزیون استیل

▪️ میز تلویزیون یکی از وسایل ضروری برای هر خانه ای است. این محصول علاوه بر اینکه برای قرار دادن تلویزیون طراحی شده، جلوه زیبایی به خانه شما می بخشد. امروزه انواع میز تلویزیون با مدل و رنگ های شیک تولید و در فروشگاه های معتبر عرضه می شود.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

استند طبقاتی استیل

▪️ به هرگونه ابزار و وسیله‌ای که به ارائه بهتر ، سریعتر و جذاب‌تر محتوا ، اطلاعات ، محصول و خدمات شما کمک می‌کند، اطلاق می‌شود. استند در حوزه فروشگاهی از نظر مواد سازنده معمولا شامل استند فلزی , استند پلکسی , استند مفتولی , استند مقوایی , استند کارتن پلاست و استند چوبی است.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

حفاظ درب و پنجره

▪️ از آن جا که در ورودی و پنجره‌ها راه نفوذ سارقین به خانه‌ها هستند، ایجاد مانعی برای دسترسی از این دو مسیر در افزایش امنیت تأثیر زیادی دارد. نصب حفاظ پنجره و درب آکاردئونی ازجمله راهکارهایی است که مانع ورود سارقین خواهد شد.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

نرده پله و بالکن

▪️ این نوع از نرده می تواند نسبت ابعاد، اندازه، طول و عرض سکو تغییر یابد و انتخاب نوع نرده از حساسیت زیادی برخوردار است چراکه تأثیر به سزایی در زیبایی نمای ساختمان دارد. دلیل دیگر اهمیت مدل های نرده بالکن، انتخاب مناسب نرده استیل و خاصیت جان پناه بودن آن است. درواقع بالکن به عنوان فضایی که هم با محیط داخل آپارتمان و هم با محیط خارج آن ارتباط دارد محسوب می شود.

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

لوله پروفیل، نبشی و میلگرد

▪️ در صنایع ساخت و ساز، مصالح مختلف فراوانی به کار می‌رود. یکی از پرکاربردترین مصالح در این بخش از صنعت، انواع مصالح فلزی هستند. هرکدام از مصالح فلزی با توجه به جنس و شرایط ویژه‌ای که دارند، برای استفاده در بخش خاصی در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

▪️یکی از مصالح فلزی که در صنایع ساختمان ‌سازی کاربردهای متنوع و فراوانی دارد و در قسمت‌های مختلف ساخت و ساز، به خوبی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، پروفیل‌های آلومینیومی هستند.

صندلی استیل , میز و صندلی استیل , میز استیل طلایی , صندلی استیل طلایی , میز و صندلی استیل طلایی , میز وسط استیل , میز عسلی استیل , میز عسلی طلایی , میز عسلی استیل طلایی , میز کنسول استیل , میز کنسول استیل طلایی , میز ناهارخوری استیل ,