گروه تولیدی اسپیرال تولیدکننده شیرآلات

👥 درباره ما

گروه تولیدی اسپیرال اولین تولید کننده شیر خودکار پلیمری و سوپاپ پلیمری در ایران که فعالیت خود را از سال 1390 آغاز به کار کرده است و خیلی سریع در بین رقبا و سایر تولید کنندگان محصولات خود را وارد بازار کرد و با توجه به کیفیت و نوع محصولات با استقبال خوبی رو به رو شد.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

شیرآلات ساختمانی یا Building valves به وسیله ای فلزی گفته می‌شود که برای باز و بسته کردن جریان مایعات و گازها مورد استفاده قرار می گیرد.

✨به طورکلی شیرآلات به دو دسته شیرآلات خانگی و صنعتی طبقه بندی می شوند.

🔰 انواع مدل های شیرآلات ساختمانی موجود در بازار

🔻شیرآلات بهداشتی به طورکلی دارای دو بخش عمده پوسته داخلی و پوشش خارجی هستند.

🔻تولیدکنندگان اغلب برای بخش داخلی از آلیاژ برنج و یا سرب خشک استفاده می کنند.

🔻 البته امروزه بسیاری از تولیدکنندگان به منظور رعایت مسائل بهداشتی دیگر از سرب خشک استفاده نمی کنند و بیشتر از آلیاژ برنج استفاده می کنند.

✳️ شیرسوپاپی چیست؟

🔹🔸 شیر سوپاپی مدلی از شیر­های صنعتی می­باشد که در آن از یک قطعه سوزنی شکل که به وسیله رزوه های طراحی شده بر روی آن حرکت می کند، جریان سیال را کنترل می کند. این دسته از شیر ها در مسیر هایی نصب می گردند که قرار است در این مسیر، کار کنترل دبی صورت پذیرد.

🔹🔸 از شیرسوپاپی که به آن گلوب ولو هم گفته می شود، به منظور کنترل و یا قطع و وصل جریان سیال استفاده می شود.

✳️ کاربرد شیرسوپاپی 

🔹🔸 از شیرسوپاپی بیشتر در دهانه های ورودی پمپ ها، شبکه های آبرسانی و فاضلاب، تأسیسات صنعتی و ساختمانی، تأسیسات حرارتی و برودتی، تهویه مطبوع و همچنین سیستم های هوای فشرده پنوماتیک جهت جلوگیری از ورود ذرات ریز و خاک و شن به سیستم های حساس بسیار کاربرد دارد.

✅ شیر خودکار

🔹🔸 شیرخودکار و کلید شیر خودکار از اتصالات کاربردی و مهم در آبیاری بارانی هستند که بطور کلی وظیفه قطع و وصل و همچنین کنترل جریان آب را دارند و هریک سایز و جنس‌های متفاوت و متناسب با کاربرد آن‌ها دارا هستند. شیر خودکار از اتصالات کاربردی در آبیاری بارانی کلاسیک ثابت، متحرک و نیمه متحرک است که جهت انشعاب از لوله آبیاری که در زیر زمین مدفون شده و همچنین آبگیری آبپاش از این لوله استفاده می‌شود و به گونه‌ای طراحی شده است که انتقال آب در سیستم را با حداقل نشتی و افت فشار به آبپاش انجام می‌دهد.

✅ شیر شلنگی چیست؟

🔹🔸 شیر شلنگی همانطور که از اسم شان نمایان است توانایی متصل شدن به شیلنگ را دارند. و کارکرد آن ها چرخشی می باشد. وسیله ای که برای برداشت آب استفاده می گردد شیر شلنگی می باشد. و در رنگ های مختلف ساخته می شوند.

🔰 انواع مختلف شیر ها:

🔹🔸 شیرهای سوزنی شیرهای توپی شیر زاویه ای شیرفشارشکن شیرهای یکطرفه شیر تخلیه شیر اطمینان شیر زانویی شیرهای خودکار شیرهای کشویی شیر های پروانه ای شیر شلنگی و…

مدیریت :حسن اسکندری

 

 

شیرخودکار_اسپیرال , شیرخودکار_پلیمری , شیرخودکار , شیر_یکطرفه_اسپیرال , شیر_خودکار_فنری , شیر_حیاطی , شیر_شلنگی , فیتینگ_تانکر , شیر_سوپاپی , شیر_سوپاپ_چاهی , شیر_قو_توکاسه , شیر_بورک , گروه تولیدی اسپیرال ,  تولیدکننده شیرآلات  ,  شیرخودکارپلیمری  , برنجی  , شیرسوپاپی  , شیرشلنگی در گلوبندک تهران ,