اقامتگاه فاندر کتام

?لذت اقامت بینظیر در یکی از خانه های سنتی گیلان?

✅خانه بومی فاندرکتام دو طبقه است و مجموعا ظرفیت پذیرایی از ۱۵ مسافر را دارد، طبقه اول شامل یک اتاق ۳۰ متری با گنجایش ۶ نفر و توالت فرنگی و حمام و در طبقه دوم فقط یک اتاق حدودا ۴۰ متری با گنجایش ۸ نفر می باشد.

✅نکته جالب برای این طبقه این است که دور تا دور اتاق تراس ( تراس ۳۶۰ درجه ) می باشد و امکان دید تمام مناظر زیبای اطراف وجود دارد.

✅پرسنل مسلط به زبان انگلیسی، راهنمای تور، وسایل گرمایشی مانند پتو، تشک و … ، اینترنت و وای فای رایگان ، سیستم سرمایشی وگرمایشی ( اسپیلت، بخاری گازی، چراغ نفتی ) ، تلویزیون، سرویس بهداشتی ( توالت ایرانی وفرنگی ) و حمام مشترک داخل حیاط ، پارکینگ غیر مسقف از جمله امکانات و خدماتی ست که این بوم گردی برای رفاه گردشگران در نظر گرفته است. لازم به ذکر است در داخل حیاط اقامتگاه نیز باربیکیو و مختصر وسایل آشپزی نیز تعبیه شده است.

✅این خانه چوبی که به تلار معروف است بیش از ۱۰۰ سال قدمت دارد و در داخل اقامتگاه نیز پر از وسایل عتیقه و قدیمی می باشد. درباره نام اقامتگاه باید بگوییم فاندر در گویش محلی گیلکی به معنی نگاه کردن و کتام به معنی خانه روستایی است.

✅در محوطه بیرونی این بوم گردی حوض آب با تعداد زیادی اردک به چشم میخورد و اقامت در این خانه چوبی با وجود درختان سرسبز و زیبای اطراف اقامتگاه، هوای مطبوع و دلچسب آن هر بیننده ی صاحب ذوقی را بر سر ذوق می آورد و می تواند یک تجربه دلپذیر و فراموش نشدنی از زندگی روستایی را برای گردشگران به همراه داشته باشد.

به مدیریت آقایان شاکری و صفایی