Address & Contact

Our Address

یزد،خیابان امام خمینی،کوچه مسجد برخوردار،نبش بن‌بست سوم،پلاک ۳۹

Telephone

عمارت طیبی

⚡️اجاره ویلا
⚡️سوییت
⚡️به همراه صبحانه
⚡️کافه طیبی( سرو انواع قهوه،کاپوچینو،کیک،نوشیدنی های سرد و گرم انواع شیک،انواع دمنوش)

🔶استان یزد جلوه هایی از باشکوه ترین میراث فرهنگی تاریخ ایران را دارا می باشد. جاهای دیدنی یزد ثابت می کنند که تا حدود نیم قرن پیش، ساخت و سازها در یزد با خشت خام انجام می شد و معماران یزدی از خاک، کیمیا می ساختند.

🔶و این قدرتی است که خداوند بی نهایت مهربان در ذهن انسان قرار داده است. ساختمان هایی می ساختند که به طرز عجیبی با گرمای سوزنده تابستان و سرمای سوزنده زمستان منطقه، تناسب و هماهنگی داشت.

🔶یزد معروف است به شهر ترین ها، یعنی زیباترین و جذاب ترین جاهای دیدنی یزد در زمستان و پاییز باشد یا در تابستان و بهار فرقی نمی کند چون در دنیا کم نظیر هستند را می توانی در در سفره به این شهر از نزدیک ببینید.

💎اقامتگاه‌ها برای پذیراییِ آن دسته از افرادِ بوم گرد و مسافرینی مناسب است که بیشتر به محیط زیست و سبک بومی آن منطقه علاقه دارند. برای مثال اگر شما به یک هتل 5 ستاره همچون هتل مارینا پارک در کیش بروید یا در سفرتان به شهر مشهد در هتل 5 ستاره دیگری اقامت داشته باشید.

💎 تفاوت خاصی را در اتاق‌ها حس نخواهید کرد، اما اقامتگاه های بوم گردی اینطور نیست، طوری که با رفتن به این مکان سنتی می‌توانید به راحتی فضای قدیمی هر شهر را در اقامتگاه‌ها حس کنید.

💎اقامتگاه های بوم گردی بیشتر توسط اهالی محلی اداره می‌شود، در واقع این افراد برای میهمانان توریست خود جایی آرامش‌بخش را مثل محل زندگی خودشان در نظر گرفته‌اند و به زیبایی اتاق‌ها و نمای بیرونی آن را با دکوراسیونی سنتی تزیین کرده‌اند تا خاطراتی خوش را برای میهمانان خود فراهم آورند.

💎یکی از تفاوت‌های اقامتگاه های بوم گردی با هتل‌ها در این است که برای سرو غذا دیگر نباید انتظار غذاهای بین المللی را داشته باشید تا در بشقاب‌های لوکس برایتان غذا بیاورند، در صورت اقامت در چنین اقامتگاه‌هایی این امکان را خواهید داشت که غذاهایی سنتی و قدیمی را نوش جان کنید که برای میل کردن آن در ظرف‌های مخصوص محلی برایتان غذایی لذیذ را می‌آورند تا از چشیدن طعم متفاوت غذا لذت ببرید.

💎امکانات اقامتگاه های بوم گردی تنها به سرو غذاهای محلی خلاصه نمی‌شود، در کنارش برخی از اقامتگاه‌ها این امکان را به مسافرین و گردشگران می‌دهند تا از تورهای مخصوص آن شهر استفاده نمایند. به طوری که اگر اقامتگاه های بوم گردی مناطق کویری و بیابانی را رزرو کرده باشید، می‌توانید هم به شترسواری بپردازید و هم از فضای اطرافتان عکس‌هایی زیبا بگیرید و به رسم یادگاری در آلبوم خاطرات ذهنتان ثبت کنید.

به مدیریت:گل رسان

شماره تماس:

09134512280

 

 

 

اقامتگاه و بومگردی عمارت طیبی در یزد , عمارت طیبی در یزد , اقامتگاه طیبی در یزد , بومگردی طیبی در یزد , هزینه اقامت در اقامتگاه بومگردی در یزد , اقامتگاه و بومگردی عمارت طیبی , بهترین اقامتگاه بومگردی در یزد ,