Address & Contact

Our Address

جزیره قشم، روستای طبل، رو به رو مسجد بازار

Telephone

اقامتگاه و بومگردی پیرحرا

? اقامتگاه بوم گردی پیر حرا در روستای طبل، جزیره زیبای قشم، استان هرمزگان واقع شده است. اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم و تجربه ی شیرین اقامت در خانه های بومی جنوب را دارید، می توانید به اقامتگاه پیرحرا بیایید و خاطرات خوشی را برای خود و خانواده رقم بزنید. اقامتگاه بوم گردی پیر حرا با 9 فضای اقامتی پذیرای مسافران تمامی نقاط کشور و خارج از کشور است. اتاق ها شامل : 

? اتاق 1 :میداف 2_3نفر (12متر) سرویس بهداشتی اختصاصی
? اتاق2:گشر 2_3نفر (12متر) سرویس بهداشتی اختصاصی
? اتاق3:حرا 3_4نفر (15متر)
? اتاق4: سینگو 4_5نفر (20متر)
? اتاق5: بادیل 6نفر (25متر)
? اتاق6:گالری (فروشگاه) و بادگیر
? اتاق7:زنبیل 6نفر (25متر)
? اتاق8:تگر 8نفر (30متر)
? اتاق9:پروند 5نفر (20متر) سرویس بهداشتی اختصاصی

? موقعیت جغرافیایی

روستای طبل در نزدیکی سواحل شمالی جزیره قشم و 60 کیلومتری از شهر قشم واقع شده و یکی به جنگل های حرا بسیار نزدیک است. یکی از ویژگی های ارتفاعات روستای طبل این است که اگر به بلندای کوه‌ های روستا بروید می‌توانید دو طرف جزیره و سواحل جنوبی و شمالی را به خوبی مشاهده کنید.

? خدمات و امکانات اقامتگاه

در بوم گردی پیر حرا پرسنل مسلط به زبان انگلیسی و راهنمای تور جهت ارتباط و راهنمایی گردشگران خارجی آماده به خدمت هستند. پارکینگ غیر مسقف از جمله امکانات این اقامتگاه بوده و علاوه بر آن امکان استفاده از اینترنت نیز بصورت رایگان برای مسافران وجود دارد. در این بوم گردی آشپزخانه عمومی جهت آشپزی مسافران وجود ندارد بنابراین گردشگران با هماهنگی قبلی و در صورت تمایل می بایست غذاهای محلی را در اقامتگاه سفارش دهند. میگو، ماهی، مرغ و سایر غذاهای محلی جنوبی در منوی غذایی بوم گردی پیر حرا موجود است. اقامت در این اقامتگاه با صبحانه رایگان بوده و از جمله برنامه هایی که برای مسافران در نظر گرفته شده، می توان اجرای موسیقی سنتی، گشت و گذار در طبیعت اطراف، جنگل حرا و سایر جاذبه های جزیره را نام برد.

  با مدیریت آقای اسماعیل مرادی

جاذبه های گردشگری در جزیره قشم, بومگردی در جزیره قشم, اقامتگاه بومگردی در جزیره قشم , لیست اقامتگاه های بوم گردی , رزرو اقامتگاه