هتل آپارتمان و خانه مسافر ملل

💎اقامتی توریستی گردشگری آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای ملل 
💎مجری اموزش هتل داری در شمال کشور 
💎با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در حوزه گردشگری 

 

 

🔸🔹موضوع فعالیت :

گروه تخصصی ملل با راه اندازی ( اقامتگاههای VIP ملل سویئتهای VIP وسویئتهای بیزینس)دفتر کار برای سرمایه گزاران (کنار ساحل دریای رامسر وهمچنین کلبه های کاه گلی در مناطق کوهپایه ) متناسب با تقاضای روز افزون بازار گردشگری، با ارائه خدمات اقامتے، پذیرایے، تفریحے در سطح استانداردهای بین المللی، نقش تعیین کننده ای را در صنعت گردشگری کشور ایفا مےنماید.

🔸🔹ماموریت :

گروه تخصصی ملل با ارائه خدمات برتر اقامتے و پذیرایے،وتفریحی، با در نظرگرفتن استانداردهای بین المللی هتلداری سعی در ایفای نقش اساسی ارتقای صنعت گردشگری کشور داشته باشد.

🔸🔹استراتژی :

۱. ترویج هتلداری
۲. توسعه سهم بازار هتلداری
۳. توسعه کیفیت و سلامت در ارائه خدمات هتلداری
۴. حداکثر بهره برداری از ظرفیت هتلداری
۵. توسعه منابع انسانے
۶. توسعه و یکپارچه سازی نظام بازاریابے
۷. گسترش بوم گردی

 

 

🔸🔹اهداف :

۱. ترویج هتلداری ایرانی
۲. بازآفرینی سنت میهمان نوازی
۳. برنامه ریزی در جهت ارتقای سرمایه انسانی
۴. ارتقاء کیفیت خدمات هتلداری
۵. حفظ کیفیت منابع سخت افزاری
۶. به روز نگاه داشتن فناوری مرتبط
۷. ارتقاء برند ملل و افزایش سهم بازار

🔸🔹ماموریت :

تمامی کارکنان از مدیران ارشد و سایر همکاران صدیق و متعهد و وفادار به عبارت ” بهترین ها متعلق به مشتری است ” ایمان و باور قلبی دارند و تمام همت و تلاش خود را به کار میگیرند تا بهترین خدمات و شیرین ترین خاطره ها را برای میهمانان گرامی که از خدمات گروه تخصصی ملل استفاده می نمایند به وجود آورند.

💫اقامت خوشی را برای شما در مجموعه اقامتگاههای VIP ملل ارزومندیم💫

 

✳️جاذبه های گردشگری رامسر
🌟 جنگل دالخانی

🔺جنگل دالخانی یکی از معروف ترین جاذبه های طبیعی رامسر است و برای جنگل بکر و تمیز، لذت فوق العاده رانندگی در میان درختان انبوه و زیبایی بی حد و حصر خود در چهارفصل سال مشهور شده است. راه دسترسی به سد میجران نیز از جاده این جنگل می گذرد. همچنین در انتهای جنگل دالخانی چند روستای توریستی و بسیار زیبا مانند گرسماسر، جنت رودبار و … قرار دارد.

 

🌟 تله کابین رامسر

🔺مجموعه تله کابین رامسر مشهورترین جاذبه تفریحی رامسر محسوب می شود. در این مجموعه تفریحی علاوه بر تله‌کابین تفریحات دیگری همچون زیپ لاین تله‌کابین، جت اسکی، کلوب ورزش‌های دریایی، پیست باگی، پیست کارتینگ باکارت، کشتی مایا، زمین‌بازی باشگاه پینت بال آرتمیس، شهربازی سرزمین رویاها، رستوران و کافی‌شاپ نیز وجود دارد. همچنین آب نمای زیبای موزیکال، آب نمای آب و آتش، تفرجگاه‌های زیبا که در آن‌ها آلاچیق‌های زیبا و همچنین چند آلاچیق ساحلی نیز وجود دارد.

🔺در منطقه‌ای زیبا و کوهستانی که در این مجموعه وجود دارد برای بهره‌مندی بیشتر از طبیعت و جنگل‌های سبز امکاناتی کامل همچون سوئیت‌های لوکس و کلبه‌های جنگلی با ظرفیت ۲ تا ۶ نفر برای اقامت شبانه مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده است که گزینه‌ی خوبی برای گذراندن تعطیلات هستند.

🌟 هتل قدیم رامسر

🔺بدون شک هتل قدیم رامسر را می توان یکی از جمله مشهور ترین جاذبه های گردشگری رامسر بر شمرد. معماری هتل قدیم رامسر شباهت بسیار زیادی به معماری های اروپایی دارد. اگر مایلید تا بازدیدی از هتل قدیم رامسر داشته باشید می توانید پس از رسیدن به این شهر در خیابان شهید رجایی این هتل زیبا و تاریخی را مشاهده کنید.

🌟 روستای جواهرده

🔺روستای جواهرده در میان دیدنی های مشهور رامسر، جایگاه ویژه ای دارد و برای آب و هوای مه آلود، طبیعت زیبا، جاده رویایی و آبشاری های تماشایی خود مشهور شده است.این روستای زیبا در که به دالان بهشتی در عروس شهرهای ایران در رامسر معروف است، در حقیقت یک مسیر افسونگر است که می تواند هوش از سفر هر بازدیدکننده ای ببرد.

🔺لازم به ذکر است که بگوییم مسیر دسترسی به آن با تلاش مهندسان آلمانی در سال ۱۳۵۰ ساخته شده و مسیر آن با پیچ های جالبی که دارد، سبب می شود شما تا پایان مسیر به هیچ وجه خسته نشوید.

به مدیریت:علی قاسمی

شماره های تماس:

09362354007

01155244632

http://www.melalgroup.co

 

 

 

 

اقامتگاه ملل در رامسر , اقامتگاه ملل اقامتگاه در رامسر , هزینه اقامت در اقامتگاه ملل رامسر , هتل آپارتمان ملل در رامسر , هتل در رامسر , بهترین اقامتگاه در رامسر , بهترین اقامتگاه در مازندران ,