Address & Contact

Our Address

قزوین،بلوار خامنه ای، نمایندگی کیا.

Telephone

حمل و نقل و جابجایی انواع خودرو شاسی بلند و خودروبر کسری انصاری قزوین

🔹🔸تعمیر انواع خودرو های خارجی و امدادخودرو انصاری قزوین 

https://behzi.ir/business/3467

خودروبرقزوین

✨ حمل و جابجایی انواع خودروهای خارجی و ایرانی توسط خودروبر تمام اتوماتیک✨

✨با کادر مجرب بصورت شبانه روزی ✨

✨خدمات آزاد راه قزوین رشت✨

✨قزوین کرج اتوبان قزوین زنجان ✨

✨جاده های الموت شرقی و غربی✨

✨جاده بوئین زهرا✨

✨حمل خودروهای ایران‌خودرو سایپا توسط یدک کش و نیسان چرخ گیر 09905549909✨

🔹🔸کسری انصاری قزوین با چندین سال سابقه از شرکت های معتبر در زمینه خدمات امداد خودرو می باشد. شرکت کسری انصاری قزوین با هدف ارائه خدمات امداد خودرو فعالیت خود را آغاز کرد. خدمات اصلی ما مکانیکی سیار , یدک کش می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حمل خودرو در شب 🌌

 

 

تماس مستقیم با امداد خودرو

🔹🔸در هر جایی که باشید میتوانید با شماره اضطراری امداد خودرو به شماره کسری انصاری قزوین در ایران تماس بگیرید. ما در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرو در محل و رفع نقص فنی خودرو در محل حاضر می شویم.

🔹🔸کسری انصاری قزوین برخلاف بسیاری از گروه های امدادی دارای مجوز رسمی برای ارائه خدمات امداد خودرو در سراسر کشور می باشد.

امداد خودرو شبانه روزی

🔹🔸یدک کش های کسری انصاری قزوین در سراسر ایران به صورت شبانه روزی حضور دارند و قابل تشخیص می باشند. هدف ما ارائه خدمات امدادی سریع, با ضمانت و با قیمت مناسب می باشد.

🔹🔸در سامانه کسری انصاری قزوینتمامی درخواست ها به صورت متمرکز رسیدگی می شوند. شما عزیزان پس از دریافت خدمات امدادی می توانید با ما میزان رضایت خود را در میان بگذارید.

🔹🔸امداد خودرو در محلکسری انصاری قزوین به صورت شبانه روزی در ابتدا با توجه به نیاز خودرو, یدک کش مناسب را در محل ارسال می نماید. در اکثر موارد خودرو در محل تعمیر میگردد.

🔹🔸یدک کش های ما مجهز به انواع قطعات اورجینال خودرو می باشند. در صورتی که تعمیر در محل ممکن نباشد خودروی شما به نزدیکترین تعمیرگاه مجاز منتقل میگردد.

خدمات کسری انصاری قزوین

🔹🔸امداد خودرو کسری انصاری قزوین با خدمات حمل خودرو و تعمیر خودرو در محل در سراسر ایران فعالیت میکند. تلاش ما در تعمیر خودروی شما در محل است. در غیر اینصورت خودرو را به صورت اصولی به تعمیرگاه مجاز حمل میکنیم.

🔹🔸ما هم در قزوین و هم در سراسر ایران به صورت شبانه روزی فعالیت میکنیم. سایت کسری انصاری قزوین از طریق سامانه تلفنی متمرکز آماده پاسخگویی به رانندگان عزیز در تهران و همه شهرستان ها است.

🔹🔸خدمات اصلی کسری انصاری قزوین شامل موارد زیر است:

یدک کش امداد خودرو

🔹🔸از خدمات ما ارسال یدک کش به محل و حمل خودرو بدون آسیب رسیدن به بدنه خودرو است. امکان ارسال یدک کش برای خودرو های لوکس و مدل بالا نیز وجود دارد.

🔹🔸انواع یدک کش های کسری انصاری قزوین شامل یدک کش نیسان, جرثقیل, کفی خودرو بر و نیسان چرخگیر است. اتومبیل با رعایت نکات استاندارد حمل, به تعمیرگاه منتقل می شود.

مکانیکی سیار

🔹🔸در ابتدا تلاش میکنیم خودرو شما را به صورت سیار تعمیر کنیم. در صورتی که تعمیرات سیار امداد خودرو در محل ممکن نباشد, ماشین شما به مکانیکی معتبر حمل میشود.

🔹🔸خدمات تعمیرات سیار شامل تنظیم موتور, جلوبندی, تعویض قطعه, تعویض شمع, تعویض وایر و سایر خدمات سیار است.

امداد خودرو در محل 24 ساعته

🔹🔸در هر زمان در صورت خرابی خودرو بدون نگرانی از خدمات 24 ساعته در سراسر کشور بهره مند شوید.

🔹🔸هدف از این سرویس 24 ساعته حفظ امنیت خودرو های محترم در سراسر شبانه روز است. تعهد بالا و قیمت مناسب از ویژگی های برتر امداد خودروی 24 ساعته کسری انصاری قزوین است.

امداد باطری

🔹🔸خاموشی خودرو در اثر اتمام باطری برای هر خودرویی ممکن است اتفاق افتد. باطری به باطری سیار از خدمات ما در محل است.

پنچرگیری سیار

🔹🔸پنچرگیری یا آپاراتی سیار در سراسر ایران و پایتخت با قیمت مناسب و زمانی کوتاه انجام می پذیرد. با تماس با شماره کسری انصاری قزوین از خدمات پنچرگیری سیار برخوردار شوید.

سوخت رسانی سیار

🔹🔸در صورتی که بنزین شما تمام شد, ابتدا خودرو را در کنار جاده متوقف کنید. با تماس با واحد امداد بنزین در زمان کم از خدمات امداد بنزین بهره مند گردید.

سرویس دوره ای امداد خودرو

🔹🔸یکی از بهترین راه های جلوگیری از خرابی خودرو انجام سرویس دوره ای خودرو می باشد.

🔹🔸کسری انصاری قزوین در هر کجا که باشید این سرویس را در محل انجام میدهد.

تعویض روغن

🔹🔸پس از مشاهده نشانه های تعویض روغن باید روغن خودرو تعویض گردد. عدم تعویض به موقع باعث آسیب رساندن به خودرو میگردد.

🔹🔸از خدمات سرویس دوره ای کسری انصاری قزوین خدمات تعویض روغن است.

امداد قفل و سوییچ

🔹🔸گروه متخصص امداد کسری انصاری قزوین, آشنا به انواع قفل و سوییچ خودروهای ایرانی و خارجی هستند.

مدیریت:آقای انصاری 09127803819

 

سایت امداد خودرو , شماره امداد ایران خودرو , امداد خودرو جاده ای , امداد خودرو سیار , امداد ایران خودرو تهران , امداد خودرو ایران خودرو , اپلیکیشن امداد خودرو , پرداخت اقساط امداد خودرو , خودروبر در قزوین , حمل خودرو در قزوین , نرخ حمل خودرو در قزوین , خودروبر اتوبان قزوین