یدک کش خودروبر و تعمیرات سیار رشیدی کهنوج

✨✨با بیش از بیست سال سابقه ی کار در جنوب کرمان✨✨

شماره های تماس:
09133490581
09139578218

 

🔰حمل خودرو ،یدک کش ،کفی، جرثقیل ،تعمیر در محل ،سرویس اولیه ، امداد خودرو سیار 
🔰ارائه خدمات حمل ونقل جاده ای سراسری کشوری شهری وبرون شهری به صورت شبانه روزی 
🔰جابجایی وحمل خودرو با اخرین تجهیزات مکانیزه با نازلترین قیمت  
🔰جابه جایی یدک کش 
🔰مجهزبه سیستم چرخگیرهیدرولیک 

🚗امداد خودرو یکی از خدمات شرکت های خودروسازی و برخی از شرکت های خدمات امداد رسانی خودروهااست که با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات برای رفاه حال رانندگان و خودروسواران ارائه می گردد.

🚗در برخی شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی هستیم، خوردویمان دچار نقص فنی شود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده مان خارج باشد. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نباشیم.

🚗در این شرایط بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودرو است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

🚗در صورتیکه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز پیام شرکت امداد خودرو رشیدی تماس حاصل نموده، تا امدادگران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

💫تعمیرات کلیه خودروهای تولیدی شرکت امدادخودرو در طی دوره گارانتی مشمول ضوابط گارانتی بوده و کلیه نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو موظف به پذیرش و تعمیر خودرو می‌باشند.

💫وسایل نقلیه و خودروی ما یک ماشین مکانیکی می باشد.

💫به این خاطر احتمال ناهماهنگی بین قطعات خودرو و یا خرابی قطعات وجود خواهد داشت.

💫با عدم هماهنگی قطعات خودرو، وسیله ی نقلیه ما قاعدتا درست کار نخواهد کرد.

💫اگر از این خرایی مطلع باشیم و خودرو خود را حرکت دهیم موجب خرابی های جدی تری می شود.

💫برای جلو گیری از این خرابی و خسارت بیشتر، میتوانید با متخصصان ما تماس گرفته تا با حضور در محل، خودرو را عیب یابی کند.

💫در صورت خرابی غیر قابل تعمیر در محل، خودرو شما را به نمایندگی های مجاز برده و تعمیر را بدست عامل های مجاز خودروی شما بسپارند.

💫امداد خودرو رشیدی با داشتن تیمی مجرب در حوزه امداد سیار و تعمیرات حرفه ای در محل بصورت شبانه رو آماده خدمت رسانی می باشد.

💫هر شخصی که دارای وسیله نقلیه و اتومبیل باشد، داشتن یک فرد مطمئن در زمینه حمل و نقل و امداد خودرو لازم و ضروری می باشد.

💫امداد خودرو باید بصورت شبانه روزی بوده و بتوان در هر ساعت از شبانه روز بر روی آن حساب باز کرد.

💫تیم امداد خودرو رشیدی در تمامی نقاط استان در کمترین زمان ممکن یاری رسان شما خواهند بود.

💫امداد خودرو با تضمین کمترین زمان رسیدن و هزینه معقولانه و اطمینان کامل از اصلی بودن قطعات خودرو ضامن سلامت خودرو شماست.

💫خودروهایی با قدرت و نیروی کششی زیادی است که جهت انتقال انواع خودروها به نمایندگی و تعمیرگاه در نظر گرفته می شود. انواع دستگاه های یدک کش شامل یدک کش متحرک و متصل می باشد.

💫از کابل مقاومی استفاده می کند که قادر است بدون آسیب رسانی به خودرو، وزن های متفاوتی از انواع خودرو را تحمل و جا به جا نماید. کابل دستگاه یدک کش در برابر ساییدگی و پوسیده شدن در سرما دارای مقاومت بالایی بوده و با امنیت بالایی، خودرو را نگهداری می نماید.

🔹🔸ارائه تمامی خدمات امداد رسانی و یدک کش در استان کرمان و جیرفت 

🔹🔸حمل و نقل انواع خودروهای ایرانی و خارجی معیوب و تصادفی به تعمیرگاه و مراکز بیمه ها

🔹🔸حمل با نیسان یدک کش مجهز به دستگاه چرخگیر و با کفی خودرو سوار با نازلترین قیمت و کمترین زمان ممکن در استان کرمان و جیرفت و اعزام

🔹🔸جهت انجام کلیه خدمات خودرو در محل 

🔹🔸تمامی روز ها هم بطور شبانه‌روزی و تمام وقت کار میکند

🔹🔸حمل انواع خودروهای ایرانی و خارجی با چرخگیر تمام هیدرولیک ،خودروسوار،دکل دار 

🔹🔸با بیمه مسئولیت وحوادث و به صورت کاملا تضمینی بدونه کوچکترین ضربه و به صورت شبانه روزی آماده ای سرویس دهی میباشد 

🔹🔸حمل خودروهای معیوب وخودروهای سبک وسنگین به تمام نقاط ایران با پیشرفته ترین دستگاهای امدادی کفی خودرو بر ونیسان های چرخگیر تمام هیدرولیک تعمیرات تخصصی در محل وعیب یابی و راهنمایی تلفنی برای مشتریان گرامی 

🔹🔸در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی میباشد 

🔹🔸پرسنل متخصص ما با کلیه تخصص های مورد نیاز آماده اند که موارد معیوب و مستحلک را در اسرع وقت مورد بازسازی و تعمیرات قرار دهند

به مدیریت:ناصر رشیدی

 

 

 

 

 

 

شرکت امداد خودرو یدک کش و خودروبر رشیدی در کهنوج کرمان , شرکت امداد خودرو در کهنوج کرمان , یدک کش در کهنوج کرمان , امداد خودرو کهنوج کرمان , خودروبر کهنوج کرمان , بهترین یدک کش در کهنوج کرمان , بهترین امداد خودرو در کهنوج کرمان , امدادخودرو رشیدی کهنوج , امداد خوردو در کرمان , یدک کش در جیرفت , خودروبر در جیرفت , حمل خودرو در جیرفت , امداد خودرو در جیرفت , خودروبر در جنوب کرمان , یدک کش رشیدی , خودروبر رشیدی ,